עוד יום פאי

לילה טוב לכולם!


היום, ברחבי העולם המערבי, חוגגים יום חשוב מאין כמוהו, הארבעה עשר במרץ. מדובר כמובן על יום הפאי הבינלאומי. זהו יום שבו אנשים מדקלמים את הספרות העשרוניות של פאי והולכים במעגלים. אני מודע לכך שזה לא מראה על שפיות, אבל מצד שני יש אנשים שמאמינים שאם הם יכניסו פתק לקיר בן כמה אלפי שנים מישהו באמת יקרא את זה. תחליטו אתם מי יותר מוזר.


ביום חמישי החליט קצב לפתוח את הפה ולשאת נאום שיפיל אותנו מהכיסאות. מה שקרה בפועל הוא שקצב פתח את הפה ולא סגר אותו במשך שלוש שעות. אנשים נפלו מהכיסאות מרוב עייפות. למען האמת, לא שמעת יותר מדי מהנאום (כי מסתבר שגם חמש דקות היו מעט מדי), אבל הוא נשמע נואש כמו בנאום הארוך הקודם שלו.


והנה, אני אחלוק איתכם סוד קטן: מה שאני באמת רוצה שיקרה זה שקצב יצא זכאי. אבל לא סתם יצא זכאי, אלא יוכח שלפחות מתלוננת אחת שיקרה. הגיע הזמן למגר את שלטון ההטרדות המיניות שהתפתח כאן בארצינו. כל אחת יכולה להרוס קריירות על ידי תלונה קטנה במשטרה. הוכחת שקר של לפחות אחת מהן תראה שיש הרבה שתופסות טרמפ על אנשים בעלי מעמד.


ואם כבר בעניין שקרים, ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, סרבן הרוטציה, חידש את המשא ומתן עם קדימה. הסיבה ברורה לגמרי: הוא בדרך להקמת ממשלה שתחסל אותו סופית. האופציות שלו די מוגבלות: רוטציה לשלוש שנים עם ציפי לבני או ממשלה של שניה וחצי עם שר החינוך כצ’לה (אלוהים אדירים) ושר החוץ ליברמן (סוף סוף שר חוץ שמבין ערבית). אני שמח שהוא פונה סוף סוף לאפיק שיביא ליותר יציבות במקום הקטן הזה: ממשלת ליכוד-קדימה-עבודה. בלי הדיקטטורה של ליברמן, בלי הסחטנות של ש”ס, בלי כצ’לה ובלי לפחד כלל.


ונעבור לארגון הכי ביורוקרטי בארץ – צה”ל. השבוע האחרון עבר עלי בשמירות. לשמחתי, בגלל שאני זוכה לשאת שני פסים כחולים על זרועי, ניצלתי מאימת השתיים שש (שמירה משתיים עד שש. גם בלילה) וקיבלתי את השמירה בין שש לעשר, שהיא כמובן הרבה יותר נורמלית. באחת השמירות גם צילמו את הסרט שיחליף בקרוב את תדריך השמירה בבסיס, ובו אני מצולם כשאני יורד מהמגדל. מאז אותו יום אני הודף שיחות מהוליווד.


כשחזרתי ביום שני לבסיס (אחרי שביום ראשון סירבתי לקצונה) שאל אותי חברי לחדר, שהחליף אותי בשמירת סוף שבוע (מגיע לו) איך אני מרגיש עם זה שהוא נשאר שבת במקומי. רציתי לענות שאני מרגיש מצויין כי אני יזמתי את הרעיון והוא הצליח, אבל הסתפקתי בלענות “אממ…”. אל תדאגו לו יותר מדי, זה אחד שאין לו מוח לזהות בקשה הגיונית (כמו לא להעיר אותי לפני שבע וחצי) לפני שהיא הופכת לעונש, כמו להישאר שבת.


מחר מטווח, אחרי שבמטווח הקודם שהיה מתוכנן ירד גשם. אולי הפעם אני באמת אצטרך לחתום על נשק.


וכמובן, עוד ארבעה ימים חגיגות התשע עשרה יהיו בעיצומן. אני אנסה לצאת הביתה לכבוד האירוע ואשתדל להיראות נורא מופתע כשחברי לגף יעשו לי “מסיבת הפתעה” שתכלול במבה, קולה, ופלים ואפרופו.


אז נתראה ביום רביעי, אני מקווה (אי אפשר הרי לחגוג יום הולדת בלי פוסט יום הולדת בתאריך הכי יפה בשנה, נכון?).


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 6 לעוד יום פאי
  • Tyrannosaurus Sex
    15/03/2009 ב1:16

    ואולי הנשים הן הקרובנות היותר גדולים, ולא הגברים אשר מגישים נגדם תלונות שווא? איך אתה בכלל מסוגל להשוות בין הרס החיים של נאנסת/מוטרדות מינית/קורבן למעשה מגונה בכוח ו/או תוך ניצול יחסי מרות, לעומת אדם שהדבר היחיד שנהרס אצלו הוא שמו הטוב? איך אתה מסוגל ממש *לייחל* לכך שפחות ופחות נשים מוטרדות, מנוצלות ומרוסקות יתלוננו במשטרה נגד הבוסים שלהן, המפקדים שלהן בצבא וקרובי משפחתן, ויפרו את קשר השתיקה?

    במידה וחצי ממה שא’ אומרת נכון, במידה ושמינית ממה שקצב מואשם בו אמת – הבן אדם צריך לשבת בכלא להרבה זמן. מלוא העונש הקבוע בחוק על העבירה עצמה, גם אם אינה אונס (רגע, ודחיפת אצבע לנרתיק ונגיעה בשד זה בסדר?), וגם על ביזוי בית המשפט והטרדת עד.

    יש לי, אישית, חשד סביר להניח כי יותר ממה שביבי רוצה, וחשוב מכך, יכול, להקים כאן ממשלת ליכוד-קדימה-עבודה, או ליכוד-קדימה, הוא רוצה להוריד את המחיר שדורשות מפלגות הימין. בין היתר, כדי שכצל’ה לא יהיה שר החינוך (הליכוד מתעקש בכל תוקף להשאיר אצלו תיק זה, לפי הפרסומים ב"ישראל היום") או שר השיכון (התיק ככל הנראה הובטח לאריאל אטיאס), אלא יסתפק

    הגב
    • nadavs
      15/03/2009 ב7:14

      כמובן שאם קצב עשה אפילו עשירית ממה שהוא מואשם בו מגיע לו ללכת לכלא להרבה מאוד זמן. בזה אין ספק בכלל. מלבד זאת, העובדה שהנושא הגיע מלכתחילה לבית המשפט מראה שלנשים כן יש את האומץ והיכולת להתלונן ולהפר את קשר השתיקה. 
       
      אני דיברתי פה על תלונות שווא, שאני זוכר מצויין מאותה תקופה שבה התחיל כל הרעש (כל מיני מקרים מתועדים באחת מתוכניות התחקירים) ומקרה רמון (מה לעשות, כשעומדים מחובקים ליד מישהו זה מוריד מאמינות התלונה). התלונות האלה הורסות חיים באותה מידה שהמעשה עצמו הורס חיים. צריך להשתמש בהן רק במקרה אמת, אבל בכל מקרי האמת.
       
      אני מקווה שביבי באמת שואף להקים קואליציה של שלוש המפלגות הנורמליות ולא רק רוצה להוריד מחירים. אם הוא רק מנסה להחזיר כמה תיקים לסילבן וחבורתו הוא יסבול קשות בשנה שהממשלה שלו תכהן.
       
      nadavs

      הגב
  • שחר
    15/03/2009 ב15:43

    אם אתה בן 19 עוד שלושה ימים (נכון להיום, ה-15 או שאני לא יודעת לעשות חשבון פשוט מה שיכול מאוד להיות) מה תרצה לעשות כשתהיה גדול?

    הגב
    • nadavs
      18/03/2009 ב22:08

      את האמת… אין לי מושג.
      nadavs

      הגב
  • מור
    17/03/2009 ב10:04

    נדב, אתה עושה רושם של בחור אינטילגנט, אז שניה לפני שאתה מבטל במחי הקשה על המקלדת מנהגים עתיקים ששיכים לך באופן אישי כבן לעם היהודי, תהיה גבר ותברר את הנושא לעומק! תבדוק ותברר מהי היהדות שלך! יש אתרים רבים שיוכלו לתת תשובות לשאלותיך.

    הגב
    • nadavs
      18/03/2009 ב22:11

      אני לא מבטל את כל המנהגים העתיקים, אלא את אלה שנראה לי שכבר עבר זמנם או שגורמים לאנשים להתחרפן (כמו חמצופוביה בפסח).
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.