יום הבוחר

לילה טוב לכולם!


היום הגדול מגיע. עוד קצת פחות מעשר שעות יפתחו הקלפיות ותינתן לנו האפשרות להצביע מי לא יעשה כלום ויקבל משכורת על חשבוננו. אבל מכיוון שלשבת בבית ולהתלונן זה קל מדי, נצא כולנו (אני מקווה) אל הקלפיות מחר, נצביע ואז נשב בבית ונתלונן.


בזמן האחרון, ובמיוחד בפוסט האחרון (44 תגובות כולל שלי – שיא חדש לבלוג!) נשאלה השאלה לאיזו מפלגה אני הולך להצביע. אצלי בבסיס יש הרבה תמיכה לביבי (“לקחתי כדור נגד זיעה”) נתניהו ואביגדור (“אין כמו שנות השלושים באיטליה וגרמניה”) ליברמן, אבל אני לא הולך להצביע להם, בעיקר משתי סיבות. הראשונה היא כמובן הדעות שלהם, והשניה היא האנשים שאחריהם במפלגה. לליכוד (“הבאנו את טל ברודי”) יש את דן (“שמעתי שבכנסת משלמים יותר מאשר בעריכת דין”) מרידור, משה (“הייתי רמטכ”ל עייף”) יעלון ועוד גאונים וטובים. בישראל (“ליברמן”) ביתנו לאף אחד אין מושג מי מספר שתיים במפלגה.


נשארו שלוש מפלגות שעברו אצלי בראש: מרצ (“המצע שלנו הוא לא לשבת עם ביבי וליברמן”), העבודה (“המצע שלנו הוא אהוד ברק והמבצע בעזה”) וקדימה (“אין לנו מצע, אבל אתם יכולים לקנות מצעים עם הדמות של ציפי לבני”).


מרצ (“הפעם נעבור את שבעת המנדטים”) נדחתה כי היא לא תעבור שבעה מנדטים (לצערי), והחלטתי שאני לא מצביע למפלגה קטנה. קדימה (“נו, די, אין לנו מצע”) נדחתה בגלל האנשים שאחרי ציפי (“המצע שלי הוא שאני אישה בלי תיק פלילי”) לבני ברשימה, כמו שאול (“הקשר שלי למשרד התחבורה הוא שיש הרוגים”) מופז ורוחמה (“תראו איך בזבזתי לכם יפה את הכסף ביום העצמאות”) אברהם. אין מה לעשות, אבל כשמצביעים למפלגה מצביעים גם לאנשים שאחרי הראשון ברשימה.


מי נשאר? העבודה (“הבטחנו תחבורה ציבורית בשבת וגם הפעם לא נקיים”). אמנם העומד בראשה הוא אהוד (“איזה מבצע מגניב עשיתי בעזה”) ברק ובהמשך הרשימה יש אנשים כמו יורם (“המוח”) מרציאנו, אבל בסך הכל יש שם אנשים שאפשר להסתכל עליהם בלי לרצות לכבות את הטלויזיה.


מחר אני הולך לשים “אמת” בקלפי, בתקווה, שכנראה תתבדה, שבאמת יקרה פה משהו מעניין, כמו ממשלת ליכוד (“לא נשב עם אישה בתור ראש ממשלה”)-עבודה (“גם אם ננצח נלך לאופוזיציה”)-קדימה (“ביבי? נו טוב”), שיכולה להיות רעיון לא רע ולפטור אותנו מהצורך במפלגות נוראיות כמו ש”ס (“הבבא סאלי אמר לא להצביע לליברמן”), האיחוד הלאומי (“לא לפחד כלל? עבדנו עליכם”), הגמלאים (“בקרוב נקים את המשרד לענייני גדעון רייכר”) וישראל (“היי ליברמן”) ביתנו. כמובן שהדבר הזה לא יקרה, כי לראשי המפלגות יש אגו בגודל של כדור הארץ. אולי הם יפתיעו.


לכו להצביע!


שלכם,


nadavs

5 מחשבות על “יום הבוחר”

  1. חח תודה לאל מישהו שממש את זכותו וחובתו כאזרח להצביע!
    אתה לא מתאר לעצמך כמה אנשים שאני מכירה החליטו לא להצביע!
    בהצלחה מחר.. ושיהיה מעניין בכנסת החדשה! 🙂

      1. חח הצלחתי לגרור לפחות חמישה אנשים להצביע! מרגש משו..
        והאמת שהיום שלי היה מלא בכלכך הרבה דברים אחרים לעשות אז אני גאה בעצמי שהספקתי גם את זה:)

    1. תודה רבה על המחמאות. >:D<
      כתבתי בכוונה בסגנון הזה. אם אנשי ארץ נהדרת מעוניינים, האימייל שלי מופיע בלחיצה על הכינוי.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה