ארץ נהדרת של מפגרים

ערב טוב לכולם!


אחרי יותר מדי זמן, חזרה סוף סוף תוכנית החדשות האמיתית, ארץ נהדרת. לצערי לא ראיתי אותה במלואה (בגלל סיבה מעצבנת שאני לא אכנס אליה עכשיו), אבל ממה שכן ראיתי ומהקטע הנהדר שפורסם בוואלה, אפשר להגיד ששוב יש סאטירה טובה בארץ. הבעיה היא, כמו תמיד, הצופים.


המערכון שהיה אמור לפתוח את התוכנית (ולפי מה שהבנתי עבר קצת יותר לאמצע) הוא על השחרור של גלעד שליט, או יותר נכון על “שכירה” שלו. המערכון היה מצויין ומציג בדיוק את הלך הרוח בממשלה, אבל לצערינו לעם ישראל יש איי קיו של מצלמה בבית האח הגדול. כל עוד אין ירידות על אשכנזים או צעקות של “שבוע סוף” (מישהו הצליח פעם לתעד את רותם אבוהב לא צועקת?) זה לא מצחיק אותם. המון אנשים טוענים שארץ נהדרת פחות מצחיקה מבעבר. זה כנראה נכון, אבל זה מסיבה אחת: התוכנית עברה לצחוק על הישראלים, לא איתם.


ועוד בנושא הטלויזיה, אתמול חזרה לשידור תוכנית המופת “הישרדות”. המועמדים “נחטפו מבתיהם” בלי שהם ידעו על זה חודשיים מראש, ולפי כמה עדויות עשרות ילדים ניצלו מהופעה של הליצנית מאילת. בעונה הזאת, במקום לקחת עציצים וטמבלים, לקחו רק טמבלים. ההפקה גם הגדילה ראש והביאה ערביה, שכמו כל ערביה בתוכנית ריאליטי ישראלית קיבלה לה שני תפקידים עיקריים. הראשון הוא להיות מודחת בגלל שהיא ערביה והשני הוא לבכות שהיא מודחת בגלל שהיא ערביה. כדי לאזן את התמונה, הביאו מתנחל שהוא גם קצין במג”ב שישמור עליה. בהפקה בטח חששו שהיא תתפוצץ להם באמצע הצילומים.


חוץ מזה, התוכנית היתה משעממת בצורה נוראית. הפרשנות העצמית האינסופית חזרה, הפרסומות המציקות לא הרפו וגיא זוארץ המשיך לדבר שטויות. בסופו של דבר הפסקתי לראות כשגאוני ערוץ 10 החליטו שזה רעיון טוב להראות מי מנצח במשימה לפני המשימה. בנקודה הזאת הפסקתי לראות והלכתי למחשב.


חג מולד שמח לאוהבי הצלבים וחנוכה שמח לאוהבי המשולשים.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

4 מחשבות על “ארץ נהדרת של מפגרים”

  1. היות ומישהי קרובה ביקשה ממני לראות איתה את ארץ נהדרת אז ראיתי את ההתחלה. אבל זו הייתה תת רמה. אז אמרתי לה שאני אוהב רק טלוויזיה אמריקאית, אם כבר, והלכתי להכין אוכל.
     
    וחוץ מזה, חנוכה שמח   >:D<

  2. ערביה בוכיה ומתנחל מג"ניק זה שילוב אולטימטיבי!
    ככה בדיוק אפשר לראות את הלך הרוח בחברה הישראלית….
     
    ליגה אמיתית זו באמת ארץ נהדרת…! (ראית עד האמצע כי העייפות תקפה אותך?)
     
    חנוכה שמח וזורח 😎
    (אתה נשמע כ"כ שש לחוג את החגים החודש חח)

    1. לא ראיתי עד האמצע, ראיתי מהאמצע בגלל שהייתי עסוק בהסעות (לא הלכתי לקד"צ נהיגה, אז עושים ממני נהג בבית).
       
      בטח שאני שש לחגוג את החגים. ככה זה כשהם באים עם רגילה של עשרה ימים.
       
      חג שמח, >:D<
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה