יום קצר בחופש ארוך

ערב טוב לכולם!


חנוכה מתחיל היום (למה אחים שלי הלכו לבית הספר היום וילכו מחר אם זה חג?), וכמו כל שנה, גם השנה מתחוללים ניסים. הנס הראשון מגיע מגוף גדול ומטומטם שנקרא צה”ל. לכבוד חנוכה קיבלנו רגילה, כי אין לי ממש מה לעשות בבסיס חוץ מלאכול פירה (הוא לא רע, דרך אגב). אבל צה”ל, ביכולתו המדהימה, כמעט הרס את החגיגה. אחרי חודש הסתגלות בבסיס הגיע גם תורי והתור של שני האחרים שהגיעו איתי לעשות תורנויות. מכיוון שאחראי התורנויות לא רצה להראות את שנאתו לבכיין הראשי (שאני סופר את הזמן עד שהוא הולך), הוא עשה הגרלה. הראשון שיוצא מגיע לבסיס בסוף השבוע הזה כדי לשמור (וכתוצאה מכך מאבד כמה ימי חופש). בהתחלה קיבל הבכיין את רשות הבחירה, אבל הוא החליט שהוא נותן את זה לאחראי התורנויות. למזלו הרע, הבחירה שלו עלתה לו בשלושה ימים מהחופשה (ובכמה ימי שמירה בודדים ומשעממים). אני זכיתי בשבת עתודה, שזה אומר פחות או יותר לשבת בחדר כל היום. התאריך עוד רחוק, ככה שאין מה לחשוש יותר מדי.


הנס השני קרה היום עם המחשבים אצלינו בבית. זה נס מסוג הניסים שקורים רק כשמזמינים טכנאי. נתחיל עם קצת רקע: כל פעם שאני חוזר הביתה מהבסיס יש תקלה במחשבים. לרוב התקלה מתוקנת מהר, אבל זה בגלל שאני בבית מעט זמן. הפעם, בגלל אורך החופשה, התקלה לקחה כמה ימים.


מה שקרה זה שאחד המחשבים חטף שפעת והוירוסים חגגו בו. ניסיתי כל מיני תרופות, אבל זה לא עבד. אפילו תרופת הפלא (לבעוט בו) לא עבדה כל כך טוב (יש לו מארז חזק). באותו זמן, גם החיבור לאינטרנט התחיל לעשות בעיות. ניתוקים, איטיות בלתי נסבלת וקריזה כללית שלי היו חלק מהסימפטומים. בגלל כל הבעיות האלה, הזמנו טכנאי.


אבל, כידוע לכולם, ברגע שמזמינים טכנאי קורה משהו מדהים – הכל עובד. הכל פשוט התחיל לעבוד כמו שצריך עשר דקות לפני שהגיע הטכנאי. האינטרנט חזר לזוז, המחשב חזר לעבוד. הטכנאי היה חייב לתקן כמה דברים (שהטכנאי הקודם התקין) והלך. עוד נס חנוכה.


עוד נס גדול היה אתמול: מרתון ארץ נהדרת בביפ. היה מדהים לראות איך עברה שנה והכל עדיין רלוונטי. עוד יומיים הם חוזרים לעונה חדשה, צריך להיות טוב. סוף סוף מהדורת חדשות נורמלית ונכונה (משום מה הם תמיד קולעים בול).


ולסיום, הזבל המשובח ביותר בטלוויזיה חוזר: העונה השניה של הישרדות. חבל רק ששמו את זה מול “החיים זה לא הכל”.


שיהיה לכם יום טוב וחג שמח.


שלכם,


nadavs

6 מחשבות על “יום קצר בחופש ארוך”

    1. אני יגיד מה שאני צריכה לומר ואתה לא תומר לי מה לעשות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  1. אתה משעשע, ולכן הבלוג שלך התווסף לקבועים.
    (וזה דבר נדיר. אין לי בלוג, וקשה לי למצוא כאלה מעניינים)
    וזהו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה