מדעי הכלום

ערב טוב לכולם!


היום, כידוע לכולם, מתקיים פסטיבל ה-29 בנובמבר. מכיוון שבטעות אנוש יצא שהיום יום שבת, מחר יצטרכו מליוני תלמידי ישראל ללמוד גימטריה דרך מספר הפעמים שסיפרו להם על תוכנית החלוקה (כיתה א’ – פעם אחת. כיתה י”ב – מליון). על הקשר בין התאריך הזה לתקופה הנוכחית אף אחד לא ידבר. יש בחירות עוד חודשיים וחצי.


חלוקה נוספת היא חלוקת הזמנים שהתחלתי לעשות בצבא. מכיוון שעוד לא עשיתי “קורס הסתגלות” (קורס שבו אני לומד דברים שונים ממה שלמדתי בקורס הקודם כי הגעתי למקום שמשתמש במכשירים אחרים), אני מחלק את זמני בין ישיבה, הליכה לספה, הליכה לשירותים, אכילה, צפיה בטלויזיה ושינה. לחלק של העבודה עוד לא הגעתי. יום יבוא ואני אעשה יותר מהזזת מכשירים מצד ימין לצד שמאל.


הבסיס עצמו נחמד מאוד ומאוד נוח לגור בו. יש בחדר ארבע מיטות למרות שאנחנו שלושה אנשים, יש לנו טלפון (פנימי של הבסיס, אבל עדיין טלפון), ארון בגודל של חללית ושתי טלוויזיות. כן, טלוויזיות בחדר (טוב, אז רק אחת עובדת כרגע, וגם היא נוטה לצבע צהוב. זה עדיין משהו). סוף סוף אני יודע מה קורה בעולם, אבל לא בישראל (כל פעם שהתחיל הפח הגדול סגרתי את הטלוויזיה. מזל שאני זה שישן קרוב יותר).


האוכל בבסיס הוא סוף סוף משהו שאפשר לאכול. אמנם הצ’יפס די מזוייף (זה סתם תפוחי אדמה זוהרים שהחליטו לחתוך בצורת צ’יפס. הם עדיין נוזליים), אבל בסלט אפשר למצוא מעיין חומרים מוזרים שנקראים “תבלינים” שעושים את הסלט טעים. אפילו יש אינטרנט בשק”ם (ויותר טוב, יש זמן להיות בשק”ם).


חוץ מחקר מדעי הכלום שאני עושה בבסיס כל היום, אני לא יכול לספר יותר מדי. לכן נעבור לאיום החדש של המפלגה הלא חוקית של ישראל, ש”ס. אתמול או שלשום (אני כבר לא עוקב, גם עיתונים יש לי כל יום) הם אמרו שהם לא יתעקשו על תיק החינוך. המסקנה הבלתי נמנעת היא ששר החינוך הבא יוציא ממערכת החינוך את כל הספרים שהדפים שלהם עשויים מעצים שגדלו בשנת שמיטה. אם זה יקרה, אפשר לסגור את מערכת החינוך. מצד שני, גם במצבה הנוכחי יהיה מאוד הומני לסגור אותה.


נתראה שוב בשבת הבאה. ואז בשבת אחריה. וגם בזאת שאחר כך. סוף סוף לא נשארים בבסיס חמישים שבועות ברצף.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

8 מחשבות על “מדעי הכלום”

  1. העלית פה נקודה מעניינת, העניין הזה שלא מדברים על הקשר של כ"ט בנובמבר לתקופה הנוכחית. בכלל, בבתי הספר אפילו לא מתדיינים על הנושא, פשוט אומרים עליו כמה משפטים וממשיכים הלאה. חבל.
    לפי התיאורים שלך, יש לך אחלה תנאים בבסיס (יחסית לתנאים המזוויעים שכולם מדברים עליהם).
     
    שיהיה לך שבוע טוב.

    1. בבתי הספר, כמו שציינתי בבלוג הזה בערך מליון פעמים, לא דנים על שום דבר. יש חומר שמוכתב מגבוה ורק בו מתעניינים.
       
      שבוע טוב גם לך. 🙂
      nadavs

    1. אגב, אני מסכים מאד עם הביקורת שלך על ש"ס. אני כותב היום פוסט על זה. צריך להיכנס בהם.

  2. כאן קוראת מבולבלת שצריכה הסבר ומהר!!!!
    מי אתה? מה אתה? איפה אתה בצבא? ומה לעזאזל אתה עושה שם?
    תשובה תתקבל בחיוך רחב ובפרצוף קצת פחות מבולבל
    🙂 שחר 

    1. אני נדב, חייל בצה"ל. איפה אני בצבא אני לא יכול לספר, ומה אני עושה שם אני עוד יותר לא יכול לספר. ברצינות.
      מצטער שלא יכולתי לפרט יותר, אבל זה מה שיש…
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה