פעם בארבע שנים

צהריים טובים לכולם!


יום שכזה, ה-29 בפברואר, מגיע רק פעם באולימפיאדה ולכן אף אחד לא יכול להרשות לעצמו לפספס פרסום פוסט בתאריך כזה. גם כל אלה שנולדו בתאריך הזה (וגם אלה שנולדו בשנת 1947, שנה רגילה לחלוטין, ומשקרים בוואלה שהם נולדו ב-29 לפברואר) חוגגים היום יום הולדת של פעם בארבע שנים. שיהיה במזל טוב.


ובעקבות בקשת הקהל למשהו על תוכנית “הדוגמניות”, הנה כל התוכניות שחובה לצפות בהן (לא לדאוג, גם הדוגמניות שם):


נתחיל ביום ראשון עם ארץ נהדרת. אמנם הם שוב לא מביאים את העונה הכי חזקה שלהם, אבל נראה שהם סימנו להם מטרה מאוד ברורה: אולמרט. כל תוכנית הם נותנים עוד ועוד סיבות למה הוא צריך להתפטר, והעונה הזו תימשך, אני מקווה, לא רק עד יום העצמאות, אלא גם אחרי זה. החיקוי של גיא זוהר מדוייק להפליא, והחלק האחרון, “ישראל: המיטב”, מצליח עד עכשיו להביא כל פעם פאנץ’ טוב.


הישרדות. תוכנית המופת של ערוץ עשר, משהו שכל אחד חייב לעצמו. התוכנית הזאת היא לא ריאליטי, אלא תוכנית בידור. לצפות בדבר הזה זה פשוט לצחוק במשך שעה וחצי (וגם לתהות למה זה שעה וחצי). זה פשוט מדהים איך הצליחו למצוא חבורת אנשים שביחד לא עוברים את יכולת החשיבה של הדגים שהם אוכלים שם. כל הבריתות הסודיות והתכנונים שלהם נעשים מטר מהמצלמה, ואחרי כל צעד הם מפרשים את מה שקרה (משה קורא לדן, דן אומר בפרשנות “משה קרא לי”). לראות ולא להאמין.


גיא זוארץ בכלל מספק בידור כשהוא עומד שלושים סנטימטר מהמתמודדים ואומר מה שהם עושים. “מרינה מחליפה את הקוקוס, מרינה מנשקת את הקוקוס, מרינה זורקת, ופוגעת!”. בתחרות אחרת, של החזקת בולי עץ עם הרגלים, הוא עמד לידם ופירש כל תנועה. לא פלא שנועם ויתר בסוף. הוא הבין שאם אף אחד לא ייכנע, הפרשנות רק תימשך ותימשך.


ולבסוף, התוכנית החשובה ביותר המשודרת כיום בטלויזיה. הדוגמניות. פה הצליחו מארגני התוכנית למצוא חבורה של בנות שהן לא רק לא כל כך יפות, אלא גם שאיחוד כל תאי המוח שלהן יתן תא מוח אחד. כל אחת בוכה על משהו אחר, הן רבות על שטויות (“היא אמרה לי, היא עשתה לי”) ולבסוף גם השופטים נותנים את דעתם העוקצנית. חובה. פשוט חובה.


שיהיה סוף שבוע נהדר.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

5 מחשבות על “פעם בארבע שנים”

    1. למה מזל?
      את מפספסת את עמוד השדרה של הטלוויזיה הישראלית. התוכניות החשובות ביותר.
      nadavs

      1. ראיתי היום את הפרק של הישרדות, ואיך שזה הגיע להצצה לפרק הבא סגרתי את הטלוויזיה וחשבתי לעצמי- "על מה לעזאזל בזבזתי עכשיו שעה וחצי? על מה לעזאזל רוב המדינה מבזבזת את זמנה פעמיים בשבוע במשך 180 דקות.

        …………… וביחד עם ארץ נהדרת והדוגמניות מצב ניצול הזמן הוא בכלל אדיר….

  1. חשבת פעם להיות עיתונאי?
    משהו בסגנון יאיר לפיד? מבקר שיש לו טור בעיתון הארץ??
    יש לך את זה !!!!
    טלוויזיה זה לחלשים!! לחחחלחח
     
    ג’קי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה