עשיתי היסטוריה

ערב טוב לכולם!


ביום רביעי, למי שלא נמנה עם סובלי מערכת החינוך, התקיימה בחינת הבגרות בהיסטוריה. בשעה שתיים וחצי בצהריים נכנסתי לכיתת כימיה, קיבלתי את המבחן, התברר שהבוחן זוכר אותי (ואני לא זוכר אותו), קיבלתי מחברת עם דפי משבצות (למה, לעזאזל, למה?) והתחלתי לכתוב מה שכתוב בספר הכנה לבגרות. משום מה המבחן היה קל וקצר, וכעת נותר לקוות שזה לא אומר שאני אקבל את אותו ציון כמו בפעם הקודמת.


אתמול בשיעור אזרחות, השיעור האחרון של המחצית, שוב הוכיחה מערכת החינוך את עליונותה. המורה לאזרחות אמרה “לצערכם אתם צריכים ללמוד איך עובר חוק”. למה לצערי? זה לא טוב? יש הרבה מקצועות שיכולים לגרום סבל לבני 17 ו-18 שהיא יכולה לבחור בהם. כמו לדוגמה טסטרית. לצערי אפילו מורים של מקצועות חשובים באמת מזלזלים בהם. אבל העיקר להאשים את הלמידים העצלנים וחסרי ההשכלה.


אתמול גם התקיימה המתכונת בהבעה. היו נושאים ממש גרועים, אבל הצלחתי בסוף להסתדר עם אחד מהם ולכתוב עליו אפילו עשר פסקאות. אני מקווה שבבגרות יתנו אופציות קצת יותר מעשיות מאשר “איך אפשר לעזור לקשישים”.


היום קיבלתי מהצבא את המנילה, הטופס שמבקש ממני לבחור באילו יחידות שדה אני מעוניין לשרת. הבעיה היא שהשדה היחיד שאני מעוניין לראות בשנים הקרובות הוא הרקע של המחשב. עכשיו יש לי שבועיים להחליט בין כל מיני יחידות שאני לא מתכוון ללכת אליהן בתקווה שהנייר ילך לאיבוד בדואר.


ולסיום, מחר, בגלל הגשם והעובדה שהמעסיקים שלי לא אוהבים להוציא כסף, אני אוכל לקום סוף סוף אחרי שבע בבוקר. לפחות יש משהו חיובי בכל הגשם הזה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה