ליצן קסאם נחמד

ערב טוב לכולם!


לפני כמה ימים בחדשות ערוץ עשר הופיעה ילדה שרצתה לחגוג את יום הולדתה בבית עם ליצן. אך אבוי, הילדה גרה בשדרות ומשום מה אנשים לא כל כך מתלהבים לבוא לשם. משראתה אמה את מצוקתה, פנתה לכלי הנשק האולטימטיבי – הטלוויזיה. שם שידרו כתבה מאוד מרגשת על הילדה ועל זה שליצנים לא רצים אליה ליום ההולדת, וכמובן לא שכחו להבליט את העמוד הראשי בעיתון ביום בו היה כתוב שרוב תושבי שדרות רוצים לעזוב. כצפוי, ליום ההולדת (ששודר אתמול) הגיעו בערך עשרים אלף ליצנים וכולם חגגו ונהנו. היא לא הראשונה שעלתה על הטריק הזה. בשנה שעברה (או לפני שנתיים, כבר קשה לעקוב), בהופעה סוחטת דמעות, ביקש אחד מילדי שדרות שיבואו לבר מצווה שלו. כמובן שבאו אליו כל האנשים שרק יכלו למצוא לעצמם מספיק זמן והוא נהנה עד עמקי נשמתו. כל המבקרים הללו לא היה מגיעים אם הם לא היו בטוחים שהם יופיעו בטלוויזיה או שנוכחותם תפורסם בעיתון. כדורגלנים הרי לא מחפשים מסיבות של ילדים בני 13, ואף אחד לא מזמין עשרות ליצנים ליום ההולדת. הניצול המעצבן והבכייני הזה של הטלוויזיה כבר מתחיל לשגע.


ובנושא אחר, אתמול או שלשום הופיעה בעיתון כתבה על כך שמשתחררים מצה”ל יקבלו כרטיס מגנטי המצביע על סוג השירות שלהם ובהתאם נותן להם הטבות – כרטיס בצבע אחד ללוחמים, צבע אחר לתומכי הלחימה וצבע שלישי לתפקידים ניהוליים יותר. ראשי הצבא הביעו תקווה שהכרטיס יעזור יותר לאלה שמתגייסים, במיוחד לקרבי, ויקשה מאוד על המשתמטים. ברגע שאכן תתגשם תקוותם של ראשי הצבא, אפשר לסגור את הכנסת ולהכריז על הרמטכ”ל כראש ממשלה. החיים האזרחיים לא צריכים להתנהל סביב הצבא. אורך וסוג השירות הצבאי לא מצביע על שום פרמטר באישיותו של אדם (חוץ ממקרים מיוחדים, כמובן) ומעסיק שיבחר בחייל ששירת כלוחם לעומת אחד ששירת כתומך לחימה צריך לסגור את העסק. תומך לחימה עוזר בדיוק כמו לוחם, והבדלה בינהם הפרה מגעילה של השוויון אותו מנסים להשיג פה כל כך. ע”י הפיכת הלוחם לאזרח סוג א’, תומך לחימה לאזרח סוג ב’ ומשתמט לאזרח סוג ז’, יורה המדינה לעצמה ברגליים, בידיים ובכל הגוף.


בבית הספר, כרגיל, אין שום דבר מיוחד. אתמול היה מבחן באזרחות, שלפניו ואחריו כולם היו עצבניים. הסיבה? המורה לא מחלקת סיכומים באינטרנט. באמת בושה. איזו מין מורה זו? למען האמת, מורה לא רעה בכלל. סוף סוף אפשר ללמוד. היא לא מרדימה ולא מכתיבה הרבה. חבל רק שבתחילת השנה היה כל כך דחוף לה ללדת ובמקומה הביאו את המרדים הלאומי.


ולסיום, אחרי שמנויי הפרו נפתחו לכולם, אפשר סוף סוף לראות מאיפה הגיעו לכאן אנשים. לא תאמינו, אבל מישהו הגיע לכאן כי הוא חיפש “טסט ביום שישי” בוואלה. מזל שהוא הגיע לפוסט שבו עברתי טסט, לפחות הוא יתעודד מזה.


יום טוב וחג מולד שמח לכל הישויסטים.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 6 לליצן קסאם נחמד
  • Mr. try
    25/12/2007 ב20:46

    בקשר לשדרות אתה ממש לא מבין את המצוקה של האנשים שם.
    בתור אחד שהיה שם כמה פעמים בתקופה האחרונה אני יכול להגיד לך שמפחיד להסתובב שם אפילו ברחוב ואני מוכן להתערב שאפילו לך אם היו אומרים עכשיו בוא לשדרות היית מתחמק עם בדיחה שקשורה לקסאם איכשהו.
     
    ובקשר לצבא אני מסכים איתך אבל אם הכרטיס יהיה לכל מי ששרת בצבא ללא הבדל אני מסכים לגמרי. אדם שהחליט שלא מתאים לו המסגרת הזו ויצא ממנה  בגלל זה לדעתי בכלל לא דומה לכל אדם אחר במדינה (ואני מדגיש שבגלל שלא מתרים לו ולא בגלל בעייה רפואית))

    הגב
    • nadavs
      25/12/2007 ב21:46

      אני בטוח שקשה לחיות בשדרות. לא אמרתי שלא. רק שדי נמאסו עלי כל הכתבות האלה על הילד/ילדה שרוצה שיבואו ליום ההולדת שלו.
      מי שלא עשה צבא לא דומה לאף אחד אחר? ומה עם עוד אלפים שלא עשו? גם להם הוא לא דומה? ההבחנה הזאת מגעילה. מי שלא שירת צריך לעשות את חשבון הנפש שלו עם עצמו, ולא ללכת עם אות קלון על המצח או בארנק.
      nadavs

      הגב
      • Mr. try
        26/12/2007 ב1:27

        שוב נתחיל בשדרות ואתה צריך להבין שאפילו המכולות שלהם לא מקבלות סחורה אל העסק הם צריכים לנסוע למקומות מסויימים כדי להביא אותה כי הסוחרים לא מוכנים להיכנס לשדרות. נסה אתה לחיות שבכל רגע יכול ליפול איזה טיל ולהרוג אותך או מישהו שאתה מכיר. אין שם ילד אחד שאין לו איזה תסביך רצחני לגבי החיים בגלל זה ואף אחד שיצא משם לא יחיה בעתיד כמוני וכמוך כי תמיד יהיו לו את הפלאש בקים והפחדים לגבי הנפילות.
        ובקשר לצבא זו אחת מהחובות שלך כלפי המדינה ואם אתה מתנער ממנה כי לא מתאים לך אז למדינה יש זכות להתנער ממך גם כן אבל היא לא יכולה לעשות את זה בצורה שלא תפגע בשאר אז אם היא מצאה את השיטה שתביא עדיפות למי שכן שירת בצבא וכן תרם את מה שהוא חייב לתרום גם ככה בלי לנסות לברוח כי עדיף לצבא להוציא את מי שמזיק לו במכוון כדי להשתחרר ולמה שהא אחר כך יקבל חיים כמו מי ששלוש שנים ישב וקרע את התחת בשביל המדינה הזו?!

        הגב
        • nadavs
          26/12/2007 ב7:49

          שוב אני אגיד – אין לי שום דבר נגד תושבי שדרות, אלא דווקא נגד הניצול המעצבן של הטלוויזיה למטרות של "אף אחד לא בא ליום הולדת שלי".
          אז יופי שהמדינה תפלה לטובה את אלה ששירתו (למרות שגם זה לא רעיון גדול), אבל למה ההבדל בין לוחמים לתומכי לחימה? אחד נתן יותר והשני פחות? למה יש להם עדיפויות שונות?
          nadavs

          הגב
  • בני
    25/12/2007 ב22:59

    טוב… מה אותם ליצנים יכולים לעשות? הם הרי אמורים להתנהג כליצנים, לא? אז למה אנחנו מצפים?

    הגב
    • nadavs
      25/12/2007 ב23:09

      חבל שגם בחברת החדשות מתנהגים כמו ליצנים…
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.