שביתה

ערב טוב לכולם!


בשעה טובה, החליט ועד ההורים של המועצה המקומית שהגיע הזמן שגם אנחנו נישאר קצת בבית. מחר אנחנו הולכים לעשות דברים קצת יותר שימושיים עם הזמן שלנו מאשר לשבת בכיתה ולישון. זה גם כמובן חוסך למורים את הצורך בהגעה ותכנון שיעורים, מה שמאוד מקל עליהם. המורים נראו מאוד מרוצים מהשביתה שנחתה עלינו. אם השביתה היתה היום הייתי שמח אפילו יותר, אבל אי אפשר תמיד לקבל מה שרוצים.
מה שכן, אפשר מדי פעם לקבל מה שרוצים. היום אני ועוד מישהו נבחרנו לנקות את בית הספר. המחנכת שלי התקשרה אלי בסלולרי (בשיעור ספורט לפני שהמורה הגיע, אבל כשמצלצל אצלה טלפון בשיעור היא חוטפת קריזה) והודיעה לי שאני מנקה בשעה הראשונה, שנייה ושלישית. שאלתי אותה אם אפשר להזיז את זה לשעות האחרונות, שכוללות שיעורים מרתקים כמו ספרות והבעה. בסוף יצא שאנחנו מנקים בשעה הראשונה (ספרות), רביעית (ספרות), חמישית (אנגלית – חופשי) ושישית (הבעה). בפועל, זה היה קצת שונה.
ניגשנו למנהלת הקצת פסיכית והודענו לה שאנחנו מהניקיון. היא נתנה לנו שקית ואמרה לנו איפה לנקות. קודם באיזור ההסעות, אחר כך מסביב ואז באיזורים שמזהמים בהם. נורא יפה איך היא מתייחסת לתלמידים כמזהמים. אולי היא צריכה לבדוק את זיהום השכל שעובר על התלמידים בכיתות אצלה.


לאחר מכן התחלנו לטייל קצת בבית הספר ומדי פעם להרים איזו שקית מזדמנת. לנקות ממש? כן, בטח. זה מה שחסר לי בחיים. בית הספר רוצה “לתת דוגמה” ע”י כך שהוא נותן לתלמידי י”ב לנקות אותו. אפילו המורה לספרות צחקה על זה כשהיא שאלה אותנו “נו, עמדתם במשימה?”.


את השעה החופשית של אנגלית לא רצינו לבזבז, אז הלכנו למעבדה לנסות להזרים חשמל דרך פלסטיק. זה הסתיים בכך שהצלחנו לטעון שתי חתיכות של נייר אלומניום במטען חשמלי, אבל לא היה לנו מושג איך לפרוק אותו. את הנסיונות האלה השארנו כמובן לשיעור הבעה עם מישהי שתודיע למורה שאנחנו מנקים. בזמן הזה הצלחנו לנקות את המעבדה מבטריות, חוטי חשמל, אלומיניום ונייר צלופן. עכשיו רק צריך לברר מה לעזאזל עשינו שם במעבדה, ואפשר לגשת עם זה לתחרות.


ביום שני יש מבחן בהבעה. כולי מלא תקווה שאחד הנושאים יהיה “הבעיות במערכת החינוך”. זה ייתן לי המון מקום לכתיבה.


ולסיום, אתמול חזיתי בתופעת טבע מדהימה. כשהשעון בתחנת הרכבת בהרצליה הראה 21:17 הגיעה הרכבת. באופן מוזר, זה גם הזמן שבו צריכה הרכבת להגיע. יותר מזה, כשירדתי בתחנת נתניה השעה היתה 21:29, כשזמן ההגעה של הרכבת אמור להיות 21:31. חוקרים מכל העולם מנסים לברר את הסיבות לבעיה הזאת.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

7 מחשבות על “שביתה”

  1. אם הרכבת תגיע בזמן באופן קבוע, אנשים יתחילו לחשוב שתיקנו משהו בחברה הזאת. זה נוגד את חוקי הטבע.
    nadavs

  2. אם הרכבת תחליט להגיע בזמן זה יהיה נס..אבל כידוע היא לא מגיעה בזמן אף פעם……
    למה אתה לומד? איפה אתה לומד? בכלל רוב בתי הספר בארץ שובתים…חחח לנקות את הביה"ס.? נפלת כנראה על העבודה השחורה….לא נורא ..
    יהיה טוב…אני מקווה שיהיה טוב אני רוצה שיהיה טוב ועד שהרכבת תגיע בזמן יהיה רע חחח אני גם רוצה רישיון זה יכול להיות שימושי ביותר….אבל לא. צריך לחכות חצי שנה נראה לי או שאני המצאתי את החוק הזה ועכשיו אני סתם מקשקשת..הממ הגיוני ביותר..
    שחר

    1. שביתה? אצלינו? אני חושב שגם אם תהיה שביתה כללית במשק אנחנו נצטרך לבוא לבי"ס, ועוד עם הסעות שלנו.
      רשיון זה באמת נחמד, אבל צריך לזכור שהוא לא בהכרח מביא איתו מכונית… ;-)nadavs

      1. אני מכירה את ההרגשה כל כך טוב….המנהל שלנו החליט כל פעם שאנחנו במקום אחר שלא שובת.. פעם במחוז ירושלים פעם במחוז דרום פעם בחינוך ההתישבותי וכ"ו…..
        בקשר למכונית ולרישיון..קודם כל רישיון {שזה כבר דבר שקשה לעשות במיוחד אם אתה עצלן כמוני חח} ובקשר למכונית כמובן תלוי איפה אתה גר….אם תגור בקיבוץ לא תהיה לך שום בעיה בקשר למכונית ואם תגור במקום של עשירים ותהיה עשיר….טוב נוו זה כבר סיפור אחר חחח
        שחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה