שלום כיתה א’ (הגירסה ההומופובית)

ערב טוב לכולם!


היום, בהשראת החג המתקרב ומערכת השעות ששמה לנו שיעור חינוך ביום שלישי, החליטה המחנכת שלי לסדר את השולחנות בצורת ח’ ולשים עליהם מפה ומיני מאכלים שונים. התברר שהיא התקשרה לרב של היישוב שלה ושאלה אם מותר להמציא ברכות משלה לראש השנה (מי כבר מצא שתי נקודות לטובת כיתה א’?). אחרי שהיא קיבלה אישור התחלנו לברך על בערך כל מה שהיה על השולחן (כולל הצלחות, שמסמלות הצלחה). בשלב מסויים הגענו לכריות (סוג של קורנפלקס). הסיבה לכריות? “שלא יהיה אף אחד בכיתה שנושך בכרית”. נכון, יש הרבה אנשים שהיו מבקשים את זה, אבל מכאן ועד לאמירת דבר כזה על ידי מורה הדרך ארוכה מאוד. אותי זה עצבן. אם רוצים חינוך לערכים, אולי כדאי להתחיל מהתחשבות בשונה. מערכת החינוך מעולם לא נראתה גרוע יותר.


גם כבישי הארץ ממשיכים להדהים בטמטום שנמצא עליהם. אתמול בדרך לבית הספר ראיתי שברמזור עומדת משאית בנתיב הימני ומכונית בנתיב השמאלי (שני הנתיבים לאותו כיוון וממשיכים קדימה ברמזור). כשהתפנה הצומת החליטה נהגת המכונית שהיא לא ממש מעוניינת להמשיך ישר, אלא בא לה יותר לפנות ימינה. היא נכנסה לצומת ופנתה ימינה מול המשאית. נהג המשאית וחבר שלו נשארו המומים כמה שניות מהדבר הזה. עוד שיא חדש נשבר.


ואם כבר בענייני חוכמה, קראתי בווינט שיכול להיות שחקלאים יעמיסו את התוצרת שלהם על משאיות וימכרו אותה בערים בעצמם אם לא תהיה לה דרישה. כל הכבוד להם. צריך להבהיר למטומטמים יראי השמיים, שמשום מה מנהלים את המדינה, אחת ולתמיד – מספיק התערבתם. השטויות שלכם גם ככה עולות הרבה כסף כל שנה. אתם לא תהרסו את הפרנסה של החקלאים, בטח שלא בגלל איזו מצווה מטופשת שלא קיימו אז ואין לה שום סיבה הגיונית היום. אם אתם רואים חקלאי שמוכר את הסחורה שלו, קנו ממנו. הכי טוב תוצרת מקומית. מי שרוצה לשלם כפליים על עגבניה מחו”ל, שיהנה. הירקות בארץ הכי טובים.


ולסיום, מחר נצא שוב אל סבא וסבתא שלי לארוחת ראש השנה לאחר ששריינו לנו מקום חודשיים מראש. יש אפילו סיכוי שנוזמן כבר לליל הסדר. אני די מקווה שליל הסדר יהיה באירופה או לפחות אצלינו בבית, אבל אף פעם אי אפשר לדעת.


יום טוב ושנה טובה.


שלכם,


nadavs

5 מחשבות על “שלום כיתה א’ (הגירסה ההומופובית)”

  1. הסיבה לכריות? "שלא יהיה אף אחד בכיתה שנושך בכרית".
    XD
    זה הרג אותי….יש לכם מורה…חמודה! משהו…
    -_-#
    פוסט גאוני…האמת שכבר לחגוג בכיתה את ראש השנה…זה 20 נקודת לטובת כיתה א’..
    ובקשר לנהגת…
    זה לא שיא חדש=] תמיד יש מי שישבור את השיא של אותה אחת…

    ובכלל יש לך בלוג יפה=]
    תהנה בארוחת החג=]

    3>
    ענבר

  2. אני ה-מ-ו-מ-ה מההערה של מורתך הנאורה, וגם, אין לי מושג איך אף אחד מכיתה של בני 17-18 לא התרעם, התפלא בקול רם או לפחות שאל את הוד מעלתה אם יש איזה שלד בארון שלה שמציק לה עד כדי כך שאיבדה את שפיותה, גם אם באופן זמני. על הערה כזו, אנ י, כמנהלת, מעיפה אותה לכל הרוחות, ואם אין באפשרותי- לפחות נזיפה חמורה ופרסום העניין. מה קורה לכם, חבורת חסרי חוליות?? עד כדי כך טמטמו אתכם עם הבגרויות ?הנה, הייתה לכם הזדמנות להעלות משהו שלא יהיה בבחינה. חוק יסוד זכויות האדם והאזרח או שיחה חופשית על מגילת העצמאות ומשמעותה "ללא הבדל גזע , דת ומין",ופספסתם לגמרי. במקום זה נשכתם כריות של "תלמה" ושתיתם שוופס לתפארת מותגי ישראל.

    1. ברגע שמזיזים את האווירה 12 שנים אחורה, אף אחד לא שם לב להערות האלה.
      מה לעשות, הבגרויות כנראה טמטמו את הכיתה לגמרי.nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה