סוף יוני

ערב טוב לכולם!


היום בלילה ייגמר חודש יוני ויגיע חודש יולי שהולך להכות בנו בכל העוצמה. כבר השבוע הרגשנו כולנו איך הולך להיות הקיץ הזה, והתוצאה לא נעימה בכלל. פעמיים יצא לי ללכת ברגל יותר ממאה מטר, ובשתי הפעמים האלה כמעט טבעתי בתוך הזיעה שלי. גם עמידה בחוץ ליותר מעשר שניות הביאה אפקט דומה. היום נשבר החמסין (למרות שמפעל הפיס אמרו שהוא נגמר ביום שני) והיתה רוח, אבל לפי התחזיות (ולפי לוח השנה) הולך להיות חם גם בשבוע הבא, ובזה שאחריו, ובכלל עד שמספר החודש יהיה דו ספרתי.


אם כבר מפעל הפיס, הם שוב פעם מטעים את הציבור וגורמים לכולם לחשוב שמי שזוכה בהגרלה הגדולה מקבל עוד חמישים מליון שקלים לחשבון הבנק. למען האמת הוא הולך לקבל חמסין במוח מהעובדה שמפעל הפיס מפרסמים בכתב קטן ובהיר בפרסומות שזכיות חייבות במס. אולי בנוסף לתרומה לקהילה ולמנהלים, הם גם יתרמו קצת הגינות ויהפכו את החמישים מליון האלה לנטו.


ובגלל החמסין (בלי המליון) הגיעו גם כל מיני תוכניות שדורשות מוח צלוי להבנתן, כמו “האם אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ו’?”, “כישרון או כישלון?” וכוכב נולד. בכוכב נולד החליטו כבר לנצל את החום עד הסוף ולהחליט שאפשר להצביע חמש פעמים מכל כלי הצבעה. ההחלטה כנראה התקבלה במטה כוכב נולד לאחר שבעונה הקודמת מספר ההצבעות מהאס אם אסים לא הגיע למליון, ולכן טדי הרוויחו רק חצי מליון שקלים, שבהם הם היו צריכים להתחלק עם סלקום. אבל לא נורא, בעונה הזאת הם כבר פיצחו את השיטה. גם חמש הצבעות מכל מכשיר, גם פרסומות בין הסולואים, בין הדואטים ובין כל שני משפטים שאומר צביקה הדר. כוכב נולד השנה הפכה לדוגמה של פרסומות שבינהן יש תוכנית.


בבית הספר עדיין נשארו כמה דברים (אי אפשר להיפטר מזה). אתמול היתה מתכונת בפיזיקה. המורה חיברה שני מבחנים שבהחלט הצריכו מחשבה, בייחוד עם התשובות המשונות שיצאו שם, עם הרבה שורשים של מספרים לא ריבועיים. אחרי כל מבחן המורה חילקה את התשובות, והתברר שאנשים עשו טבח בשאלות וכתבו שטויות נוראיות. זה שישב לידי בכלל היה מעצבן וכל רגע הוא ביקש שאני אעזור לו למצוא את הפתרונות, כשכל פעם זו אות אחרת (פעם איקס ופעם טי). מילא שיעתיק, אבל שלא ידבר.


ולסיום, אתמול יצא האייפון של אפל לחנויות. האמריקאים, כמיטב המסורת, חיכו מחוץ לחנויות במשך שעות, לפעמים גם בגשם (איפה יורד גשם ביוני?), והכל בשביל לקנות טלפון שמנגן מוזיקה ועולה 500 דולר. מחלקת השיווק של אפל יכולה לסמן וי גדול.


ולכל אלה ששואלים ורוצים לשאול מה אני עושה בחופש: חוץ מ”כלום” (שזה מה שיהיה רוב החופש), אני מתכנן גם לעשות עוד טסט (אחד אחרון) ולטוס לפולין. חוץ מזה באמת כלום.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

7 מחשבות על “סוף יוני”

  1. ככה זה במפעל הפיס. תמיד רוצים לתת לך תחושה שאתה מתעשר.
    והחום אוחח… לא נורא. זה יעבור בקרוב.
    וזה ישמע טיפשי אבל שכתבת חמסין זה הזכיר לי את המחסן של כאילו (ששידרו היום!!!!!!^^) כי כמוני תמיד אמר חמסן ולא מחסן.

    1. מפעל הפיס הרי חיים מהאשליה שהם מוכרים. אחרת למנהלים שם לא היו מכוניות שעולות כמו בית בקיסריה.ומשדרים שוב את המחסן של כאילו? זה לא נגמר כבר… מזמן?
      nadavs

  2. לבזבז חופש שלם על כלום?
    לא חבל?

    יש כ"כ הרבה דברים לעשות.

    רק צריך למצוא את הדברים הנכונים בזמן הנכון.
    הלא כך?

    1. אני יודע שיש מה לעשות, אבל כל כך הרבה אנשים אחרים כבר תכננו לי על החופש, ככה שגם קצת "כלום" יהיה לי טוב.
      nadavs

        1. חוץ מזה, חמש פעמים בשבוע, בשעה ארבע וחצי, נפתחת הבורסה בארה"ב, שאני עוקב אחריה באדיקות (כדי לראות אם הרווחתי עוד כמה סנטים), אז לא משעמם (לבהות במסך ומדי פעם ללחוץ F5 נחשב כלום?). עד אז יש שיעורי נהיגה, טלויזיה, והבורסה בישראל. P:
          nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה