אין כוח

ערב טוב לכולם!


לפני יומיים נגמרה תוכנית המופת “הכוח”. בתוכנית זו הביאו אנשים לכל מיני סיטואציות והם היו צריכים לנחש (סליחה, לקבל אנרגיות ושדרים) מה קרה שם. אם אני לא טועה, בתוכנית הראשונה היתה תמונה של זוהר ארגוב שהם היו צריכים לנחש. באופן מפתיע ביותר, חצי מהמתמודדים אמרו שהאיש אינו בין החיים. חצי מהם גם אמרו שהוא גבר, ויכול להיות שחצי מהם גם אמרו שיש לו עיניים כהות. במקרים אחרים, בהם הגיעו המתמודדים למקומות רגילים לגמרי כמו מגרשי כדורגל ודיברו עם אנשים בטלפון, ניחשו המתמודדים ש”במקום הזה קרתה לך חוויה גדולה. אתה גדלת פה”. באמת נורא קשה לנחש. כנראה במגרשי כדורגל יש אנרגיות מאוד חיוביות.


לפני יומיים כל זה נגמר. לא ראיתי את הגמר (ולשמחתי גם לא את רוב התוכנית), אבל ברכות לזוכה, ובהצלחה בקריאת ההוראות על ערכת הקריסטלים והקריאה בקפה שהוא קיבל.


עוד תחום טלוויזיוני שכבר אין לי כוח אליו הוא כוכב נולד. מחר מתחילה העונה החמישית, שלפי כמות הפרומואים והזיופים בפרומואים אמורה להיות משעממת ומרוחה אפילו יותר מהקודמת. אם עכשיו עושים פרומואים של חמש שעות בכל הפסקת פרסומות, תוכניות מיוחדות וראיונות אישיים עם כל יצור חי שאיכשהו קשור לתוכנית הזאת, אני מפחד לדעת מה יהיה לפני הגמר, שבו, כרגיל, יזכה מישהו שהופיע בשתי התוכניות הראשונות וההפקה דחפה אותו לכל מקום אפשרי.


גם בבית הספר כבר נגמר לי הכוח. כל השבוע הזה היה עמוס בשיעורים חופשיים ושיעורי מתמטיקה (שבהם אני חופשי לישון). כל מה שלמדתי השבוע מסתכם באיך לענות על שאלות על מלחמת העצמאות בבגרות בהיסטוריה, וגם את רוב הנושא הזה אני צריך למצוא בסיכום. גם בשיעורי מתמטיקה אין נחמה. השאלות כולן מגיעות מספרי המיקוד (בזבוז עצים נוראי) ורובן שאלות בסדרות והסתברות שהמורה הסביר כ”כ טוב עד שאף אחד לא מבין. לא פעם המורה נתקע על שאלה כשכל הנתונים מול העיניים שלו, וכל מה שהוא צריך לעשות זה להכפיל באיקס או משהו דומה. ביום ראשון יש עוד מתכונת במתמטיקה, והחרדות בעיצומן.


ולסיום נושא בית הספר, היום היה בוחן בספרות. להפתעתי הצלחתי לכתוב שני עמודים על השאלה המטומטמת בבוחן, משהו על הביקורת כלפי החברה היהודית או משהו דומה. בשיעור שלאחר מכן (שוב פעם ספרות! למה?!?!?) המורה הרגה את מעט הקרדיט שהיא עוד הצליחה איכשהו לצבור ואמרה את המשפט הכי מיותר אי פעם: “אני יודעת שקשה לכם לכתוב תשובה שהיא לא לפי הסיכום, אבל אנחנו נעבוד על זה”. חבל, היא די השתפרה בשיעורים האחרונים. באמת חבל.


ולסיום הפוסט, ביום שלישי היה השיעור האחרון בקורס בהרצליה. עכשיו הגיע הזמן ליישם את מה שלמדתי. וזאת באמת לא תהיה בעיה כ”כ גדולה, כי באמת למדתי שם את החומר. למדתי עם דוגמאות ומרצה רציני, ולא למדתי איך לעבור מבחן על הנושא הזה עם מרצה שלא יודע מה הוא עושה שם. מה לעשות, יש מורים ומרצים טובים ויש מורים בבית הספר, ודי קשה למצוא מורים שמתאימים לשתי הקטגוריות.


בהצלחה לכולם במתכונת במתמטיקה ובבגרות באנגלית (שבוע הבא אני בא לבית הספר רק יום אחד!).
יום טוב.


שלכם,


nadavs

4 מחשבות על “אין כוח”

  1. ולא רק לך נמאס מכוכב נולד, אחרי העונה הראשונה אני פרשתי.
     
    בהצלחה בבגרויות ובמתכונות:)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה