טסט פנימי

ערב טוב לכולם!


אתמול, לשמחת הרבה אנשים שעל הפרצוף שלהם התפתח יער גשם, הגיע ל”ג בעומר ונתן להם את האפשות להתגלח במידה ואיכפת להם מתי מקריבים את “קורבן העומר” ומתי שבועות. העובדה שלפני שבוע היה כ”ו בעומר גם נתן את האות לפתיחת עונת גניבות העגלות והקרשים. מכל חצר ואתר בניה נעלמו קרשים ומסתבר שהרבה ילדים מוכנים להקריב חמישה שקלים בשביל לגנוב עגלת סופר.


אתמול בלילה יצאתי ליישוב הסמוך כדי לחגוג. מעט אחרי שהגעתי התחילו בבניית המדורה. בשביל זה שמו עשרה קרשים בצורת פירמידה והדליקו אותם. כמובן שמיד הם נפלו. כעבור חצי שעה הגיע שוטר על תקן מתנדב במשמר האזרחי ביישוב וביקש מאיתנו להזיז את המדורה מכיוון שהיא היתה בפארק ציבורי וליד עצי אורן. המדורה היתה רחוקה לפחות חמישה מטרים מכל עץ אורן ובגובה של לא יותר מעשרה סנטימטרים. מכיוון שסתם להתגרות לא ייתן כלום, המדורה עברה עשרה מטרים מזרחה ומוקמה רחוק מעצי האורן, אבל חצי מטר מכל צד שלה היה שיח. ככל שעבר הזמן הגיעו עוד אנשים ומתישהו, כשהתגבר הרעב, הכינו בשר על האש (והגישו אותו כמעט חי).


בערך בשתיים בלילה התקשרתי חזרה הביתה כדי שייקחו אותי חזרה בשביל הטסט הפנימי, בעיקר בגלל שיש לי בעיה כזאת שאני לא יכול לנהוג אם אני לא ישן מספיק. בדרך חזרה הביתה התברר שעשן כיסה את כל האיזור ונראה כאילו היה ערפל כבד. היום בבוקר הסתבר שהאפקט של הערפל ירד מעט, אבל האפקט של זיהום האוויר נשאר. כמו כן, הסתבר שלא רק קרשים נשרפו בלילה, ולמדורות הכניסו גם ספות ורהיטים ישנים אחרים. חגיגה לחולי האסתמה.


והיום בבוקר (אמא שלי העירה אותי בתשע בבוקר ובקושי התעוררתי) היה לי טסט פנימי. טסט פנימי זה טסט שנועד לסנן את מי שלא מוכן לטסט האמיתי על מנת למנוע ממנו לשלם שוב ושוב, אבל בפועל מעט מאוד נכשלים בו (צריך לעשות עבירה ממש חמורה בשביל להיכשל בו, ורוב הבוחנים שם לא לוקחים את זה יותר מדי ברצינות). הרעיון האמיתי מאחורי הטסט הפנימי הוא להעשיר את בתי הספר לנהיגה. אפילו עובדי ההיי-טק בשנותיהם הטובות לא קיבלו 150 שקלים לעשר דקות.


הטסט (הפנימי, יש להזכיר), כצפוי, לא היה אתגר רציני. לפחות לי. כל הנהגים מאחורי די סבלו, בייחוד אחרי פניה שמאלה. כל פעם שרציתי לחזור לנתיב הימני התעקש הבוחן לפנות שמאלה, ככה שיצא שהתחלתי לסטות ימינה ומיד שיניתי כיוון. חוץ מזה הכל היה טוב. כשפניתי שמאלה לרחוב חד סיטרי נכנסתי לצד השמאלי (בשיעור הקודם המורה אמר לי על אותו רחוב ש”זה לא היה הצד השמאלי בוודאות”). כשפניתי שמאלה מהרחוב הזה פניתי מצד שמאל (והפעם לא היו הנודניקים מאחורה, לשמחתי). בסוף הבוחן אמר לי שעברתי, דיברנו קצת על התיאוריה בגלל ההערה שלו והלכתי משם. כל התהליך לקח בערך רבע שעה.


וביום חמישי, בגלל שמישהו עשה בשכל ושם את המתכונת באנגלית ביום חמישי (מה שאומר שאני נשאר בבית באותו יום), יהיה לי שיעור מהבית, באחת וחצי טסט ועם הולכי רגל ונהגים נחמדים, תשובה חיובית בצהריים.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “טסט פנימי”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה