שנתיים

ערב טוב לכולם!


שנתיים. קשה להאמין, אבל לפני שנתיים נפתח הבלוג הזה. לפני שנתיים, בעודי יושב מול המחשב וקורא בלוג אחר, אמרתי לעצמי “אממ… בוא נראה איך זה”. אז נרשמתי. בחרתי את הצבעים הכחול והאדום, מצאתי את הדגל שמקשט את ראש הבלוג בגוגל (הקובץ עדיין על המחשב שלי) וכתבתי את הפוסט הכי קצר בבלוג (שכמו כל הפוסטים נגמר במילה nadavs). ועכשיו, כמיטב המסורת, כמה דברים שבטח לא ידעתם (או ידעתם ושכחתם):
הפוסט עם מספר התגובות הגדול ביותר היה ונשאר באוגוסט של לפני שנתיים, צבוע כתום. בעקבותיו פנו אלי כל מיני אנשים שטענו שהמהלך לא נכון ונתנו אלפי סיבות שבחלקן לא הבנתי את הקשר לנושא.
בנושא הפוסט הארוך ביותר יש לי בעיה, כי ספירת מילים זה משהו שעושים רק בבגרות באנגלית, וגם אז יוצא יותר מדי. התמודדים הם: השלישיה של אוגוסט 2006, הביקור הראשון בגן-עדן, האושר של החזרה לארץ ומה לעזאזל עשיתי בקליפורניה (ולמה אני לא שם עכשיו).
הפוסט שהכי נהנתי לכתוב אותו: לא נראה לי שיש תחרות בזה. בקרוב יקרה שוב.
הפוסטים עם התאריך הכי יפה: 2005, 2006. בקרוב 2007.


אז תודה לכל 7878 הקוראים (בטח אלף ומשהו מהם זה אני, אז נתפשר על 6000), בין אם אתם מגיבים או לא, מתעניינים או לא, קוראים בעיון או לא. תודה רבה לכם.
תודה גם לכל המגיבים, בין אם בבלוג בתגובה קצרה או ארוכה, באייסיקיו או במסנג’ר בשיחה שהופכת לפעמים לפרוייקט קטן או בטלפון עם הזכרת שמו של לאונרדו דה וינצ’י והתעניינותו במדעי הרוח בנוסף למדעים פיזיים יותר. תודה לכולכם.
שתהיה שנה טובה ומעניינת מעכשיו, ומזל טוב לבלוג.
שלכם,
nadavs

8 מחשבות על “שנתיים”

  1. נו, לפחות למדת משהו… אגב, בין נתיחת גופות, המצאת רעיון המסוק ,אדריכלות וציורי נשים עם חיוך אדיוטי,ליאונרדו (שלצערו לא קרא את המינגווי) הספיק להיות גם משורר .אין לי מושג באיזה אמצעים אמנותיים הוא השתמש…

    1. היה לו זמן לכל זה כנראה בגלל שהוא לא היה צריך ללמוד בעל פה חמישים עמודים על מלחמת העולם השניה.
      nadavs

      1. אל תדאג. היו לו מלחמות אחרות ללמוד עליהן. הפואנטה היא שלא היה לו זולל זמן ןמוח בדמות מחשב. מחוסר ברירה הוא הפעיל את המוח לכיוונים אחרים…

  2. לצערי ולמרבה הפלא אני נוטה להסכים אתך.
    בכל אופן- אני מאחלת לך הצלחה בניסיון לפענח מה "צריך" לכתוב בבחינות בספרות ובהיסטוריה.אין לי ספק שאם תתאפק ולא תכתוב הערות ציניות (וצודקות) בדף הבחינה-תקבל יותר מ88.

    1. בהיסטוריה אין מקום להערות ציניות ואפילו לא לטיפת הומור, ובספרות אני אשתדל מאוד לא לכתוב את התשובות שנכונות מבחינת 97% מהאוכלוסיה.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה