ההצגה שלא היתה

ערב טוב לכולם!


אז זהו זה. שנת 2006 עומדת להיעלם ובמקומה תגיע שנת 2007. בחלק מהעולם כבר קיבלו את השנה החדשה ובתאילנד אפילו הכינו יותר מדי חומר נפץ ומכרו לאירגוני טרור כדי לגרום לעניין בערב השנה החדשה. בקרוב השעה חצות תגיע גם אלינו, מה שיסמן למשטרה לשלוף את מכשיר בדיקת האלכוהול, פנקס הדוחות והעט. אחרי שבע שעות תגיע השעה חצות גם לניו יורק, כעבור שלוש שעות ללוס אנג’לס ואחרי שעתיים תעבור למקום האחרון בו יש יותר משניים וחצי אנשים – הוואי. ואני? אני כנראה אהיה בדרך לחלום הראשון של שנת 2007. אני נשאר ער רק בראש השנה העברית, וגם זה בגלל ארוחה שבה אני חייב לאכול שבעים קילו עוף.


ועכשיו למקום ההוא שמחר באים אליו מאוחר בגלל שמעכשיו צריך לכתוב 2007, הבצפר.


התחלנו את היום עם אנסין באנגלית. גם הפעם האנסין היה קשור לכלבים. פעם אחת כלבים רובוטיים, אחר כך מלון לכלבים והיום אישיות של כלבים. אני חושב שכולנו הבנו כבר שהיא אוהבת כלבים. אחרי האנסין קיבלנו חזרה את העבודה על הדייג ואישתו והתברר שהמורה סימנה לנו סימני שאלה ליד תיקונים שהיא עשתה לנו בטקסט ונתנה לנו תשעים על ההצגה. עד כמה שזכור לי, היינו הכי קרובים להצגה כשאני הבאתי בובה של דג ודיסק עם מצגת ומישהו אחר מהקבוצה שלי הביא צלחת וסכו”ם. לחלק של ההצגה לא ממש הגענו. לא רק שהיא נתנה לנו תשעים, היא גם ציינה שההצגה היתה מקורית ויצירתית, עם תשומת לב לפרטים. להצגה הבאה היא ממליצה לנו להשקיע יותר בפרטים הקטנים, כמו תלבושות ותפאורה. כנראה שהיא לא שמה לב לכל הציוד שהבאנו בתיק.


אחרי שאני ושני חברי לקבוצה סיימנו לצחוק על השטות הזאת, הלכנו לפיזיקה להיבחן. המבחן שלי חזר עם מאה במלבן, ככה שהיה לי שיעור די חופשי. התברר שבמבחן עשיתי טעות ממש מטומטמת (המורה כתבה “איך הגעת לזה?”. אחרי שהסתכלתי על מה שעשיתי, גם אני שאלתי “מי האידיוט שכתב את זה?”) אבל בגלל שהצלחתי חלק מהסעיפים של הבונוס הנקודות התאזנו. גם המבחן שהיה היום לשאר הכיתה לא היה קשה במיוחד, יותר בכיוון של מבחן של חמש דקות. זה לא מנע מחלק מחברי לכיתה לקחת שעה ומשהו על המבחן הזה ולאחר לשיעור ספורט.


אחרי שיעור ספורט, הלכנו לשיעור תנ”ך בו למדנו על חוקים שקשורים לרצח והריגה. היה מעניין בערך כמו בשיעור ספורט.


לבסוף, הלכנו לכימיה. השיעור התחיל בשכנוע המורה לחלק את המבחנים (שלי הגיע עם 97) ולאחר מכן הניסוי בו צריך לגלות ריכוז של חומצת HCl ע”י הוספת NaOH. שני החומרים האלה הם חומרים מאוד סימפתיים שעלולים רק לגרום לכוויות ומוות בריכוזים גבוהים, אבל זה לא ממש הטריד את המורה. בסופו של דבר הקבוצה שלנו היתה הכי קרובה למציאות עם סטייה אחת של 10% ופגיעה מדוייקת בתשובה השניה. הקבוצות האחרות הצליחו רק לסטות במאה עשרים אחוז, אבל צריך לשים גם את התשובות שלהן בגרף. לפחות לא נתפלא אם נקבל אחוז שגיאה גבוה.


זהו זה לשנה הזאת. בתחילת השנה הבאה מצפה הגשה סופית של הפורטפוליו בעל 78 הדפים (נודע לאחר מספור ידני של כל הדפים), גילוי הציון בהיסטוריה (ההכנות לקראת השמונים ושמונה בעיצומן) וכמובן הגעה הביתה ברבע לשמונה בערב. אכן התחלה מצויינת לשנת 2007.


שנה טובה.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.