רואים כוכבים(?)

ערב טוב לכולם!


אתמול, למי שלא ראה את אחד ממליארד הפרומואים ששדרו אחד אחרי השני, שודרה התוכנית של אורי גלר. ללא ספק, השיא של התוכנית היה כש… אממ… רגע, היה שיא? מה שאני ראיתי זה חמישה קוסמים ברמה סבירה עושים טריקים על הבמה ולאחר מכן אורי גלר אומר להם שלוש מילים במשך דקה. בתחילת התוכנית גם היה קטע מפחיד בו לאורי גלר כמעט נתקע הראש בתוך המצלמה, אבל הוא הצליח לזוז אחורה בזמן ולמנוע מאיתנו את הצורך לבהות בעיניים שלו יותר מדי. האמת, זה לא ממש בעיה להיות אורי גלר. לגלות נפט בשיעור ההצלחה שלו (30%) גם אני יכול לעשות אחרי שאני אדבר עם גיאולוגים ולשבור כוסות כל חתן יהודי עושה בחתונה. בשביל לעצור שעון (וכל מכשיר אחר) צריך לנתק אותו ממקור הכוח ובשביל לכופף כפיות לא צריך ללכת למכון כושר. וכדי להראות שכל מטרת התוכנית הזאת היא לתפוס משבצת שידור בשבת (לאן נעלם חיים הכט?) שמנו כפית על הטלוויזיה. בסוף התוכנית היא אמנם לא התעקמה, אבל היא היתה חמה מאוד. ואם אתם שואלים, אני ראיתי ריבוע. המון ריבועים (מסך הטלויזיה, החלונות, הדלת של החדר). מצד שני, אני יכול להמציא חמש צורות משלי, לעשות מחקר קטן על איזו צורה נקלטת הכי טוב וללכת עם זה לטלוויזיה. 39 האחוזים שבחרו את הכוכב זה לא רוב מוחץ.


ועכשיו למה שקרה במקום בו אנשים האמינו לזה שבאמת אפשר לשבור כוסות עם סתם ככה (וגם האמינו לזה שיש כזה דבר “אנרגיות שליליות”), הבצפר.


היום התחיל עם שתי הצגות באנגלית. להצגה הראשונה היה רעיון בינוני וביצוע גרוע ולשניה רעיון גרוע וביצוע בינוני. אני מקווה מאוד שדפי ההערכה על הקבוצות לא יגיעו לקבוצות. ובנושא אחר, אתמול שלחתי למורה אימייל ושאלתי אותה מה דעתה על זה שאני אעשה את הבגרויות בחורף. היא אמרה שהיא תדבר עם מי שמבין בנושא הבגרויות, וכמו כן אמרה לי להגיע היום ל-“ulam” או ל-“moadon” (למי שמנסה לקרוא את זה כמילים באנגלית, המילה הראשונה היא “אולם”). כמה טוב לראות שהמורה לאנגלית יודעת איך לקרוא למקומות בבצפר.


אחרי אנגלית הלכנו לפיזיקה שם אנשים נכנסו לפאניקה מכיוון שזה השיעור האחרון לפני המבחן (המורה לקחה לעצמה קצת חופש מחר). עשינו שלושה תרגילים על הלוח והלכנו. ביום רביעי נראה כמה למדנו.


לאחר מכן היה חנ”ג, ואז שעתיים תנ”ך בהן למדנו על החוקים במקרא והתחלנו ללמוד על חוקי חמורבי. נראה מה ייצא מזה.


זהו להיום. שיעור כימיה לא היה היום מכיוון שהמורה משתזפת בפלורידה עכשיו ותחזור רק בדצמבר. עד אז אנחנו עם המורה השניה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “רואים כוכבים(?)”

  1. אני ממש חיפשתי את חיים הכט אתמול. אולי לצערי ולצערו הוא הבין שלתקן את ישראל נדרש קצת יותר מממשלה חדשה אלא גם אזרחים משלמי מיסים. אירלנד כבר לא נהיה :/
    נו טוב…העיקר שיהיה לנו יורש לגלר.
    ד"א, אורי גלר מדבר בלי פסיקים ונקודות. השיפוט המאוד רחב שהוא נתן לכל אחד מהמתמודדים התחיל במחמאה שגם אני יכולתי לתת והסתיים במחמאה שגם אני יכולתי לתת חוץ מהברנש השני שסבל ביקורת לא הוגנת. (קריאת המחשבות שלו זהה ברמתה לשאר המתמודדים חוץ מאיש הסכין שחרף את נפשו באמת.)
     
    אולי המורה לכימיה רוצה שתתגעגעו אליה. אולי היא חשה ריפיון מצידכם.
    שבוע מוצלח

    1. הבעיה של גלר היא לא חוסר בסימני פיסוק אלא עודף בהם. המחמאות שלו הסתכמו ב"אתה, הצגת, מופע. מאוד. טוב."עכשיו חיפשתי את לתקן את ישראל באתר קשת והתוכנית נעלמה משם. הנה עוד סיבה למה אירלנד לא נהיה.nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה