שנאי טמא

ערב טוב לכולם!


אתמול צפיתי בטלויזיה בעצרת לזכר יצחק רבין. בעצרת נאם דוד גרוסמן נאום מדהים שאפילו תפס יותר משני עמודים בעיתון. בנאום קרא גרוסמן לממשלה להתחיל לעשות משהו למען ישראל. אבל לממשלה יש דאגות משלה, כמו העברת השנאי הגדול בשבת. למי שלא שמע על המחדל הגדול, אתמול הועבר שנאי של 220 טון מצומת מורשה לאשקלון. אבל שומו שמיים, השנאי עבר ביום הקדוש מכולם, היום שהוא חזק יותר מכל ממשלה. הם לא חשבו, לדוגמה, שצריך כמה שעות בשביל העברת שנאי כזה גדול וביום עבודה רגיל זה יגרום לפקקים עצומים, או שכבישי הארץ פתוחים בשבת. בעקבות הפרשה הנוראית הזאת יש לי רק שני דברים להגיד. אחד, המתנגדים יכולים להפסיק להשתמש בחשמל שעובר דרך השנאי הזה. השני, בעקבות איום המפלגות החרדיות לפרישה מהממשלה יש עכשיו שתי אפשרויות: להעביר כל שבת שנאי אחר או להעביר את אותו שנאי דרך מאה שערים בכל יום חול שהם בוחרים. אולי ככה רפי השכל האלה יעופו מהממשלה יותר מהר.


ועכשיו למה שקרה בבית הספר, שהיה משעשע לא פחות (אבל עצוב פחות).


באנגלית קיבלנו חזרה את האנסין שעשינו. המורה פתחה ואמרה שקיבלתי את הציון הכי גבוה, 98, מכיוון שהיה לי את דף התשובות. דבר ראשון, התשעים ושמונה היה כי לא העתקתי במדוייק את אחת התשובות. דבר שני, מתברר שאף אחד אחר לא השתמש בדף התשובות, והתוצאות בהתאם (92 ומטה). או שהמורה לא שמה לב שכולם קיבלו את התשובות למבחן או שהיא פשוט לא התייחסה לזה בגלל שהאחרים לא העתיקו תשובות. בכל מקרה, הסיטואציה היתה מאוד משעשעת. אני מקווה שלפחות באנסין מחר נקבל רק את השאלות.


אחרי שיעור אנגלית עברנו לפיזיקה, שם גם אם יש לי את התשובה הסופית אין לי ממש דרך להשתמש בה כי צריך את הדרך. בשיעור למדנו על מטוטלת חרוטית, על הזווית שלה ועל המהירות שלה. מחר אני צריך להודיע למורה שביום רביעי צפוי איחור באישור משרד הרישוי.


לאחר מכן עברנו לספורט, שם עשינו קצת כושר, ואז לתנ”ך, שם דיברנו על המבחן ועל הטעויות הנפוצות במבחן (כששלי היו, שוב, ניסוח “חסר”).  אחרי שני שיעורי התנ”ך עברנו לכימיה שם המשכנו את הכאב ראש עם הקולה ולבסוף הלכנו הביתה.


זהו זה. מחר, איזה כיף, אני נשאר עד שש ורבע בבצפר. הולך להיות ממש כיף. כנראה יהיה גם מבחן במתמטיקה ביום שלישי (או חמישי, אני לא מסתכל בלוח מבחנים), ולכן הולך להיות שיעור חזרה (או שיעור כאב ראש). אני כבר לא יכול לחכות.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

3 מחשבות על “שנאי טמא”

  1. הנאום של דוד גרסמן היה באמת מדהים הדבר היחיד שיכולתי להגיד אחרי שראיתי אותו נואם היה רק "וואו" חח קצת דפקטי מצידי אבל כל מילה שהוא הוציא מהפה הייתה חשובה ובעלת משמעות!
    הפוליטיקאים צריכים לקחת דוגמא!!!! (בכלל אני טוענת שצריך לבנות את כל המערכת מחדש.. אבל היי זו רק דעתי ושל עוד כמה חח)

    שיהיה שבוע טוב

  2. דווקא יצא לי לשמוע את אולמראט בתכנית של יאיר לפיד היום והוא ענה תגובה די משכנעת לגבי נאומו של גרוסמן…
    מאד פשוט להעביר ביקורת ושלא תחשוב לרגע שתמיכתי נתונה לאולמרט- ממש לא! היו טעויות ולצערינו הן מתרבות (לא רק בתחום הפוליטי-בטחוני) הטעויות הנוספות לא פוסחות על השלטון הישר וההגון שלנו…
     
    בכל מקרה, גרוסמן דיבר מתוך הכאב של השכול..זה יהיה מיותר אם אני אביע ביקורת כלשהי על זה כי זה לא הוגן לשפוט את רמת האוביקטיביות של האדם במצב כזה לא עלינו.
    א ב ל  בהחלט אפשר לקחת את הדברים שלו בפרופורציה. כלומר, לנסות להאמין שגם אולמרט רוצה בטובתה של ישראל והוא פועל למענה.
    שוב, היו טעויות ומחדלים שעלו בדמים יקרים מדי.
    לא רוצה לשפוט..
     
    ד"א, ממתי מצלמים דפי תשובות כמספר התלמידים בכיתה? חחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה