תקופת צינון

ערב טוב לכולם!


שוב הגיעה התקופה הזו בשנה בה הטישו הופך לחברי הטוב ביותר וטיפות האף אוזלות בקצב מהיר מהרגיל. אתמול נסענו לכינרת, מה שכמובן אומר שנכנסנו למים. המים היו די פושרים, אבל לא חמים כמו האוויר בחוץ. בגלל הפרשי הטמפרטורות (או סתם כי הגיע הזמן) התמלא אפי נזלת. אני לא דואג. צינון אצלי מעולם לא נמשך מעל שבוע. עד יום ראשון הבא אני כבר אקום בבוקר כשאני יכול לנשום בחופשיות – ואשכח מהצינון לגמרי.


עוד בעיה שיצר הטיול לכנרת היא שלוש עקיצות יתושים ענקיות. כנראה שבכנרת יש זן מיוחד של יתושים שהקוטר של כל עקיצה שלו גדול משני ס”מ. אצלי ביקרו היתושות על גב רגל ימין, מעל מרפק ימין ומעל עקב שמאל. בעקבות תרומתי להתרבות היתושים קיבלתי שלושה מוקדי גירוד ענקיים. היתושים האלה פשוט כפויי טובה.


ועכשיו למקום שבו אני לא נמצא בשעות המתאימות להיעקצות ע”י יתושים: הבצפר.


בשיעור הראשון היה לנו אגלית, שם המורה החליטה שזה רעיון טוב להראות לנו תמונה ולתת לנו לנתח אותה. היה הרבה יותר פרודקטיבי לחקור את השפעת השינה על גוף האדם באותו שיעור. גם השיעורים היו מגוחכים. היינו צריכים או לכתוב חיבור או לעשות קומיקס קצר על התמונה. אני השתמשתי בכשרון הציור המדהים שלי ועשיתי קומיקס. אני מקווה שהמורה תחשוב שזה מספיק.


שיעור אחרי זה היה לנו פיזיקה, שם המשכנו עם החוק השני של ניוטון. אני לא יודע איך ניוטון גילה את החוק הזה, אבל הוא מאוד שימושי, בעיקר בשאלות כמו כמה זמן לוקח למכונית שנוסעת 90 קמ”ש לעצור עצירה מוחלטת עם מקדם חיכוך כלשהו (שהתברר כגבוה מדי, העצירה לקחה מעט מדי זמן). מחר יש עוד שעתיים כאלה, נראה איך יהיה.


השיעור אחרי זה היה חנ”ג, בו המורה ביקש מאיתנו שוב לשחות עשר דקות רצוף. למזלינו, הוא לא העמיס עלינו יותר מדי ועשר הדקות האלה היו הדבר הכי מאמץ בשיעור.


רק אחרי שיעור חנ”ג הגיעה המכה האמיתית. שעתיים תנ”ך. אני כמעט בטוח ששעתיים תנ”ך אחרי שיעור חנ”ג מעייף זה חטא. אני לא יודע מי חשב על הרעיון הנבזי הזה, אבל זה די בלתי נסבל, בעיקר כשדברים שם חוזרים כל הזמן בווריאציות שונות.


ולבסוף הגיעו השתיים של כימיה, בה המורה ניסתה להסביר לכולנו באופן סופי את עניין החימצון – חיזור הזה. ביום שלישי (או מחר, לא ברור) יש בוחן על זה, ואז אנחנו עוברים לנושא אחר, ככל הנראה חומצות ובסיסים.


זהו זה לבצפר להיום. מחר אני שוב נשאר בבצפר עד שהשמש כבר כמעט שוקעת ומגיע הביתה  כשבחוץ חושך מוחלט. אבל לא נורא, מסתדרים גם עם זה.


ולסיום, מחר ה-18 בספטמבר.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 4 לתקופת צינון
  • MissRadcliffe
    17/09/2006 ב21:10

    יש לכם בריכה בבית ספר? מה זה הזנות הזו 🙁

    הגב
    • nadavs
      17/09/2006 ב22:09

      זו בריכה של הקיבוץ, אבל היא צמודה לבית הספר.
      nadavs

      הגב
  • אתי
    18/09/2006 ב18:51

    אני זוכרת את שיעורי ספורט בבריכה בעעע שנאתי את זה וגם שנאתי חומצות ובסיסים בכימיה זה הנושא היחיד שלא הבנתי… מקווה שלך יהיה יותר קל (ניראה שאתה קולט מהר את הדברים)

    הגב
    • nadavs
      18/09/2006 ב19:24

      אני לא אוהב שיעורי ספורט באופן כללי, לא רק בבריכה. לפחות בזה אין בגרות.
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.