סירופ וזבל אורגני

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
אחרי שאתמול החליטו למרוח קצת סירופ שוקולד על כל מעקה טוב בבית הספר, היום החליטו כמה מתלמידי שכבת י”ב לסיים את כל הסירופ שלהם. הם נכנסו לבצפר בלילה, מילאו את המסדרון הראשי בסירופ שוקולד שלהם (ולפי עדי ראייה, היה להם הרבה). בחלק מהכיתות הם החליטו גם לפזר קצת זבל אורגני, כדי שיצמח שם משהו. ההנהלה, המורים ובעיקר השרתים לא התעלפו מהרעיון, ובמקום שהלימודים יתחילו בשמונה כרגיל, התחלנו ברבע לתשע אחרי עמידה בחוץ. בזמן שהשרתים היו עסוקים בהורדת כל השוקולד, כמה חברי צוות סידרו מערכת שעות חדשה והתקשרו להזמין סמרטוטים חדשים. בגלל כמה מפגרים נשארנו חצי שעה יותר בבצפר. לפחות הם הצליחו גם הפעם להגיע לחדשות. בשיעור חנ”ג ראיתי ניידת של ערוץ abc. הם מריחים את הסוף, והאיזור ליד חדר המנהל מריח משוקולד. תזכורת מתוקה למחזור מספר שבעים ותשע.


ועכשיו למה שקרה אחרי שהשרתים רצו להתאבד, בבצפר.


במחשבים הצגנו את העבודה המדהימה שלנו למורה. הוא אמר שזה הרבה יותר טוב ממה שהוא ציפה. למה הוא ציפה בדיוק? שנעשה ממשק משתמש מפגר? מלא תפריטים? עם הכנסת מספרים ידנית למטריצות? כן, זה מה שעשינו, אבל כנראה הוא ציפה למשהו קטן וצנוע. במקום זה כתבתי מערכת שלמה (טוב, לא הייתי אומר שהיא מעולה, אבל גם זה טוב). המורה אמר גם שהוא יראה את זה למחלקת המתמטיקה של הבצפר. נו באמת. אני מקווה שהוא לא מתכנן שבגליון הראשון של עיתון בית הספר שנה הבאה תופיע הכותרת: “תוכנה שנעשתה במסגרת מדעי המחשב תלמד אתכם להשתמש במטריצות”. זה עלול להיות קצת מוגזם.


בחנ”ג לא עשינו שום דבר מעניין. תורי למבחן הזריקה והתפיסה לא הגיע, ולכן אני אאלץ לחכות ליום שני עד גזר הדין. חוץ מזה, גם ניצחנו את הכיתה השניה די בקלות. לא זוכר ממש את הניקוד, אבל היה משהו אפס.


במתמטיקה אנשים התחילו לשאול שאלות על הפיינאל לדוגמה שהמורה העביר לנו. הוא אמר לשואלים שכדאי להם לשאול תלמידים אחרים מה יצא, ואם זה אותו דבר, זה כנראה בסדר. כשהוא גילה שגם אני עשיתי את זה (לא השקעתי הרבה והיו לי שם הרבה טעויות, אבל הן תוקנו די מהר ברגע שהתגלו), הוא נידב אותי לעמוד מול הכיתה ולהקריא את התשובות. הוא סומך עלי כמעט בעיניים עצומות. התברר שהגרסה המתוקנת היתה בלי טעויות. הכי כיף זה לקרוא את התשובה E כשרק אתמול סימנתי בלי היסוס את C.


בביולוגיה היתה לנו מסיבה קטנה. אכלנו שטויות, ואז עוד שטויות ולבסוף גם שתינו משהו. אחרי שהמורה הראתה לנו את הציונים במבחן האחרון, מי שיושב לידי החליט שהוא הולך ללמוד הרבה לפיינאל בשביל להשיג ציון טוב משלי. שיהיה לו בכיף. אני מצידי הולך לא לעשות כלום כל סוף השבוע מבחינת בצפר (כי אחרת למה יש סוף שבוע?). כשהפיינאל יגיע, אז הזמן ללמוד. בעשר דקות לפני שהמבחן מתחיל (בזמן שאני מנסה להתחמק משאלות כמו “אז מה דארווין עשה?”).
באנגלית היה מבחן באוצר מילים. המורה הדגימה בצורה מושלמת את אחת המילים במבחן, hypocrisy, צביעות. בהתחלה היא היתה נחמדה, אבל אחר כך, כשהגיע מישהו שהיא פחות אוהבת, היא התחילה להתעצבן משום מקום (אחרי שחצי כיתה דיברה בזמן המבחן), איימה שמי שמדבר ייקבל אפס והעיפה תוך דקה את זה שהיא לא ממש אוהבת. מדהים.


בספרדית גם לא עשינו כלום, חוץ מלגלות שקיבלתי 39 מתוך 40 במבחן ההתמחות בפעלים, וגם זה על טעות לא קריטית במיוחד. חוץ מזה, לא עשינו כלום.


זהו זה לבצפר להיום. חוץ מהשיעורים, קניתי גם ספר מחזור (יקר… מאוד יקר). אני הולך לדרוש את הכסף חזרה. התמונה שלי שם נוראית.
אין משפט אמריקאי. הם עסוקים בפיינאלס עכשיו, ואסור להפריע לקדושה.
יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “סירופ וזבל אורגני”

    1. כשכל המשפטים הם בסגנון: "אני צריך עוד שמונה נקודות בשביל C!", לא נראה לי ששווה אפילו להזכיר את זה.nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה