בושה משרדית

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
איזה כיף לכולנו. הסגול חזר. המוני אנשים ינסו להתקבל, להשיג את החולצות הלבנות עם האגודל. אנשים עם שיער אדום, אפור ובלי שיער בכלל יושבים מאחורי שולחן סגול, ממציאים מילים ועושים פרצופים לפי הקולות של האנשים מולם. אמנם זה קוצר בשלושה חודשים ונעשה בסתר, אבל לא נראה לי שזה יוריד מההתלהבות. כן, כוכב נולד חזר. אני מקווה שאני אוכל לראות את הגמר בשידור חי, באחת עשרה בבוקר.


אתמול, באמצע שיחה עם חבר על הטסט שמגיע עוד שבועיים, נזכרתי שבכלל לא קבעתי זמן. האמת שקבעתי, רק שמשרד הרישוי לא יודע על זה. לקחתי את הפרמיט, נכנסתי לאתר של משרד הרישוי, מצאתי את סניף סנטה מוניקה והתקשרתי. התברר שבימי רביעי העצלנים האלה פותחים בתשע. אלוהים יודע למה. אחרי שני נסיונות אחרי תשע כבר ידעתי בע”פ על מה לוחצים. 1 לאנגלית, 1 לפגישות ו-2 לדברים שקשורים לרשיון. בפעם השלישית ענו לי, קבעתי מבחן באחד ביוני והכל סודר. אח”כ הבנתי שאפשר לקבוע את המבחן באינטרנט. בטח הוסיפו את זה ביום שלישי, ככה שלא ממש ידעתי. זהו זה. עכשיו אני רשום כ-N Snir שעושה טסט באחד ביוני בשתיים וחצי בצהריים. קצת אוכל וקצת אימון לפני הטסט, ונכנסים למשרד הרישוי בפעם השניה. נקווה שנצא עם תוצאה טובה.


ועכשיו למקום שעשיתי בו כבר המון מבחנים: הבצפר.


במחשבים ריחמתי על העצלן ונתתי לו להיות איתי בפרוייקט של המטריצות. הוא עובד על החלק של החיבור והכפל. נראה איך הוא מסתדר, כי שכחתי להוסיף שם פונקציות די חשובות. שיהיה.


בחנ”ג רצנו רק מייל אחד. המורה רצה כ”כ להגיע למשחק שהוא לא יכל להתאפק. התחלנו את המשחק בבושה גדולה. ארבע אפס להם. הקבוצה שלנו היתה בשוק. אחרי שהתעשתנו, גילינו את הנקודת תורפה שלהם: הדשא בצד שמאל. המשחק נגמר ארבע-ארבע. מחר נמשיך את המשחק הזה, והפעם הקבוצה הטובה תנצח.


במתמטיקה המשכנו עם משוואות טריגונומטריות. זה ממש קל. צריך להשתמש בקצת הגיון, והתשובה ממש פשוטה. אין סינוס ששווה שתיים, בדיוק כמו שאין קוסקנס ששווה חצי. אחרי זה, פשוט לזכור את התכונות של אפס וקוסינוס של מה שווה חצי. לא קשה.


בביולוגיה התחלנו ללמוד על צמחים. שורשים, שיפה ועצה הופיעו בכל מקום. אחד מעלה דברים למעלה, אחד מוריד אותם למטה. פשוט מאוד. אני כבר רואה את ההכנה למבחן הזה, עם הפאניקה בעיניים שלהם. מחר גם יש אחד, על זוחלים, ציפורים ויונקים. “רגע, אז יש את הברווזן הזה שהוא יונק, אבל מטיל ביצים, חיות כיס שהן ovoviviparous (יוצא מהגוף של האם, אבל קטן מאוד, כמו קנגורו), ויש את השלייתיים שהם בעצם… בני אדם!”. יהיה כיף.
באנגלית היה שיעור די נסבל. היו שני ריקודים (שהיו בעצם סיבה לשים מוזיקה בכיתה, כי ריקוד זה לא ממש היה), קצת תקוות גדולות וקצת דקדוק. מחר יש מבחן על התקוות הגדולות האלה. אני מקווה ששלי יתממשו לפחות.
בספרדית היה לנו מבחן. עוד אחד מהאלה שלא ממש צריך לחשוב, אלא לדעת ספרדית. לפני השיעור גם קיבלתי את המכתב שאומר שזכיתי באיזה פרס ואני צריך לבוא לאיזה טקס בשם Celebramos. יום רביעי הבא, שבע בערב בקפיטריה. הולך להיות מרתק.


זהו זה לבצפר ליומיים האלה. מחר סוף סוף יום שישי, מה שאומר שיהיו רק שני מבחנים, משחק סופטבול וגם קצת מטריצות. יהיה מעניין.


והמשפט האמריקאי הוא: “…BE QUIET THERE! Anyway, a dangling modifier is”. צביעות, כמו שרק אמריקה יודעת.
יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “בושה משרדית”

  1. אעע..
    הכוכב נולד הזה..
    זה נורא מאוס O_o כבר הבנו את הנקודה בכל ה3 פעמים הראשונות =בעע..
     
    לגביי משרד רישוי,
    It’s america, what do you expect? =P perhaps the same here? idk [and if you arent a gamer: i dont know] lol
     
    as for the sport thingy..
    baa, a mile is alot!
    math.. im bad at it =’[
    3 יחידות ועדיין לא יודעת = בעע
     
    ביולוגיה? יש לי פטור.
    ספרדית? יודעת ממש, אבל ממש קצת, בסגנון של
    Hola, Que Tal? =P
     
    בהצלחה במבחנים ובמשחק =]
     
    תמיד כיף לקרוא בבלוג שלך, למרות שאני לעולם לא מגיבה =]
     

    1. הפעם השלישית של כוכב נולד לא היתה משהו למען האמת. לא נראה לי שיש מישהו שרוצה שכולם ידעו שהוא נסע 200 קמ"ש לבית כנסת.ותמיד נחמד לדעת שיש אנשים שקוראים פה. :)nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה