הנני כאן

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
זהו זה. חזרתי לעיר המלאכים במדינת הזהב. סוף סוף מדינה עם יותר משני אנשים ויותר ציווליזציה מנבדה, אריזונה ויוטה ביחד. הטיול היה ממש מדהים, ועל כך, מחר בבוקר, בגלל ההתחלה המאוחרת מחר שאלוהים יודע למה זה.


ועכשיו למה שלא ראיתי כבר שבוע (ואת האמת, לא התגעגעתי): הבצפר.


במחשבים היה מרתק כרגיל. קיבלנו מבחן הכנה למבחני ה-AP המאיימים (על האחרים). אני אנסה אותו מחר או מחרתיים, מתי שיהיה לי זמן לדבר הזה. חוץ מזה, ראיתי שהשאלות הפתוחות במבחן, אלה שממש דורשות לכתוב קוד ולחשוב, לא ממש מאיימות. אולי צריך לדעת כמה דברים על הרישום של Big-O, אבל לא יותר מזה. כל הפקודות של (כמעט) כל הדברים האפשריים בג’אווה נמצאות בדף בסוף המבחן. לא הולך להיות קשה, רק ארוך.


בחנ”ג היום עשינו משחק של ממש בסופטבול הזה. אני הייתי המגן האמצעי, אבל לא הייתי ממש מוצלח בזה. הכדור עף הרבה מעלי ושני השחקנים במגרש היו יכולים לעשות לפחות חמש הקפות מסביב למגרש עד שהגעתי אליו. לא נורא, אני אשתפר. עכשיו אני יודע לעמוד חמישים ק”מ מהמגרש, כי יש כאלה שחובטים ממש חזק.


במתמטיקה קיבלנו את המבחן בהסתברות, וגיליתי שעשיתי שם טעות. אמנם לא חורצת גורלות, אלא סתם מעצבנת. המורה ביקש הסתברות, ואני נתתי לו רק את המונה בשבר. בגלל שהטעות היתה שווה 2 נקודות והמורה נתן לכולם 2 נקודות בונוס, יצא שקיבלתי מאה. הוא צריך להדגיש מילות מפתח בפעם הבאה. חוץ מזה, התחלנו גם טריגונומטריה וקיבלנו את ההגדרות של סינוס וקוסינוס. המעגל יחידה הזה די מעצבן.


בביולוגיה התחלנו את הפרק על חיות. ספוגי ים הם יצורים משעממים, וגם אלמוגים ומדוזות לא ממש מוסיפים לעניין הרב בחסרי חוליות. יש לי פרוייקט לאחד במאי על החסרי חוליות האלה, אז צריך למצוא זמן בסביבות סוף אפריל (משהו כמו השלושים לחודש) לעשות את העבודה הזאת. זה בטח ייקח שעה, כמו כל שאר העבודות.


באנגלית שוב המורה לא היתה, אבל הפעם היתה מחליפה נחמדה שטענה שהיא מכירה אותי (אין לי מושג מאיפה). למרות שקראנו את מקבת’ היום, היה שיעור נחמד. נקווה שהמחליפה עשתה מה שביקשנו ואמרה למורה שאנחנו היינו הכיתה הכי טובה שלה. אין סיכוי שהיא תאמין, אבל שווה לנסות. זה יבזבז חמש דקות ממחר על “תראו איך אתם הורסים את מה שאמרו עליכם”. יהיה מעניין.


בספרדית ראינו את המורה החדשה שעשתה ישר את כל הטעויות האפשריות. היא אמרה לנו להיות בשקט, יש לה קול מעצבן (יש דברים שקשה לשנות), ניסתה להצחיק, התלהבה מעצמה יותר מדי וירדה על המורה הקודם. לפי מה ששמעתי לא הולך להיות יותר מסובך, אבל יהיה מעניין מאוד.


זהו זה לבצפר היום. מחר מתחילים מסיבה לא ברורה בעשר, מה שייתן לי מספיק זמן לכתוב על הטיול הגדול (יהיה ארוך). הולך להיות נחמד מאוד מחר, עם שיעורים קצרים של חצי שעה.


ולסיום, המשפט האמריקאי שכ”כ היה חסר: “?How was your break”. מזל שזה בא רק פעם בשנה.
יום טוב.
שלכם,
nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה