מבחן מקצועיות

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
היום, כמיטב מסורת ימי חמישי, חזרתי הביתה מוקדם. בעקבות זה שלא היו לי שיעורים (כתמיד) וגם האחרים בבית חזרו נטולי שיעורים, הלכנו לראות את הסרט החדש של עידן הקרח. מה יש להגיד, הם עשו את זה שוב. זה סרט מצויין. אני אהרוס קצת את הסרט ואגיד לכם שדמות חשובה ביותר מצילה את העולם ומתה (בערך, זה גם סרט לילדים). בקיצור, לכו לראות שיגיע לארץ. אם אהבתם את הסרט הראשון, תאהבו גם את השני. אם לא ראיתם את הראשון, תראו אותו ואז תאהבו את השני. סרט מדהים.


ועכשיו למקום שבו הסרט האחרון שראינו היה “The Incredibles”, הבצפר.


במחשבים היה שוב מרתק. נסו אתם למצוא פוזת ישיבה נוחה על כיסא פלסטיק נוראי תוך כדי שאתם מנסים להבין איך לגרום לכל הדגים המפגרים על המסך להתרבות ולמות. אחר כך עברתי לדברים יותר מעניינים, כמו סיור תגובות מרתק בווינט, נענע ומעריב (בוואלה זה לא נוח). לא להאמין כמה מהר הזמן עובר ככה. אח”כ עברתי לשיפור של תוכנת בסיסי המספרים שלי שעכשיו עובדת עד בסיס 36. מדהים מה אפשר לעשות עם זמן פנוי.


בחנ”ג קרה נס וירד גשם. לצערינו המורה תחמן לא פחות מאיתנו והוא העביד אותנו בפרך גם בתוך מגרש הכדורסל. אחרי יותר מדי זמן של תרגילים מעייפים ומעצבנים עברנו לכדורסל עצמו. עד שהתחלנו לשחק ממש עברו בערך עשרים דקות, מה שהשאיר לנו בערך שתי שניות לשחק. לא נורא, היה שווה לוותר על הריצה של שני הקילומטר בשביל זה. לפחות לא קיבלנו את המורה הרשע.


במתמטיקה המשכנו להתכונן למבחן בהסתברות מחר. ההסתברות שהוא יהיה נורמלי ולא משעמם לא גבוהה במיוחד, אבל זו רק הסתברות. אין הרבה מבחנים, מה שלא נותן להסתברות לעבוד במלוא המרץ. בכל מקרה, בטח גם מחר אני אעבור תחקיר ע”י אנשים שלחוצים נורא לקראת המבחן הזה. אני אוהב להציק להם ולהסביר להם דברים כלליים, כמו מה זה קומבינציה. זה שימושי למבחן, אבל לא לתרגיל מסויים.


בביולוגיה שוב שמענו את השמות סנדלית ויוגלינה. הפעם לשם שינוי גם ראינו את הרשעים הקטנים. קיבלנו דוגמיות של כל מיני יצורים משונים והיינו צריכים לצייר אותם כפי שהם נראים תחת המיקרוסקופ. הסנדליות היו ללא ספק הכי נחמדות (למרות שהן ברחו הרבה) והאמבות היה הדבר הכי קל לצייר. פשוט עושים קו עקום ומשונה ושמים נקודות בפנים. השאר היו משונים, מעצבנים וקטנים.


באנגלית היה לנו את מבחן המקצועיות בכתיבה. הנושא היה, כפי שהמורה הזהירה מראש, על האינטרנט והאם הוא יותר שימושי או יותר מזיק. אל תדאגו, בחרתי את הצד הנכון. הפעם, כדי לעצבן את המורים כדי שיפסיקו עם השטויות האלה, כתבתי חיבור של רק חמישה וחצי עמודים, בלי רווח בין השורות. נראה מי המורה המסכנה שתיאלץ לקרוא את כל זה. נקווה רק שזו לא המורה משנה שעברה, כי היא קוטלת חיבורים מקצועית.


בספרדית היה ממש מרתק. נתתי את הכסף למסיבת הפיצה מחר ואחרי זה התחלנו לראות את הסרט “The Incredibles”. ממש מדהים. ביום שישי נמשיך לראות את זה, הפעם עם פיצה. הרבה פיצה. ושתייה. יהיה נחמד, אבל רק אחרי המבחן החשוב ביותר באוצר מילים.


זהו זה לבצפר להיום. מחר יהיה אפילו יותר מעניין. המבחן השבועי במחשבים, המבחן בהסתברות במתמטיקה, מבחן בפעלים באנגלית ואחד אחרון בספרדית, כדי לסיים טוב את היום. יום רב פעלים.


עוד יומיים לטיול הקניונים הגדול ועוד תשעה ימים ליום הולדת חצי שנה של הפרמיט.


והמשפט האמריקאי הפעם הוא: “I cannot help you”. המורה שלי לאנגלית שברה שיא חדש בחזרה על המשפט הזה כמה שיותר פעמים בחצי דקה. השיא החדש: 10 פעמים.


יום טוב.


שלכם,
nadavs

7 מחשבות על “מבחן מקצועיות”

  1. סקראט לא מפסיק לשעשע אותי.

    רק 5 וחצי עמודים? המורים האלו ינסו לתלות אותך בסוף 🙂

    1. שנה שעברה היו שמונה עמודים, אבל עם דילוג שורות. אם הייתי מדלג שורות פה, הייתי מגיע אפילו ל-12 עמודים. ידעתי שצריך לקחת הרבה דפים מהקלסר.nadavs

    1. לכי תשתי מים מאגם קפוא. יש שם הרבה אמבות. הבעיה שאח"כ הם מתחילים לאכול אותך מבפנים. nadavs

      1. אני רוצה אמבת מחמד, כזאתי שאפשר לקשור בחוט לעמוד [קיסם?] כשאני יוצאת ל"סידורים" 😛

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה