ביקורות ויום קצר

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


סוף סוף הגיע הסוף שבוע. עכשיו אפשר לנוח בכיף ולהינות מארץ נהדרת, להבין שיש עוד מבחנים מפגרים בדרך ולהשלים שעות שינה (אני רוצה פיצוי על כל השעות שהייתי בבצפר כשהאחרים לא היו). אתמול היה מעין יום הורים, ככה שכל שיעור היה בערך חמש דקות (יותר בכיוון של חצי שעה, אבל רובם הרגישו כמו חמש דקות). בסוף היום הזה, כשחזרתי הביתה, היה נורא משעמם. קשה נורא להעריך את השעמום פה בצהריים, בחום ויובש נוראיים, כשאין מה לעשות. לפחות אחרי זמן מה התחיל להיות מעניין. בערב ההורים שלי הלכו ליום הורים, וחזרו עם ביקורות עלי שלא שמעתי ולא ידעתי. הראשון היה המורה למחשבים, שאמר שמעבר ללתת לי ללמוד עוד שפת תכנות אין לו ממש מה לתת לי. נקווה שזה משהו נורמלי, ולא שפות שנכחדו מהעולם. לאחר מכן היה ביקור אצל המורה לספרדית, שלפי דיווחים אמינים לבש חולצה כחולה ועניבה סגולה. הוא אמר ששנה הבאה הוא ימליץ עלי להונורס, שזה כמו כיתה מתקדמת, אבל לא איכפת לאוניברסיטאות מזה. זה סתם בשביל ההרגשה. לאחר מכן הם עברו למורה לאנגלית, שנודע לי שברגע הכניסה נאמר שם “אוי ואבוי”. כן, זה בדיוק מה שאמרתי בתחילת הלימודים. היא אמרה שאני תלמיד טוב, אבל שקט מדי. חבל שאם אני אפתח את הפה אני אהיה רועש מדי. אחרי שתי שניות אצל המורה לאנגלית הם עברו למורת ה”ארבע על ארבע”, המורה לביולוגיה. שם נאמר להם מה שאנחנו כבר יודעים, שאני צריך כימיה בשביל כל מקצוע איי פי במדעים. משם הם נדדו למורה למתמטיקה, שאמר שאני “חלום”, ושהוא רוצה שכל התלמידים שלו יהיו כמוני (אני לא בטוח שהוא רוצה את זה). הוא גם אמר שהוא ייתן לי איזו חוברת בשביל לראות אם הוא יוכל להקפיץ אותי רמה לשנה הבאה. נראה, יכול להיות משהו טוב.


ובכך מסתיים יום ההורים, אחרי שהם לא היו בחדר אחד יותר משלוש דקות רצופות.


ועכשיו למה שקרה אתמול (לא הרבה) והיום (ממש לא הרבה) במקום ההוא עם הביקורות.


במחשבים סוף סוף הצלחתי לא ליפול בשאלות הטריקיות שלהם, וקיבלתי מאה. אחד האחרים שהתחיל לעשות חישובים מסובכים על המחשב טעה בזה, ומסיבה ברורה. לא עושים חישובים על המחשב בשאלות כאלה. אלו שאלות הבנה, לא “מה יוצא”.


בחנ”ג אתמול עשינו את המבחן בכפיפות בטן, והיה בסדר. היום התחילה סדרת המבחנים, כשהראשון הוא לשכב על ספסל ולהרים משקולות. אני צריך אמנם להרים מאה פאונד, אבל מכיוון שזה קצת יותר מדי, אני אוותר על שלוש נקודות ואלך על תשעים. אפשר להשלים במבחנים האחרים.


במתמטיקה אתמול עשינו חזרה למבחן, והיום מבחן. בסוף המבחן, בשאלת הכדורים הקופצים שהוא כ”כ אוהב, הוספתי הערה קטנה על השאלה מכיוון שהיה חסר משהו חשוב. האחרים בטח לא ראו את זה, כי הם היו עסוקים בלחשוב “שיט… אני לא זוכר את הנוסחה של סדרה חשבונית!”.


בביולוגיה אתמול ראינו סרט על פטריות והיום המשכנו לראות אותו. זה לא לבעלי קיבה רגישה או כאלה שלא אוהבים ממש פטריות. לכל השאר זה עוד סרט שמסביר שאסור לאכול פטריות שלא מכירים.


באנגלית אתמול היה מבחן במקבת’, והיום גיליתי שקיבלתי בו B (או A, לא זוכר כבר כמה אחוזים זה כל אחד). לאחר מכן, כשהיא התחילה להקריא את המילים, התעורר ויכוח בנושא המילים הקשורות. אני חייב לציין שזה הויכוח הכי ארוך שהיה אי פעם בכיתה, והמורה לא העיפה אף אחד. בסוף השיעור הוא התחדש וניסו גם לגייס אותי לשורות התומכים, אבל בדיוק היה צלצול. אני תומך במה שהם אומרים, אבל אם הייתי אומר מילה אחת קטנה הייתי עף מהכיתה.


בספרדית אתמול עשינו תרגיל בהאזנה. הדיוידי אומר משהו, ואנחנו מסמנים דברים על דפים. קיבלתי בזה 100, כי זה באמת לא משהו נוראי. היום התחלנו לראות את פארק היורה. מזל, כי שכחתי להביא את הספר.


זהו זה לבצפר להיום. עוד שבועיים מתחילה חופשת האביב שבמהלכה אני אסע למספר מדינות שונות ליד קליפורניה, לשבוע. סוף סוף טיול ארוך. נקווה שאני אשרוד את כל הנסיעות הארוכות האלה.


והמשפט האמריקאי להיום: “I also need a calculator”. המורה לחנ”ג מעגל את המשקלים שלנו למספרים שמתחלקים בעשר, אבל הוא עדיין מתקשה באחוזים. מדהים.
יום טוב.


שלכם,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 3 לביקורות ויום קצר
  • Seamus
    25/03/2006 ב19:42

    שמחה שהלך לך טוב.
    [מה נסגר עם האנשים בארה"ב? בכל פוסט נוצר לי הרושם שהם יותר ויותר טיפשים.]

    הגב
    • nadavs
      25/03/2006 ב22:26

      אני קיבלתי את הרושם הזה בשבוע הראשון פה.שום דבר לא נסגר, ככה זה. אמריקאים זה לא עם חכם במיוחד.nadavs

      הגב
      • Seamus
        25/03/2006 ב22:32

        כן, אני מניחה שיש בזה משהו.

        הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.