תלמיד החודש

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


היום במהלך שיעור מתמטיקה תמים לחלוטין (עם גרפים של פונקציות ממעלה שלישית) הגיעה מישהי ונתנה למורה מכתב. המורה קם ממקומו (הוא בד”כ נותן לראשון שיעביר אחורה) ומסר לי את המכתב באופן אישי. מכיוון שהמכתב היה משודך בצורה מדהימה, יצרתי חור גדול באמצע הדף. המכתב היה ממוען לתשעה תלמידים (שבעה יהודים בטוחים, אחד קוריאני ואחד לא ברור) והכותרת שלו אמרה “Student of the Month”. נמסר לי שם שנבחרתי להיות אחד מתלמידי חודש פברואר (כנראה לא הספקתי להפריע הרבה, זה חודש קצר). בתור שכזה, אני זוכה לארוחת צהריים עם מנהל בית הספר (פיצה חינם!), תמונה בעיתון בית הספר, תמונה באתר בית הספר (שבונים מאז אוגוסט) ושמיעה נדירה של המנהל אומר את השם שלי. זה צריך להיות חוויה.


ועכשיו לשאר הדברים שקרו במוסד הזה, שסוף סוף הגיע לאות S ברשימת התלמידים:


במחשבים התעסקתי בלקרוא על שיטת האו הגדול (O) לייצוג עבודה של תוכניות ג’אווה. גם אני אגיד שזה מעניין אני אבצע עבירה חמורה, ולכן אני לא אשקר. זה משעמם, זה לא מעניין אף אחד וזה לא ברור לי למה לעזאזל אני צריך לדעת את זה בחיים. אני רוצה פרוייקטים מעניינים, לא ניתוחי תוכניות.


בחנ”ג גילינו את אכזריותו של חוק מזג האוויר. החוק אומר שבימים שאנחנו אמורים לרוץ השמש תצא לפחות עשר דקות לפני הריצה ויהיה מאוד חם. כך באמת היה. השמש יצאה, האוויר התחמם, כולנו הזענו והמורה כמעט גרם לי לרוץ עוד סיבוב. איזה יום מדהים.


במתמטיקה למדנו על גרפים של פונקציות ממעלה שלישית ועל למה זה חשוב לדעת דברים כאלה. לא שזה חשוב, אבל זה תמיד נחמד לדעת איפה “נקודת הסימטריה” של הפונקציות ממעלה שלישית. כמו כן, הייתי עסוק חמש דקות בלפתוח את המכתב הארור הזה. הם צריכים להשתמש בשיטה פחות אלימה להצמדת שני הצדדים.


בביולוגיה היה לנו מבחן על אבולוציה. אולי המין האנושי עבר אבולוציה, אבל עד כמה שאני יודע, המבחנים ממש לא. המבחן היה שוב ברמה בסיסית ביותר, לא דרש שום הכנה וגרם לפאניקה ברחבי הכיתה. זה כבר מתחיל להיות די מעצבן כל הדברים האלה.


באנגלית היה של”ש, או שיעור ללא שינה. התחלנו עם שלוש מילים מאוצר המילים, המשכנו עם איום שללא ספק לא יתקיים ואז עברנו לידידינו מקבת’. אני רק יכול להגיד שלא התקדמנו הרבה. לא קראנו שום דבר, והשוער עדיין מדבר על חקלאים, רמאים וגנבים. לאחר הגיבור שנפל, עברנו להכנה למבחן הכתיבה הגדול של כיתה י’. טוב, זה לא מבחן שיכול להיות עד כדי כך קשה. “האינטרנט: טוב או רע?”. זו לא שאלה של חיבור, זו שאלה של חיבור קל מאוד. כל מי שיודע לכתוב קצת יוכל לעבור את המבחן הזה בקלות. נראה לי שזה מחמיר כמו המבחן במתמטיקה של קליפורניה (חומר של כיתה ח’).


בספרדית עשינו בוחן פתע (כמה מפתיע). האנשים התקשו בו מאוד, ודווקא הפרסית מאוחרי הצטיינה בו. היא נורא התרגשה. סוף סוף הולכת האות הראשונה באיי בי סי לחוברת של המורה בשורה עם השם שלה. חוץ מזה, הוא עדיין מטרטר לנו במוח שאנחנו בספרדית 2 ולא בספרדית 1. אני לא מוצא את ההבדלים, אבל כנראה שיש איזה משהו.


זהו זה לבצפר. מחר גם קמים מאוחר וגם מתחיל חודש מרץ. לא נראה לי שיש יותר טוב מזה. עוד 18 ימים ליום הגדול, 28 ימים ליום פחות גדול וחמישים ואחד שבועות (ויום) ליום בין שני אלה.


והמשפט האמריקאי להיום: “?It’s the kid, right”. המבחנים בביולוגיה הפכו לקטלניים במיוחד. אותן שאלות כל הזמן יכול להרוג בסופו של דבר.
יום טוב.


שלכם,
nadavs

3 מחשבות על “תלמיד החודש”

  1. אווו מזל טוב פיצה חינם זה אחלה אבל בחרת המנהל..וילד קוריאני..אההההההההה
    חח אני מרגישה מיוחדת שאני מדברת עם "תלמיד החודש" אוף גמני רוצה להיות תלמידת החודש(נאור גונה אפאן..)
    אוי תמונה בעיתון(למרות שכבר ההיתי בעיתון בצפר,אבל כמובן עם פרסום רע…)זה בטח אחלה:D אויי כמה נחמד לך:D

    1. אין ממש מה להתרגש מזה, אין לי מושג אפילו לכבוד מה קיבלתי את זה.אבל כמו שאמרת, פיצה חינם. nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה