ימי הולדת

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


שני ימי הולדת קורים בעשרים וחמישה ימים הקרובים. אחד, עוד עשרים וחמישה ימים, יהפוך את הגיל שלי למספר ריבועי, חזקה רביעית ומספר שסכום הספרות שלו הוא 7. היום יהפוך בלוג מס’ 99902 בישרא-בלוג לבלוג בן שנה, בעל 13 פריטים ברשימת הארכיון ולחתיכת הישג מרשים. אין הרבה בלוגים ששורדים כל כך הרבה.


לפי מנהג עתיק יומין אני אמור להשיג פרו ולתת לכם סטטיסטיקות שנותחו ע”י אקסל והוצגו בעשרה עמודים מלאי גרפים. אני מצטער, זה לא יקרה. לא רק שאין לי פרו (ואני אוהב את הלינק המודגש שכתוב עליו “פרו”), מזמן לא התעסקתי באקסל. אמנם F1 תמיד נראה מזמין, אבל למי יש כוח. עקב מגבלות פיזיות אלה, אתם תקבלו סטטיסטיקה מקוצרת, אבל לא רעה.


אז… ככה. זהו הפוסט המאתיים שבעים וחמישה. לנושא החם התגנב לו פוסט אחד (ונשאר שם הרבה זמן), מה שנתן לו 22 תגובות, עליהן הוספתי 21, מה שנתן 43 והפך לשיא התגובות. הכי הרבה אנשים שהתווספו לאייסיקיו מפוסט מסויים זה 2 (ג’יי ויעל מתבקשים לעלות לבמה לקבל את פרס הישראלים הנורמלים ביותר באייסיקיו שלי). הפוסט הכי ארוך שייך לאחד המקומות האהובים עלי ביותר בעולם, סיקס פלאגס מג’יק מאונטיין. הפוסט הכי קצר שייך ל-21 בפברואר (או שזה העשרים, בגלל ההפרש זמנים ובגלל שכתוב 21 בפוסט הראשון, אבל ה-21 יותר יפה). זהו זה לסטטיסטיקה. אם אתם רוצים עוד סטטיסטיקה, יש למעלה כפתור “רוצה לקנות לי פרו?”.


ועכשיו, תקציר יום הבצפר (פחות מעניין מהיומולדת). הנה זה מגיע:


במחשבים היה מרתק כרגיל. מיון בחירה, מיון הכנסה, מיון מיזוג ומיון מהיר (ומעצבן). לא התקדמנו הרבה, וחוץ מזה, ווינט עולה נורא, נורא לאט במחשבי בצפר.


בחנ”ג הגעתי להישג מדהים. קצת שכנוע עצמי והצלחתי לרוץ שלושה סיבובים בלי ללכת, לא כאב לי בצד ומחר אני מתכנן על ארבעה. הדברים שאפשר למצוא באימיול מדהימים אותי כל פעם מחדש.


במתמטיקה התרכזתי בלפתור מבחנים משנים קודמות. יצא לי דווקא לא רע במכה ראשונה, ואם המבחן ביום שישי גם יהיה כזה, אני מתכנן על ציון דומה לאחרון. חוץ מזה, המורה אמר שהמבחן יהיה 105 נקודות, ולאף אחד לא הזיקו כמה נקודות בונוס.


בביולוגיה אדון בראדלי נתן לנו לראות סרט עם מוזיקה שמעלה את רמת ה”אוי לא!” שלי לתשע (מתוך עשר. הכי גבוה זה דודו טופז ומיכאלה בערוץ הישראלי). ראינו את פארק היורה. אז עכשיו אני יודע איפה למצוא דנ”א של דינוזאורים. איזה כיף לי.


באנגלית בילינו את כל השיעור בהקראה של המורה את חוברת ההדרכה של ה-CAHSEE (מבחן היציאה של התיכונים בקליפורניה). הולך להיות מבחן מרתק, וכל זאת כמה ימים לפני היום הגדול מכולם.


בספרדית התחלנו ללמוד מילים חדשות. אחת מהן זה כדורגל. מכיוון שהפוטבול היחיד שהאמריקאים מכירים זה המשחק עם הכדור המוזר, הם לא יבינו שבספרדית זה סוקר, או כדורגל (ושיש שם 11 שחקנים בכל קבוצה). המורה היה צריך להגיד להם את זה. מדהים כמה שהניתוק בין אמריקה לעולם גדול.


זהו זה להיום. אין משפט אמריקאי, יש יומולדת. מחר הולך להיות מרתק, ביום חמישי עוד יותר וביום שישי שוב סוף שבוע, אז לא מתלוננים.


ושתהיה לכולנו שנת בלוג נפלאה, עד העשרים ואחד לפברואר, אלפיים ושבע.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

7 מחשבות על “ימי הולדת”

  1. מזל טוב..יום הולדת זה כייף..מקווה שתבלה..

    רציתי לדעת אם תוכל לכוון אותי בערך לפוסט שכתוב למה עברתם..וכל הדברים הללו..כדי שאני לא טריד יותר מידי..תודה

    שבוע מצויין

    1. לא נראה לי שאי פעם כתבתי כזה פוסט, אבל אני מוכן להגיד את זה פעם נוספת: אבא שלי קיבל הצעת עבודה, הוא אישר אותה, עברנו לפה.זה תקציר האירועים. nadavs

  2. חחח מה אין משפט אמריקאי..אבל זה הדבר שאני הכי מצפה לו בסוף כל פוסט..
    לא נורא…נראה לי שב25 ימים הבאים אני פשוט יגיד לך מזל טוב כל פעם…
    כי זה מש אני אומרת לך בסוף כל תגובה..אז מזל טוב עוד 25 ימים יומולדת!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה