מתח

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


היום נודע לי שאני עומד להשלים מחר עוד 4% משיעורי הנהיגה ההכרחיים שלי, והפעם בשיעור חשוב ביותר. הכביש המהיר. פה בארה”ב כביש מהיר זה כביש עם חמישה מסלולים, אנשים שנוהגים כמו מטורפים (האמריקאים לא נהגים כ”כ טובים כפי שהם עלולים להצטייר) ומשטרת תנועה קפדנית במיוחד. בפעם הראשונה על הכביש הזה נסעתי 40 מייל לשעה (לאט מדי). הפעם אני מקווה לנסוע 65 מייל לשעה (לאט מדי, אבל זה המקסימום בחוק, וייטפלו אלי קודם אם אני אסע מהר). הקאטץ’ בכל השעתיים נסיעה האלה: השעה. נכון, זו שעה מושלמת לאימון (אבא שלי צריך להעביר משהו), אבל לשעה הזאת קוראים שבע וחצי בבוקר, ואני לא בדיוק ערני בשעות האלה. אני מקווה שאני אמצא את הפתח של המפתח באוטו. לפחות נוסעים לכיוון מערב. השמש לא תהיה בעיניים.


ועכשיו למקום שבו לא רואים שמש (ולא שום דבר אחר, ישנים): הבצפר.


בשיעור מחשבים המשכנו לעבוד על השטויות במחשב. הדג ספירלה שלי עובד מצויין, תודה ששאלתם. לפני כמה שעות המורה השיג את הגירסה המלאה של הטקסט, ככה שעכשיו אני יכול ללמוד על עצים בינאריים ותורים. הללויה.


בחנ”ג התחלנו להתאמן במכשירי הכושר המפוזרים בחדר. הפרטנר שלי היה הקוריאני שלא יכול לרוץ. האמת, לא היה ממש נורא. ממש לא. אפילו גיליתי שאני מסוגל לעשות פעמיים מתח ברצף, ויש לי עדיין אנרגיה לעוד. סיימנו את השיעור במלאכה המהנה של החזרת כל הדברים למקום. אני חייב לזכור לא לסחוב שוב את המשקולת של הארבעים וחמישה פאונד. זה כבד.


במתמטיקה למדנו על בעיות עם יותר ממשתנה תלוי אחד. הבעיה שהמשתנים האלה הם בחזקות שלא ברא האדם (טוב, הוא כן ברא, אבל הבנתם את הרעיון). לא ממש איכפת לי איך עמודים של גשרים מתרסקים. הגשר היחיד שאני עובר עליו הוא בבצפר, ואין בו עמודים.


בביולוגיה עשינו שני דברים חשובים מאוד. הראשון, המורה נתנה רבע שעה (שעה של שעתיים) לאלה שלא סיימו את הדפים מאתמול. כל השאר יכלו לדבר, מה שעשה הרבה רעש. הדבר השני היה שראינו סרט על אבולוציה ועל דארווין. אני הבנתי שהוא מת והיה בגלפאגוס, אבל אני לא יודע משהו אחר עליו. אה, הוא המציא את הרעיון הזה של האבולוציה, אבל זה פחות חשוב. הכנסייה, כמו תמיד, רצתה להתקיל גם אותו.


באנגלית המשכנו עם מקבת’ והתקדמנו עמוד שלם. לא להאמין. בחצי שעה (עשרים דקות בוזבזו על הקראה של המילים למבחן והעפה של שני אנשים) הספקנו לקרוא עמוד אחד שלם של עשרים וחמש שורות. העולם מדרדר. חוץ מזה, היא סיפרה לנו על מקום בארץ (היא היתה שם אפילו) שלא ידעתי עליו. מעניין מאוד מה זה.


בספרדית היה בכלל נחמד. עשינו דף עם ארבע עמודות ובו שיבצנו מילים מהסרט מלך האריות בספרדית. מצאתי בערך חמישים מילים ומשפטים, אבל זה לא מספיק בשבילו. בחלק של התיאורים מצאתי רק שלושה. לא נורא, יהיו עוד הרבה מבחנים לכסות את הבי או הסי שיצא לי מזה.


זהו זה לבצפר. מחר משתמשים הרבה בגז, חוזרים ולא עושים כלום. ככה זה בערך כל יום שבת.


והמשפט האמריקאי: “Eiohippus”. נראה מי יגלה מה הדבר הזה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

10 מחשבות על “מתח”

  1. חח אם אני לא מגיבה-אף אחד לא מגיב
    יש לי הצעה בשבילך-קפה!זה עוזר לך להיות ערני אפילו יותר מידי,אני אישית שונאת קפה..אבל לפעמים כשהמצב קשה…צריך לקחת משהו שישאיר אותך ער..

    1. כל הכבוד. זה הדבר הראשון בכדור הארץ שהיה אפשר לקרוא לו סוס (למרות שהוא לא הגיע לי לברכיים).nadavs

      1. מה כל הכבוד?
        אז אתה טיפש ורשמת עם שגיאות כתיב!
         
        המילה שאני הבאתי כתובה נכון. שלך היא שגיאה.P:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה