מקבת’

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


איזה יום מדהים היה היום. אמנם לא שמענו את הרצאת הנקודות המפורסמת, אבל זכינו לבוחן בספרדית (כמה מרגש). חוץ מזה לא היה כמובן שום דבר מעניין. בעצם כן היה. ארץ נהדרת סוף סוף מגיעה לערוץ הישראלי כאן. אני שמח שסוף סוף הם השכילו לעשות את הדבר הזה. הדבר השני המעניין (והמעצבן) הוא שכנינו החדשים שנמצאים בדירה מתחתינו. יש להם ילדים קטנים ומעצבנים, הם שמים את ה”מכונית” של הילדים מתחת למדרגות (מה שמבהיל אותי כל פעם מחדש) והכי מעצבן, הם נוסעים במכונית הזאת ועושים רעש. צריך להביא לכאן את בעל הבניין. הוא לא אוהב ילדים קטנים והוא ידאג לזה שיהיה לנו שקט.


ועכשיו למקום שבו נמצאים אנשים גדולים (לפעמים) עם מוחות קטנים, הבצפר.


בשיעור מחשבים המורה דיבר על הפרוייקט שאלה שעושים את מבחן האיי פי צריכים להכיר. הפרוייקט הזה דבילי ביותר ואין לי מושג למה הוא מעניין אותי בכלל. מעניין מה ייתנו לי במבחן. שנה שעברה זה היה ליצור דג שהולך באלכסון. אולי הפעם זה ליצור דג שהולך בריבועים לפי מספר מוגדר. לא יודע, לא איכפת לי.


בחנ”ג עשינו משהו מדהים, רצנו. המדהים הוא שרצנו רק ארבעה סיבובים במקום השישה האהובים על המורה לימי שלישי, אבל הוא כנראה רצה רק שניזכר איך רצים. אני זוכר, אבל זה עדיין לא מעודד אותי ממש לרוץ. מחר כנראה נשמע את הרצאת ההרצאות ונלמד איך להשתמש במכשירים בחדר כושר. מרתק ביותר.


במתמטיקה המורה התייחס אלי (נזכר בפיינל אולי?) ואמר לי “Good man”. טוב, זו בערך הפעם המאתיים שהוא אומר לי את זה. זה לא ממש חדש. חוץ מזה, כשהתחיל השיעור, למדנו לפשט שורשים, לעשות איתם כל מיני דברים ולשגע לנו את השכל עם הסימן שורשים הזה. לפחות לא היינו צריכים לעשות עבודת שורשים כמו בספרדית.


בביולוגיה משום מה השיעור התחיל רק עשר דקות אחרי הצלצול והיה בלי דיבורים על דברים חשובים ביותר. הספקנו לסיים את דף ההערות ואפילו לראות סרט על למה אין יותר דינוזאורים בעולם. הסרט היה מדהים והארכיאולוג שם “גילה” עצמות בשידור חי. היה ממש מסעיר.


באנגלית המשכנו את אוצר המילים המעצבן שלנו. לאחר מכן עברנו למחזה המדהים, מקבת’. הסצינה הראשונה כוללת שלוש מכשפות, והמורה היתה אחת מהן. היא מושלמת בתפקיד הזה. על הסצינה הקצרה הזאת, של 13 שורות, היא דיברה במשך 40 דקות. לא יאומן כמה שספרות יכולה להיות מקצוע עלוקתי ומבזבז זמן. יוחזר הדקדוק לאלתר.


בספרדית השיעור התחיל בבוחן פתע. היה נורא מפתיע, כי כל המילים היו על הלוח. אני יודע שפישלתי במקום אחד שם, אבל המפגר שבדק אותי נתן לי מאה אחוז. אחרי הבוחן הקשה נורא עברנו לציור של עצי משפחה. למזלי המשפחה שלי לא גדולה, לעומת אלה שרק לאמא שלהם יש תשעה אחים. מזל שלא צריך לעשות עבודת שורשים שלמה ורק לשים כמה דברים במחשב. את העבודה שלי כבר עשיתי לפני שלוש שנים, והספיק לי בהחלט.


זהו זה לבצפר. מחר יש שיעורים ארוכים ויום קצר, לאחר מכן שיעורים ארוכים ויום יותר קצר ולאחר מכן יום אחרון בשבוע הראשון של הסימסטר השני. אני כבר מחכה ליום הזה. אמור להיות נחמד.


והמשפט האמריקאי להיום: “?Why don’t you go to Hebrew”. אם עוד פעם ישאלו אותי את זה, אני אשתגע. הלכתי לספרדית כדי ללמוד משהו חדש, ואם הייתי הולך לעברית הייתי לומד ספרות. לא ממש מתחשק לי.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

4 מחשבות על “מקבת’”

  1. חחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי אהתבי, דבר איתי באיסיקיו
    U HAVE ME)tie my shoe)

  2. חחח…נכון..ספרות זה אחד המקצועות הכי משעמים שיש…ולא רק שאני נרדמת בהם ואז המורה אומרת להקריא לה משהו מתוך "ביקור הגברת הזקנה" ואני לא יודעת איזה שורה ואני מתחילה ללקרוא שטיות..אלה שיש אותו 5 שעות שבועיות-ביזבוז של זמן יקר..יכולנו ללמוד על השעות האלה דברים יותר טובים…
     

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה