לא מסכמים, סופניים

בוקר טוב לכולם (ערב טוב לישראלים)!


איזה כיף שיש ביום רביעי בוקר שלם פנוי כדי לעשות כל מיני דברים, כולל לכתוב (ולקרוא) בבלוגים. אתמול הייתי עסוק באובססיביות במשהו, ולכן היום אני פנוי לכתוב את נפלאות היום שעבר. אז הנה, מה שהיה (בבצפר, כי מה שעבדתי עליו ישאר תחת מעטה סודיות עד שישוחרר לאוויר העולם).
בשיעור מחשבים גיליתי שאני באמת בכיתת AP. קיבלתי חוברת עם כל המבחנים, ובינתיים נשארתי עם שניים הגיוניים. ביולוגיה ומדעי המחשב A (או AB, עוד לא החלטתי). כל השאר לא מעניינים או ידחו אותי על הסף (כמו אמנות). הבעיה במבחנים האלה היא המחיר השערורייתי. 82 דולר למבחן. מי שמאחר את תקופת ההרשמה יוסיף לקופת הבוחנים עוד 35 דולר. אנשים מוכנים לקנות הצלחה בהרבה כסף.


בשיעור חנ”ג המורה היה נחמד ונתן לנו רק שלוש הקפות. לאחר מכן הוא כינס אותנו והודיע שתהיה לנו האפשרות לעבור למורה אחר, עם פאדל טניס וסופט בול (כמו בייסבול רק עם כדור טיפה יותר רך וגדול). המורה שלנו ילמד משקולות וסופט בול. אני נשאר למשקולות. אין לי כוח לעבור מורים באמצע השנה אחרי שהתרגלתי לזה. אני כבר יודע כמה הוא אוהב להריץ ואת כל השיטות הדביליות שלו. המורה השני נראה קצת רשע.


בשיעור מתמטיקה למדנו על פונקציות של פרופורציונליות. יש ישירה, יש הפוכה ויש אחד מאלה לכל חזקה של איקס. הן נורא קלות ברגע שמבינים אותן, אבל גם המורה הזה כבר מתחיל לדבר על המבחנים המסכמים, שבתרגום חופשי מאנגלית יכולים להתברר כמבחנים סופניים. לפי ההתייחסות אליהם, הם באמת סופניים.


בשיעור ביולוגיה, אחרי האסיפה שבה ראינו אנשים רוקדים, למדנו על גנים שעוברים בתורשה על כרומוזומי המין. כמובן שזה לא מסובך וכמובן שגברת מפגרת לא הבינה. אפילו את הבסיסי ביותר היא לא מבינה. אין לי מושג בכלל איך היא לא נכשלת.


בשיעור אנגלית הבנו משהו מר ביותר: ביום שלישי הבא יש לנו מבחן בדקדוק. מכיוון שרק מעט מאוד תלמידים בכיתה בכלל מקשיבים למורה לפעמים, יצא ששיעור העוברים במבחן יהיה נמוך ביותר. כמו כן, גם היה מבחן על הספר. אני חושב שהצלחתי לנחש נכון לפחות ארבע שאלות.


בשיעור ספרדית עשינו את הבחנים האחרונים לסמסטר. הם היו קלים כרגיל (הוא לא יודע לעשות דברים מסובכים), אבל היו כאלה שלא חשבו ככה. הם התלהבו מזה שהם קיבלו C. מה שמשגע אותי זה שהמורים מעודדים את זה. במקום לעודד אותם לקבל A, הם אומרים להם ש-C זה מספיק טוב. אני לא מבין את זה.


זהו זה לאתמול. היום אנחנו אמורים לרוץ הרבה ולשחק כדורסל, לחקור מחלות גנטיות וליצור תפריטים למסעדה פרי הדמיון שלנו. ממש מרתק הבצפר הזה. שבועיים למבחנים המסכמים, ואמריקה עוד יותר בפאניקה.
והמשפט האמריקאי: “Antsdnt”. זו כמובן לא מילה אמיתית, אבל כשהמורה לאנגלית מנסה להגיד Antecedent, זה מה שיוצא.
יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “לא מסכמים, סופניים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה