למד לחשוב

ערב שעדיין לא משהו לצערי (רק האמריקאים שמחים ומאושרים לקראת סוף השבוע).


קשה אך יציב. זהו מצבו של שרון בשעות האחרונות לפי אתרי החדשות הישראליים. עשו לו כל מיני סריקות ובדיקות משונות, הדמייה של המוח, ניקוזים ועוד כל מיני דברים שנשמעים מפחידים. גם אם שרון יתעורר, וגם אם הוא יחלים ויהיה בסדר עוד שלושה חודשים, הוא לא יחזור לכהן כראש ממשלה., וככל הנראה גם לא בתפקיד כלשהו במוסד השלטון הישראלי. הוא יחיה מפנסיה יפה מאוד שבטח כבר יש לו. הבחירות מעולם לא נראו כ”כ מאיימות.


ועכשיו למקום הכמעט שמח ביותר עלי אדמות (אחרי מה שקורה בארץ גם הוא נראה שמח), הבצפר.


בשיעור מחשבים המשכנו את הפרוייקט המדהים של המיון. מכיוון שהראש שלי היה במקום אחר, לא זכרתי בכלל מה עשיתי בשיעור שם. העזרה שלי לא היתה ממש עוזרת, אבל לפחות משהו חיובי אחד יצא. המפגר לידי למד לחשוב לבד. הוא אפילו הצליח לכתוב שתי אותיות באמצעות המקלדת. ממש מדהים מה שקורה בשיעור הזה.


בשיעור חנ”ג שיחקנו כדורסל. יש לי רק משהו אחד להגיד, וזה על חברי לקבוצה. אני חושב שכדאי לו לדעת שלדחוף חברים לקבוצה זה רעיון לא טוב. הוא לא צריך להציק לנו, רק לקבוצה השניה. חבל שהשכל שלו יצא לחופשה מזמן. היה נחמד אם הוא היה חושב קצת.


בשיעור מתמטיקה המשכנו עם הגרפים האלה. הגרפים נהיים ממש מעניינים כל שיעור. עוד מעט נגיע לרמות של חמש אסימפטוטות ושלוש נקודות שצריך להוציא מהגרף. ההתקדמות ממש מדהימה. ביום שני סוף סוף נעשה גם משהו שימושי עם השברים האלגבריים האלה. פתירת משוואות.


בשיעור ביולוגיה למדנו על דומיננטיות לא מוחלטת וקו-דומיננטיות. זה אותו דבר בדיוק, חוץ ממה שיוצא מזה בסוף. אפילו הדם שלנו הוא קו-דומיננטי. אצלי הוא כנראה A שלם. חבל, הכי טוב להיות AB. לפחות אפשר לקבל תרומות מכולם. גם היום, גברת מפגרת הביאה שאלות מדהימות. עוד שבועיים עד שאני אגלה אם עפים מביולוגיה בגלל ציון גרוע. אמן כן יהי רצון.


השיעור אנגלית היה דבר מרתק אחד גדול. גיליתי בו שני דברים חשובים. אחד, המורה בוטחת בי מאוד. השני, אני צריך לקרוא ליום שני את פרק תשע כשחשבתי שלהיום אני צריך לקרוא את שבע. לקרוא אני מתכוון, אבל לא בטוח שזה יהיה הספר הזה. בבוחן תמיד אפשר לנחש, והוא ממילא לא חלק חשוב בציון.


בשיעור ספרדית המורה היה נחמד מאוד: עשינו רק שני בחנים מתוך שלושה. שניהם היו קלים, אבל הגאון שיושב מולי (ומסתיר לי את הטלויזיה כל הזמן) הצליח באחד מהם לקבל 16. אחוזים. הגאון אומר לי שלנחש זה לא עוזר. הוא מדבר שטויות. זה תמיד עוזר. הוא היה יכול לקלוע עוד אות אחת נכון. זה אמנם היה נותן לו 20, אבל זה עדיף על 16. לדעתי.


זהו לבצפר להיום.


היום יש משפט אמריקאי, והוא בא היישר מסוף שיעור אנגלית: “Why do you ruin my class?”. זו באמת שאלה טובה. לפחות זה נותן כמה רגעים קומיים בחדר הכי חם, יבש ומשעמם בבצפר.
נקווה שהימים הבאים יהיו טובים.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “למד לחשוב”

  1. מצבו של שרון השתפר!-עדכון מהיר שלי….
    אבל על בטוח הוא כבר לא יחזור להיות ראש ממשלה על השוחד של המיליון דולר יותר טוב שלא נדבר…
     
    טוב לדעת שגם בארצות הברית בכיתה י’ לומדים מה שאני למדתי בכיתה י’….למרות שההורים שלי מספרים שהם למדו את מהשאני לומדת בכיתה ה’…:)
    יום טוף…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה