בעיות רמזורים

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


ביומיים האחרונים גיליתי עוד צד מעצבן של נהיגה: הרמזורים. לא שלא ידעתי מה זה אומר ולא שאני חושב שצריך להעביר אותם מהעולם, אלא פשוט לתכנת אותם נכון. האמריקאים לא שמעו על המושג “גל ירוק”, שבתרגום פשוט לעברית אומר שכל הרמזורים באותו כיוון יהפכו לירוקים בזמן שיאפשר לנהגים לעבור דרך כולם בלי להאט. פה הם לא שמעו על זה. לדוגמה, עברתי רמזור ירוק (אחרי שעמדתי בו באדום, כי התכנות מדהים) והתחלתי לנסוע בכיף במהירות 45 מייל לשעה. חבל שהראש האמריקאי לא רוצה שאני אסע מהר, ושם עוד רמזור באמצע, שיהיה אדום. זה לא שנסעתי לאט יותר מהאחרים או שהאצתי לאט, פשוט התכנות כ”כ גרוע שחייבים לעצור.


מכה אחרת ברמזורים היא “רמזורי ההולוגרמות”. אלו רמזורים שאפשר לראות את האור שלהם בערך שני מטר מהקו. אם יש אדום, חבל. תהרוס את הברקסים. הדבר האחרון לא קשור לרמזורים, אבל קשור (בערך) לזה שאבא שלי הולך להחליף את הברקסים (זה לא רק בגלל זה, הוא רצה הרבה לפני זה). בעודי נוסע להנאתי במורד גבעה ומנסה לגרום לאוטו להישאר על 25 (קשה מאוד, ירידה מאוד תלולה). בסוף הירידה חיכתה לי הפתעה: תמרור עצור. אמנם הצלחתי לעצור, אבל אני חושב שזה נס שהברקסים לא עלו באש.


ועכשיו, למקום שאליו אני הולך ברגל: הבצפר.


בשיעור מחשבים המשכנו עם המערכים האלה. זה מתחיל לשגע אותי, וזו רק ההתחלה. מעניין מה יהיה שנה הבאה, באיי פי.


בשיעור חנ”ג קרתה הפתעה: שיחקנו כדורסל! כן, שוב ניצחנו. הקבוצות חוזרות על עצמן עכשיו. מדהים.


בשיעור מתמטיקה התברר שהמורה הסתכל על מה ששלחתי לו. הוא החליט לקרוא לזה The Nadav Theorem. עכשיו יש במתמטיקה משפט על שמי (למרות שאין סיכוי שהמצאתי את זה). גם קיבלתי מכמה חברים לספסל (איזה ספסל?) הלימודים בקשה לקוביה ההונגרית. אין מה לעשות. היא תצטרך שוב לסבול את החום בתיק שלי.


בשיעור ביולוגיה עשינו (איזו הפתעה) עוד דף על נפלאות גוף האדם, דנ”א ורנ”א בפרט. כמובן שהתחילו השאלות תוך חמש דקות. לעומת זאת, את זה עם ה-97 לא שאלו כלום. יחי ההבדל הקטן (שני אחוזים). בגלל שאחרי המספר תלמיד שלי יש מספר קצת יותר גבוה, באו אלי. זה ממש מעצבן. בכל מקרה, הדף הזה לקח בדיוק עשרים דקות, אחרי שמורידים את כל ההפרעות של המפגרים הכיתתיים.


בשיעור אנגלית התחלנו עם הספר המרתק. עברנו על פרק מספר 3 (יש מבחן על זה מחר, אבל רק שאלות אמריקאיות). לאחר מכן עברנו לדקדוק. כמובן שהמורה כ”כ כשרונית, ככה שלא היה היום שום בוק ריפורט. הפרק למחר אפילו יותר ארוך, והדקדוק הגיע לסופו, ככה שאין שום סיכוי שבעולם שיהיו מחר יותר משני בוק ריפורטים. צריך לברר אם אני עושה ביום חמישי, כי בקצב הזה אני באמת אגיע לינואר.


בשיעור ספרדית קיבלנו את המבחנים חזרה. שלי חזר עם A (כי שכחתי לשים גרש, או מה שזה לא יהיה, מעל אות כלשהי), השני חזר גם עם A (טעויות מינוריות) והשלישי חזר עם בי פלוס, בעיקר בגלל איות לא נכון של משהו (פעמיים z במקום פעמיים r). לא נורא, עדיין היה לי את הציון הכי גבוה (ולמרבה ההקלה, הפעם לא מחאו לי כפיים).


זהו לבצפר להיום. מחר הולכת להיות אסיפה שבה שרים כל מיני שירי קריסמס מפגרים וכמה שירי חנוכה, כמו “נס גדול היה שם”. הם שרים בעברית, אבל אני מפקפק בזה שהם בכלל יודעים מה זה אומר. רובם לא נראים ישראלים או כאלה שיודעים עברית.


והמשפט האמריקאי להיום: “The Nadav Theorem”. מעניין אם הוא ילמד את זה שנה הבאה.
יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה