בעיית הארנבים העולמית

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


סוף השבוע הגיע שוב. בעוד שבוע בדיוק אנחנו נהיה בתחילתה של תקופה נהדרת, חופשת החורף. שבועיים של לקום מתי שרוצים, לנהוג קצת יותר מהממוצע השבועי ובכלל, לא להיות בבצפר. כבר טוב. כל המורים כבר מפנטזים על היום הזה, ואני חושב שהם אפילו עוברים את התלמידים. רק שבוע, ואפשר לשכוח מה זה שבע בבוקר.


ובינתיים, המקום שחייבים בגללו לקום בשבע בבוקר, הבצפר.


בשיעור מחשבים עשיתי כל מיני שיעורים. בדקדוק, בספרדית ותוכננו במתמטיקה. התברר שלא היו לי להיום, וסתם סחבתי את הספר כמו מפגר. מכיוון שכולם כמעט סיימו עם הפרוייקט, הייתי צריך לעזור לילד הנכה בכיתה. נכה פיזית, לא סתם שכלית כמו כל האמריקאים. הוא הבין מה רציתי ממנו, רק לא הבין למה. הוא לא שונה מרוב האנשים בכיתה, חוץ מזה שהוא לא יכול ממש ללכת או להזיז את יד שמאל.


בשיעור חנ”ג שיחקנו במשחק הכדור הכתום הקופצני, כדורסל. הקבוצה ששיחקנו נגדה לא היתה הטובה ביותר, ואני חושב שניצחנו. באמת יש לי מזל עם הדברים האלה. חוץ מזה, ראיתי בתוכנית של יהורם גאון (שלוקחת בערך שמונה שעות) על פסיכים שמשחקים אולטימייט פריזבי לכיף. חוץ מזה שהם נראים פנאטים, מפחיד לחשוב שיש גם בארץ פסיכים שמשחקים בזה. צריך לברר מה הבעיה שלהם, ואיך מטפלים בזה.


בשיעור מתמטיקה קיבלנו חזרה את המבחנים. שלי חזר עם 103 אדום עליו. כן, זה מתוך 100. לא, זה לא המקסימום. פספסתי אחד שהחלפתי בו בטעות את שני המספרים בלוגריתם, מה שנתן לי שש במקום מינוס שש. בכל מקרה, גיליתי שיש במבחן הזה משהו מפחיד ביותר. לפי המבחן הזה, ב-27 באפריל, 1873, היו באוסטרליה טריליון ארנבים. עוד אומר המבחן, אוכלוסיית הארנבים מכפילה את עצמה באוסטרליה פי שישים כל שנתיים. תחשבו מה יכול לקרות. מזל שזה רק מבחן במתמטיקה והמורה שוב המציא משהו, אחרת העולם היה בסכנת הכחדה ע”י פיצוץ אוכלוסין של ארנבים.


בשיעור ביולוגיה שוב עשינו דפים על דנ”א. המורה טענה שככל שעושים את זה יותר זה ישקע לתוך המוח הקטן שלנו. היא כמובן התכוונה לכל המפגרים בכיתה, והיא יהודיה. מעניין איך היא גילתה שלאמריקאים יש מוח קטן במקרה הטוב (שהם בחמישה אחוז החכמים). אני רק יודע שהיא יהודיה. צריך לברר את העניין הזה, ואם היא יודעת עברית, כי אני מדבר עברית חופשי בשיעור עם זאת מולי.


בשיעור אנגלית עשינו קצת דקדוק, ואני חישבתי שאנחנו צריכים להגיע לשעה 12:25, ואז אין סיכוי שנגיע אלי לבוק ריפורט. זה היה טוב משחשבתי. התחלנו את הבוק ריפורטים בערך חמש דקות לפני סוף השיעור, ככה שהמציג לא סיים אפילו. היום רק אחד עף מהשיעור, אבל היה אחד על מצב של “קוד אדום” או “רק תנשום ותעוף החוצה”. השיעור נהיה מעניין יותר ויותר כל פעם. נראה לי שאני אשאר לסימסטר הבא. את מקבת’ נקרא בכל מקרה אצל כל מורה.


בשיעור ספרדית היה עוד מבחן. הפעם האמיתי. היה ממש קל. היה חלק אחד שבו לא ממש ידעתי מה משהו אומר, אבל היה שם הגיון אמריקאי שעזר מאוד. חייבים לחפש את הרמזים האלה במבחנים של אמריקאים. זה מאוד עוזר. רק האמריקאים לא מוצאים אותם. טוב, זה כי הם אמריקאים.


זהו להיום. מחר – נהיגה. יום ראשון – עוד נהיגה. חייבים לסיים חמישים שעות עד אמצע אפריל. נקווה שהאיתות יפעל יפה כמו פעם קודמת. יש לו לפעמים התקפים שהוא שונא אותי ומסרב לעבוד.


והמשפט האמריקאי להיום: “Your little head”. יש כמה דברים שצריך לברר ביום שני בשיעור ביולוגיה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “בעיית הארנבים העולמית”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה