Mooz

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


לא עשיתי הרבה בסוף השבוע הזה. הייתי ליד המחשב וראיתי את הסרט החדש של הארי פוטר. אכן, חוויה אמריקאית. היינו צריכים לחכות חצי שעה בתור מחוץ לאולם, בגלל שאין מקומות שמורים. הכרטיס הוא אישור כניסה לאולם. מי שיש לו, מתיישב איפה שהוא רוצה. אחרי שישבנו עוד כמעט חצי שעה באולם, הסרט התחיל עם הרבה צעקות של בנות מפגרות. הסרט עצמו עשוי יפה מאוד. חוץ מזה שהם התעלמו מ-70% מהספר ושינו עוד 15%, הסרט יצא די קרוב למקור בפרקים שהם לא דילגו עליהם. ולמרות שהם השמיטו המון חלקים (חלקם גם חשובים), יצא סרט של שעתיים וחצי. ההמלצה שלי: לכו לראות כשיוצא. הם עשו בדיוק איך שדמיינתי.


ועכשיו, למקום שבו ראיתי כמה מהבנות הצורחות והמפגרות, הבצפר (שאני לא הולך אליו מיום חמישי עד שני הבא).


בשיעור מחשבים עברנו על שאלות אפשריות למבחן. ריח קל של פאניקה עלה באוויר, והמורה לא ממש הוסיף כשהוא אמר שאם ישאלו אותו ביום רביעי שאלות הוא יחייך עלינו. נורא נחמד. מצד שני, הוא צודק. חוץ מזה, אין מה ללמוד למבחן כזה. זה כמו מתמטיקה, או שיודעים או שלא. אין תחום אפור.


בשיעור חנ”ג התאמנו על כדורסל, ושיפרתי את מבחן השלושים שניות שלי בשתי קליעות, ככה שעכשיו אני עומד על 6 קליעות שזה 12 נקודות, מתוך 30. אני בטוח שזה ישתפר עד סוף הסמסטר (כדאי לזה). מחר אנחנו אמורים לרוץ, אבל יש לי בעיה. כשנכנסתי היום למקלחת הברך שלי נכנסה בקיר כ”כ חזק, התנפחה מיד ומסרבת להתקפל. חבל רק שנכנסתי בקרמיקה. אם הייתי נכנס בקיר גבס, זה היה פחות כואב. מחר אני צריך לרוץ עם הברך הנפוחה. נקווה שיהיה בסדר.


בשיעור מתמטיקה המורה התעלה על עצמו היום. חוץ מזה שהוא כמעט השתגע משמחה על זה שאנחנו עושים תכונות של לוגריתמים, הוא אפילו המציא תכונה משלו. יש תכונה של לוגריתמים שקורית כשלוקחים לוגריתם של חזקה. המורה אמר שהוא קורא לזה Zoom property, בגלל שהחזקה עושה “זום” למקום אחר. כשהוא נתן דוגמה הפוכה, הוא אמר שזה עושה Mooz (שזה ההפך מ-zoom). חייבים לשמוע אותו מדבר כדי להבין כמה הוא מצחיק. בינתיים היו לי שני מורים מצחיקים למתמטיקה פה, ואני מקווה שאני אשאר איתם. שמעתי שיש כמה שאני לא רוצה ממש להיות איתם.


בשיעור ביולוגיה חזרנו לימי כיתה א’ (אחרי שדיברו שם על אחת מהכיתה שהתאבה במלצר ועל הנטיות המיניות שלו). עשינו ספרון קטן שמראה את החלקים במיטוזה או במיוזה. היינו צריכים להשתמש במספריים של כיתה א’ (חורים לאצבעות שמתאימים לאצבע הקטנה), צבעים ועוד שטויות. תשע שנים אחרי חזרנו לשטויות האלה.


בשיעור אנגלית עשינו את המבחן על הספר הארוך, המורה קראה לנו עוד סיפור משעמם וזה מה שהיה. משעמם, בעיקר.


בספרדית למדנו שלושה פעלים חדשים ועשינו בוחן קטן. האמריקאים עשו שם טעויות נוראיות. כמו כן, עוד שני אנשים הצטרפו לרשימת ה”אנשים שיודעים שאני ישראלי ויש לי מבטא עבה נורא”. מה שמצחיק היא העובדה שיש אנשים שנמצאים ברשימה ועדיין שוכחים את זה. אמריקאים.


זהו לבצפר היום. מחר יום קצר שמתחילים מאוחר, מחרתיים יום קצר שמסיימים מוקדם וביום חמישי מודים לאלוהים על כל מיני דברים ואוכלים תרנגולי הודו חסרי ישע. לפחות הם טעימים.


כמו כן, הבלוג חוגג היום תשעה חודשים להיווסדו. הבלונים כבר נתלים.


והמשפט האמריקאי היום: “mooz”. צריך להיות בכיתה עם המורה הזה. הוא אמנם טיפה פסיכי, אבל הוא נורא מצחיק ומורה מאוד טוב. חבל רק שהוא לא יודע מילה בעברית.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

4 מחשבות על “Mooz”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה