מורה קטנה ומטריפה

בוקר טוב לכולם (ערב טוב לישראלים!
אז בגלל שלא כתבתי אתמול בגלל שהייתי עייף נורא, אני אנצל את ההתחלה המאוחרת של היום בשביל לכתוב על אתמול. יום רביעי זה נורא כיף, רק שבהפסקה אין מה לקרוא במחשבים של הספריה, כי כבר נכנסתי בבוקר לכל אתר אפשרי והם מתעדכנים פחות ופחות ככל שמגיע הלילה.
אז אתמול, אחרי חג הממתקים והתחפושות האמריקאי, היינו צריכים לחזור לבית הספר. בעוד רוב המורים חשבו שיש לנו כוח ללמוד משהו אחרי אתמול בלילה, מורה אחת חשבה שיהיה נחמד שנראה סרט, ומי שלא עשה את המבחן שבוע שעבר יעשה אותו. יש כמה ייתרונות במורה עם ילדים.


המורה למחשבים אסף מחדש את השיער שלו והוריד את המשקפיים הטפשיים. בשיעור הצלחנו ממש להתקדם ולראות סוף סוף איך עובדים המספרים האקראיים (שהם לא ממש אקראיים). ביום חמישי יש לנו מבחן בזה, אבל עם המחשב. הולך להיות קל נורא.
בשיעור חנ”ג שוב שיחקתי פריזבי, וראיתי את כל המפגרים שלא רצו שבוע שעבר (כשהיו עננים) רצים אתמול (כשהיתה שמש). הטמטום במיטבו. כמו כן, גיליתי שפריזבי שניים על שניים זה נורא קשה, וצריכים לפחות ארבעה בכל קבוצה, אחרת זה ממש בלתי אפשרי. עוד יומיים לפריזבי, ואז נעבור לכדורסל.


בשיעור מתמטיקה עשינו הכנה למבחן שיהיה ביום חמישי. השאלות היו מפגרות, אבל המורה שוב חזר על זה שמי שמקבל מאה יקבל בעצם 110, שזה המון נקודות. המוחות בכיתה שלי כבר עובדים קשה בלעבור על כל הספר וללמוד את כל הבעיות שם בע”פ, למרות שזה לא יעזור להם. המורה ממציא דברים חדשים כל הזמן.
בשיעור ביולוגיה ראינו סרט ומי שלא עשה את המבחן ביום שישי, עשה אותו אתמול. היא המורה השפוייה. יש לה ילדים, אז היא יודעת שהם עייפים מאיסוף ממתקים, אז היא וויתרה לנו על שיעור. כמה נחמד מצידה. בסוף השיעור היא גם תלתה ציונים, אבל בגלל שלא התחשק לי לאחר לשיעור אנגלית, וויתרתי עליהם. נראה אותם היום. בפעם האחרונה שבדקתי, שני הישראלים בכיתה היו עם הציונים הכי גבוהים, ולא נראה לי שזה ממש השתנה.
ועכשיו, השיעור החביב עלי, אנגלית עם המורה הקטנה והמטריפה (את השכל). קודם כל התחלנו במבחן, שהדפים שלו היו צהובים, קשים וטיפה לחים (זה הנייר הסיני הראשון!). לאחר מכן, עברנו לבחירת סיפורים. בחרנו סיפור די מפגר, אבל אנחנו צריכים גם להציג אותו לכיתה וגם לחבר שאלות. אני כבר מתחיל לפחד.
בשיעור ספרדית עשינו כל מיני עבודות עם ציונים. היה ממש מרתק. זה שיושב מולי התחנן שאני אכתוב לו שהכל נכון, למרות שרק שניים מתוך שש שורות היו נכונות. בסוף ויתרתי לו ונתתי לו שלוש. זה עדיין אף, אבל לא איכפת לי. הוא קורא לי פלסטיני, אני אקרע לו את הציון.
זה מה שהיה אתמול. עוד מעט אני יוצא לבית הספר לריצה קצרה במסלול הריצה הכיף של בית הספר (יש טיפה עננים שבטח יתפזרו ברגע שיתחיל השיעור).
ובפינת הנהיגה היום: קבעתי שיעור למחר בשעה אחת. זה אומר שאני מגיע הביתה דרך דלת אחת וישר רץ לדלת השניה. מה שיפה, אני אחזור הביתה כשהוא עדיין יהיה ריק. חוץ מזה, אני עולה על הכביש המהיר מחר. יהיה מעניין מאוד.


והמשפט האמריקאי: “Your class is like hell on earth”. שודרגנו מהכיתה הכי מפריעה לגיהנום עלי אדמות. אולי היא באמת לא תסיים מתישהו את המשפט “I’m going to pass out those papers”.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “מורה קטנה ומטריפה”

  1. אני מסכים שהאמריקנים מטומטמים למרות שאני חושב שזה מרתק איך שכל כך הרבה מהם הצליחו לשרוד במשך כל כך הרבה זמן…
    ואני גם הייתי נותן F לבן אמריקאים הזה אם הוא היה קורא לי פלסטיני
    ד.א
    יש לך בלוג ממש נחמד אהבתי את הקטע של ההימנונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה