I am going to pass out

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
סוף סוף הגיע יום שישי המיוחל. סוף השבוע בא בתזמון מושלם (כמו תמיד, כל שבעה ימים!), ועכשיו יש לי יומיים שלמים להתלונן על המורה לאנגלית. כל שנה יש לי בעיה עם המורה לאנגלית. בכיתות ג’ וד’ היא היתה מפגרת, בכיתה ה’ היא היתה פסיכית, בכיתה ו’ זו היתה אותה מורה כמו ג’ וד’, בכיתה ז’ היא היתה עוד יותר מפגרת, בכיתה ח’ היא היתה פסיכית, בכיתה ט’ הראשונה היתה מאתגרת כמו לעשות חיבור במחשבון, והשניה היתה פסיכית (ע”ע הרבה פוסטים אחורה). השנה היא פסיכית ועתיקה. פשוט סיוט.
ועכשיו, למה שקרה בשאר היום הזה:


בשיעור מחשבים נהייתי סלבריטי אמיתי. אחד האנשים שעושים את השיעור הזה כבר פעם שניה שאל אותי שאלה, בגלל שמשהו לא הצליח לו. באותו רגע קודמתי ליועץ ראשי בכיתה. בתור זה, מוניתי לעוזר של המטומטמים בכיתה (וגם הפחות מטומטמים). הדרך לכיתת AP מעולם לא נראתה קצרה יותר.
בשיעור חנ”ג עשינו את המבחן בפריזבי. למרבה הפלא קיבלתי 28 מתוך 30. במבחן זרקתי עקום נורא, מספיק עקום בשביל לקבל אולי 24. לאחר המבחן המדהים עברנו למשחק קטן, שבו אין לי מושג מי ניצח. זה לא היה בקבוצות, אז זה גם לא השפיע על האקסטרה קרדיט שאני כנראה אקבל.
בשיעור מתמטיקה התחלנו בעיות מהעולם האמיתי. עשינו דברים עם פיצה ומדרכה. ראינו בתרגיל שם שאלה על פיצה של 25 אינץ’, שזה יותר משישים ס”מ, מה שאומר המון פיצה. ההגיון בספרים עובר כל גבול הגיוני.


בשיעור ביולוגיה היה מבחן נורא קשה, לזאת שמאחורי. לפני המבחן היו לי כבר מאתיים חורים בגב מהעפרון שלה, וכמעט התחננתי למורה שתיתן כבר את המבחן ותפסיק את השטויות של זאת מאחורי. המבחן היה נורא קל, חוץ מכמה שאלות טריקיות הכל היה בסדר. הקאת חומר זו שיטה טובה פה.


ועכשיו, השיעור האהוב עלי, אנגלית. גם היום המורה אמרה שהיא תעביר לנו דפים. כל פעם שהיא אומרת את זה, אני מקווה שהיא לא תגיע למילה דפים, ככה שייצא “I’m going to pass out” (אני עומדת להתעלף). המשפט הזה יסיים את סוף תקופת השינה בשיעור הזה. גם בלי השטות הזאת השיעור היה משעשע כשחמישה אנשים יצאו לאחות מסיבות שונות ומשונות (אבל לא אמיתיות). כיתה מדהימה יש לי.


בשיעור ספרדית עשינו משהו שאני לא אוהב לעשות, וזה לתת ציונים לאנשים. מילא לתת ציונים למבחן, איפה שאני יכול להיות אובייקטיבי, אבל הייתי צריך לתת ציון על ההצגה הקטנה שאנחנו עושים כל הזמן, ואני לא התלהבתי מהרעיון. בכל מקרה, אני חושב שנתנו לי ציון די טוב, ובגלל שגם המורה נתן ציון על זה, אני יותר רגוע בידיעה שמישהו לפחות נתן ציון כמה שיותר אובייקטיבי.


זהו זה להיום. עכשיו יש לי יומיים של לא לעשות כלום (שזה כיף), ואז אני צריך לעשות שיעורים. זה תמיד מעצבן.


והמשפט האמריקאי להיום: “Grades”. כל המורים מדברים על זה. הם צריכים להגיש את הציונים עד השבוע הבא, אבל כבר עכשיו בלחץ נוראי. כמה אמריקאי.
יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה