נהיגה ושאר ירקות

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


קודם כל, יש לי סיבה מושלמת למה לא כתבתי אתמול בבלוג. אתמול היה לי שיעור נהיגה, והוא היה שעתיים ונגמר בשבע. אחרי השעתיים האלה היה לי נמק בשריר הגדול ביותר בגוף וחולשה כללית. נהיגה בלילה זה נורא, אבל נורא, מעייף. חוץ מזה שהוא לקח אותי לרחובות ראשיים וגדולים שמחייבים נסיעה מהירה, הוא לקח אותי לצומת הכי מסובך בכל העיר. תמרורי עצור בשבעה כיוונים. הייתי מבולבל לחלוטין. בסופו של דבר שמתי לב שאף אחד לא זז, אז כנראה הגיע תורי. פניתי ימינה, ובגלל שלא היו קווים על הכביש נסעתי לתומי באמצע, כי חשבתי שזה מסלול אחד. התברר שזה שני מסלולים, עברתי ימינה, ועצרתי. ככה זה היה בערך ברבע שעה אחרי זה, זזים לאט לאט. נסכם בידיעה שאני מרגיש הרבה יותר בטוח, נסעתי יותר מהר (אבל לא מעבר למהירות המותרת) ובשיעור הבא אני עולה על כביש מהיר. זה בטח יהיה ממש כיף.


ועכשיו, להיום ואתמול, בבצפר.


בשיעור מחשבים המשכנו לכתוב את ה”שברים” בג’אווה. היה ממש מרתק. היה מצחיק לראות את המורה מתעצבן על השיעור הקצר, בגלל ההרצאה המדהימה שהיתה באותו יום. זה בערך מה שהיה.


בשיעור ספורט, היום ואתמול, עשינו מבחנים. שכיבות שמיכה, כפיפות בטן וריצה של מייל. אם מחשבים בערך את הנקודות, יוצא שקיבלתי סי במבחנים בסך הכל. אם נחשיב את המבחן בפריזבי ביום שישי, הציון עלול אפילו לעלות לבי, וזה רק במבחנים. הנוכחות שלי היא מאה אחוז, אין איחורים ותמיד עם הבגדים של שיעור ספורט. רוב הסיכויים שאני אקבל איי בתעודה ברביעי בנובמבר.


בשיעור מתמטיקה למדנו על מספרים דמיוניים ומספרים מורכבים. זה דווקא די מעניין, ונורא קל. בחצי השני של השיעור אתמול הלכנו להרצאה, שהיתה ההרצאה הכי מדהימה ששמעתי בחיים. המאד-דוג הזה הוא בכלל איש מאוד חכם, רק שהוא עשה שטות אחת, שנקראת סמים, וזה הרס לו את החיים. הוא סיפר גם שמעבירים חוק שאומר שמי שנתפס כדילר (יש לו יותר מאריזה אחת של סמים) הולך לכלא ל-85 שנים, וזה מגיל 14. מדהים מה שהאמריקאים מסוגלים לעשות.


בביולוגיה ניצחתי שוב בבינגו! הבלתי יאומן קרה, אבל שוב זכיתי בבינגו (ושוב במשחק האחרון). היום ראינו תאים של צמח ותאים של לחי, וגיליתי שזאת שיושבת מאחורי לא רק מעצבנת, אלא גם מטומטמת לחלוטין. היא מדברת שטויות בכמויות. זה כבר מעצבן.


בשיעור אנגלית סיימנו את הסיפור המדכא, ומחר יש לנו מבחן עליו. המבחן לא הולך להיות קשה במיוחד, אלא אם היא תתחיל לשאול שאלות מוזרות. נקווה רק שהוא ייקח הרבה זמן, כי מחר יש שיעור ארוך ומשעמם.


אתמול בספרדית עשינו עוד דפי עבודה על הטיית פעלים, והיום היינו במעבדת המחשבים. היה ממש מרתק. “עשיתי” את העבודה שלי, שבעצם היתה לשחק פינבול, לנצח בסוליטר ולשחק בעוד משחק נחמד ומעצבן. שיעור למופת.


זה הכל ליומיים האלה.


מחר הולך להיות משעמם בסוף היום, אבל זה שווה את זה. יהיו לי שעתיים של שקט מוחלט לבד בבית, ומה שיותר טוב, זמן לדבר עם אנשים מהארץ. אני יכול להשתגע כשאני לא מדבר עם אנשים.
והמשפט האמריקאי להיום: “Yes, Nadav…”. סוף סוף הצלחתי ללמד את המפגרת הזאת משהו.
יום טוב.


שלכם,


nadavs

4 מחשבות על “נהיגה ושאר ירקות”

  1. בהצלחה בשיעורי הנהיגה!
    חחח בשיעור הראשון שלי המורה לקח אותי למעגל תנועה חחח אבל הסתדרתי מצוין..
     
    אז אתה לומד ביולוגיה.. גם אני:]
    אני מאוהבת במקצוע הזה
     
    והייתי אומרת ש-85 שנה זה קצת מוגזם..

  2. גם אני רוצה להתחיל לנהוג. זה כל כך שימושי.
    משעמם פה בישראל, אז אם בא לך יש לי אייסיקיו ומסן:)
    <A target=_blank chen_ul@walla.com&nbsp Target=_BLANK class=msg>href="mailto:chen_ul@walla.com">chen_ul@walla.com&nbsp;זה המסנג’ר
    328094150 זה האיסיקיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה