מחר תיאוריה!

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


ובכן חברים, מחר ככל הנראה אני שוב אזכה להשתמש בסמיילי ה”קול” (למי שקרא פה מספיק פוסטים, הסמיילי הזה שמור לפוסטים שמחים במיוחד). מחר אני אמנם קם בשבע בבוקר, אבל למטרה טובה. מחר אני הולך למשרד הרישוי באיזור בשביל לעשות בדיקת ראיה, לתת טביעת אגודל (בחוברת כתוב שאני יכול לתת טביעת אצבע אם אין לי אגודל), לשלם קצת לגנבים, להצטלם (או, האימה) ולעשות תיאוריה. בתקווה שהמבחנים שעשו לנו במלרוז עזרו, אני אמור לקבל מחר את הפרמיט עם התמונה שלי (שחור לבן, איזו הקלה) ולשמור את הדף החשוב הזה. הוא מאפשר לי ללמוד לנהוג באופן מעשי.


כל זה מחר, ועכשיו מה שהיה היום:


בשיעור מחשבים המורה הראה לנו את הפתרונות של התרגילים מאתמול. בתרגיל האחרון הוא הראה לנו את הפתרון הפשוט, ואז פתרון עם “מעט דברים נוספים”, את שלי. בשלי לא היו מעט דברים נוספים, אלא בערך 50 יותר מהאחת שצריך. כמובן שכולן היו למטרה חשובה (הומור) ולמטרה פחות חשובה (לגרום לדבר הזה לעבוד טוב). אנשים הסתכלו על הקוד שלי, צחקו עליו ושאלו למה עשיתי את זה. אני לא מבין מה הם רצו. לעזור למפגר שלידי לא היה ניצול יותר טוב של הזמן (להתווכח אפשר תוך כדי כתיבה).


בשיעור ספורט ניצחנו בפריזבי. השורה על השיעור הזה מתקצרת מיום ליום.


בשיעור מתמטיקה שוב חזרנו על החומר. בגלל שלא היה לי כוח לשאול שאלות, פתרתי את המבחן דוגמה שהוא נתן לנו. היה די קל. נקווה שיהיה מבחן דומה גם הפעם. לאחר מכן עברנו לאסיפה. המורה שלי היה חכם וביקש מקומות במרפסת למעלה. ההנהלה היתה ממש חכמה ונתנה לו 60 כיסאות, ואנחנו בערך 30 אנשים. היה רועש, מפגר ומעצבן. מה שמוזר, הצלחתי להגיע לשיעור ביולוגיה בזמן. בהתחשב בזה שיצאתי מהדלת הרחוקה ושזזתי במהירות של מטר לדקה בערך, זה ממש מדהים.


בשיעור אנגלית היה מבחן על המחזה המרתק. המבחן היה שוב בסגנון “נראה אותך מבין את השאלה”. אני מקווה שניחשתי מספיק טוב את כל הדברים האלה. היו כמה דברים בטוחים, אבל היו כמה דברים שנראו לי ניחוש פרוע. נקווה לטוב.


ובשיעור ספרדית, בגלל שהמורה החכם חשב שמסיימים לפני הזמן הרגיל, ראינו את ההמשך של ספייס ג’אם. לדאבונו של המורה, סיימנו היום כמה דקות אחרי הזמן הרגיל, ככה שהוא בזבז שיעור באורך כמעט מלא. לא נורא. ראינו סרט בספרדית. היה ממש מרתק, כרגיל.


בסוף השבוע הזה אני צריך לצערי לעבוד על הפורטפוליו של המורה המעצבנת לאנגלית. הוא כולל מליון דפים לא חשובים ואפילו יצירת קישוט ויקטוריאני. אני באמת צריך לברר איך בורחים מהכיתה שלה.


ולסיום, חשבתי להקים את ארגון ה-Ctrl + C. הארגון יפיץ את הבשורה של העתקת דברים לפני לחיצה על כפתור שלח באינטרנט ובמהלך הכתיבה, ע”מ להמנע מבעיות (שתוקפות הרבה את ישרא-בלוג) של תקלות בשרת. מי שרוצה להצטרף… שיחכה עד שיהיה ארגון.


המשפט האמריקאי היום הוא: “Norman Nation”. ככה הבצפר שלנו מכונה. מפחיד פה בארצות הברית.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

10 מחשבות על “מחר תיאוריה!”

  1. שיהיה לך בהצלחה בתאוריה.
    פעם ראשונה שאני מבקרת אצלך בבלוג ולא הבנתי בהתחלה אם אתה בארץ או לא.. ואז ראיתי שאמרת היום בשיעור..=)
    עזוב הסתבכתי.
    בקיצור – בוקר טוב!!

    1. תודה רבה.חוץ מזה, הייתי מצפה ששם הבלוג ייתן חיווי מספיק טוב בשביל לדעת אם אני בארץ או לא. כנראה צריך להבליט את זה.nadavs

  2. בהצלחה מחר בתאוריה 🙂
    ועד שתוקם האגודה בטח הצרות בישראבלוג יסודרו אבל בכל מקרה תמיד רצוי וכדאי לעשות קונטרול C לפני ששולחים חח

  3. המון המון בהצלחה בתאוריה מחר!!!
    בע"ה גם אני הולכת מחר לעשות…חחח… אבל אתה בארה"ב ואני פה בארץ, זה קצת שונה :] חחח
    בהצלחה.

    1. אחרי התיאוריה שאני הולך לעשות עוד מעט יש לי רק חצי שנה, ואז רשיון. אני לא יודע איך זה בארץ.nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה