תפתח חלון

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
למרות ששעון ישראל דוחה את הטענה הזאת, הבלוג שלי נפתח לפני שבעה חודשים בדיוק, בתאריך ה-21 לפברואר שנה זו. למען האמת, יש סיכוי שזה היה אפילו אתמול, אבל אני אלך עם הערבוב של שעון ישראל ושעון לוס אנג’לס. יותר בטוח ככה. אין לי כוח להכנס לסטטיסטיקות. אני צריך פרו בשביל זה, והפתעה! אין לי פרו. אתם תקבלו סטטיסטיקות ב-21 לפברואר הבא. אין לי כוח לעבוד עכשיו.
ועכשיו: בצפר (אל תדאגו, יום קצר).
בשיעור ספורט עשינו את הדבר השנוא עלי ביותר: לרוץ. חמישה סיבובים של כיף גדול. בגלל שהברכיים שלי חזרו לסורן, הצלחתי לעשות שלושה סיבובים בלי ללכת (האמת זה שניים, עצירה ואחד, אבל נתעלם מזה). לאחר הריצה של שני הקילומטרים, התחלקנו לקבוצות הפריזבי הקבועות שלנו. בואו נגיד ככה: לא הפסדנו. למען האמת, נראה לי שאפילו ניצחנו אותם על אפס. הסיבה – רק פרסי אחד בקבוצה. כשהם לא ביחד הם לא יכולים לתפקד. עכשיו מתחילה הליגה של השיעור שלנו. מעניין אם ננצח. לא היה מזיק לי אקסטרה קרדיט קצת.
בשיעור ביולוגיה עשינו שיעור מעבדה עם קצת הערות על pH. למזלי, המפגרת שישבה מאחורי לא הצטרפה לקבוצה שלנו, אבל במקום המפגרת וחברה שלה, קיבלנו מעופף ואת הדביליתי הכיתתית. נראה לי שהלך הציון למעבדה, כי היא יודעת מה זה pH כמו שהמצלמת אינטרנט שלי יודעת. נקווה לטוב.
ובהפסקה, לפני שהתחיל השיעור ספרדית, המורה הקריא ציונים לאנשים שהיו שם. כשהוא הגיע אלי, הוא אמר שהממוצע שלי הוא משהו כמו 3.9, שזה A גבוה מאוד. האנשים שהיו שם אמרו “נו ברור, זה כי הוא גאון”. אני שונא שקוראים לי גאון. אני לא יכול לשפוט את עצמי, אבל לא נראה לי שאני גאון. מה שעוד, המורה לקח את זה ברצינות ושאל אותי. עניתי שאני לא יודע. אני ממש לא אוהב את זה.
חוץ מזה, השיעור ספרדית גם היה שיעור מעבדה, אבל מעבדת מחשבים. המורה צלע כל הדרך עד המעבדה, ששם היינו צריכים לכתוב פעלים בספרדית על כל ששת ההטיות האפשריות שלהם. אחרי שסיימתי את שטות מספר 1, הייתי צריך לעבור לשטות מספר שתיים: לכתוב מה אני אוהב ומה אני לא אוהב, כולל תמונות. אל תדאגו, המשימה הושלמה. יצא שכמעט הכל שם קשור לאוכל. ככה זה באמריקה.
ועכשיו: פינת הנהיגה. אמא שלי ביררה היום איך בדיוק אני משיג את השיעור חינוך נהגים, והתברר שאני צריך ללכת למשרד הרישוי, לעשות ID (שאין לי מושג למה הוא טוב), ועם ה-ID הזה אני אקבל מידע על השיעורים שאני צריך בשביל לקבל את הפרמיט. כנראה שמחר אני אלך לשם, ואם הכל ילך כמו שצריך, הפרמיט יהיה בידי לפני סוף החודש.
ולסיום: הוריקן ריטה בא לבקר באמריקה. אני מקווה שכולם פתחו את החלון לפני שהם עזבו את הבית, אחרת נשמת אפם תתעלף כשיחזרו ויגלו שכל החלב החמיץ בזמן שההוריקן העיף להם את הנדנדה מהחצר. הפעם בוש לא יוצא פראייר ומביא את כל האוכל שיש באמריקה קרוב לאיזור האסון. חבל, כי הם יתקעו שם כשמחירי הדלק יגיעו לשישה דולר לגלון כשההוריקן יהרוס עוד כמה מתקני זיקוק. לאמריקאים האלה יש כשרון לשים מתקנים רגישים במקומות מוכי אסון. כל הכבוד להם.
אין משפט אמריקאי. כולם ברחו.
יום טוב.
שלכם,
nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 590 לתפתח חלון

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.