+++A

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!
קודם כל, לא כתבתי אתמול מכמה סיבות: אחת, לא היה פיק אפ (שאני לא רואה), מה שהוביל לזה שנראה את הסרט ארמגדון (בפעם המאה), מה שהוביל לזה שאני אתחיל שיעורים בתשע בערב וכל זה הסתכם בזה שהייתי עייף מדי בשביל לכתוב. ממילא לא היה הרבה מה לכתוב, חוץ מזה שהמורה שלי למתמטיקה צועק באמצע השיעור דברים כמו “REAL WORLD!” שמשקפים את סוג התרגילים בספר. עזבו, זה לא משהו שאפשר להעביר בטקסט.
בבצפר היום היה די מוזר למען האמת.
התחלנו את היום עם מבחן בשיעור מחשבים. המבחן היה קל, ובינתיים אני יודע שלפחות רבע ממנו עשיתי נכון. המפגר שמאחורי כתב שבבינארי אחד ועוד אחד זה שתיים. זה נכון, אבל בסימון אחר. נראה מה ייצא מהמבחן הדי קל אבל מלא מילים הזה.
בשיעור ספורט המורה נתן לנו לבחור קבוצות לבד, מה שהכניס אותי לנבחרת הפרסים. פרסים, כידוע, לא יודעים לשחק אפילו תופסת נכון, ולכן היה די ברור שנפסיד משהו כמו שש אפס. גם הלהקה המפגרת של הבצפר הגיעה, וכשהיא ניגנה את ההמנון, אני שרתי לעצמי בשקט. לא בא לי בעיות ביום שישי.
בשיעור מתמטיקה שאלו את המורה שאלות. כמובן שהן היו מפגרות וחסרות כל חשיבות ממשית למבחן, אבל זה מה שיש וזה מה שנעשה עד יום חמישי, שבו יתרחש המבחן. אני אישית לא ממש מודאג, המבחן האחרון שהדאיג אותי במתמטיקה היה בערך בכיתה ב’.
בשיעור ביולוגיה עשינו בעיקר שום דבר. אולי עשינו משהו, אם אתם מחשיבים לדבר על שנים קודמות בבצפר לעשות משהו שקשור ממש לשיעור.
בשיעור אנגלית גיליתי שקיבלתי 89 במבחן אוצר מילים. המורה אמרה שאצלה 89 זה A, אז אני לא לחוץ. הבנתי שגם 86 זה A, אז או שקשה מאוד אצלה בשיעור, או שהיא ממש מפגרת. מישהו בשיעור גם קיבל 97. כל הכבוד לו, אבל יש לי חשד די מבוסס שהוא ניחש הכל ושם את מספר הטופס הלא נכון על דף התשובות. אין שום הסבר הגיוני אחר, חוץ מזה שהוא למד, מה שממש לא נראה לא הגיוני כל כך.
והשיעור ספרדית, הטופ של הטמטום היומי. המורה נתן לנו אותו בוחן כמו שבוע שעבר. ממש זהה. המורה אמר שמי שהיה לו ציון נמוך יעלה אותו עכשיו, ומי שהיה לו ציון טוב רק ירוויח עוד אחד. הנה, הרווחתי עוד שני איי פלוס. אחרי הבוחן עשינו גם דף עבודה קטן וטפשי שכלל התאמת מילים (איזה כיף) ותפזורת (עוד יותר כיף). בגלל שסיימתי את הדף הזה לפני סוף השיעור, קיבלתי עוד איי פלוס. שלושה איי פלוס בשיעור אחד. בטח שברתי שיא כלשהו או משהו.
ולסיום: עוד יומיים אני יכול באופן חוקי לעשות תיאוריה ולהתחיל ללמוד להשתמש במושב הקידמי בצד שמאל במכונית. אני בינתיים לומד קצת לתיאוריה. רוב החוקים הם הגיון פשוט, מה שצריך ללמוד זה בעיקר חוקי הביטוח ודברים קטנים שיש רק בארה”ב כדי לעבור את המבחן הזה כמה שיותר טוב. עוד חצי שנה וקצת ואני אקבל פלסטיק עם תמונה (בטח נוראית) שלי שאומר שאני יכול לנהוג כמעט בחופשיות ברחבי קליפורניה. איזה כיף.
והמשפט האמריקאי להיום: “I like failed”. איזה כיף לשמוע את זה מכל בנאדם שני בכיתת מחשבים. נראה מי ימצא את המילה המיותרת.
יום טוב.
שלכם,
nadavs

5 מחשבות על “+++A”

  1. בהצלחה בתיאוריה.
    אני זוכרת שאני למדתי בחופש האחרון הרבה לתאוריה אבל זאת הייתה שטות… מספיק שבוע.
    עברתי ת’ראשונה…חח

    עכשיו אני לומדת נהיגה. שיעור 5=]

    בהצלחה!=]

    1. פה ההורים מלמדים אותי ואני צריך רק שישה שיעורים ממורה מקצועי.
      ובקשר לתיאוריה – אין לי מושג איזה חוקים מוזרים יש פה. עדיף להיות מוכן לכל.
      nadavs

  2. רק שנייה … מה זאת אומרת לשיר את ההמנון ?! אתה שר את הסטאר ספנגלד בהנר ( איזה שם אידיוטי לא ? ) ?! מכריחים אותכם לעשות את זה ???

    1. מה פתאום. אני שר את הגרסה המגניבה שלי לעצמי. כל השאר עסוקים בלשחק פריזבי.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה