אמריקאי לא מגרש חתול יהודי

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


אני יודע שהבטחתי לכם היום פוסט התנתקות (שיתאים במיוחד לסוף ההתנתקות היום), אבל צץ נושא הרבה יותר חשוב היום, נושא שהרבה יותר נוגע לגבי.


היום אני ואמא שלי לקחנו את החתול לוטרינר לקבל זריקה וכדורים (לדעתי החתול יחלים עד שבת). הזריקה ניתנה, קיבלנו את הכדורים (יקר, יקר) ואפילו שוחחנו איתו קצת. כשחזרנו ראינו אותו אפילו הולך לאכול ג’אנק פוד. וטרינר שאוכל ג’אנק פוד. מעניין.


הבעיה היתה כאשר חזרנו הביתה. כשהעלתי את החתול למעלה במדרגות זה היה מול בעל הדירות פה. אם החתול היה שותק, זה היה עוד איכשהו בסדר. הבעיה היא שהוא היה חייב לעשות מיאו, ואחד חזק. כל הבניין היה יכול לשמוע אותו. כשאמא שלי עלתה היא נשאלה האם זה החתול שלה, היא אמרה שכן, ובעל הבית אמר שאנחנו צריכים לצפות למכתב.


העניין הוא כזה: בחוזה כתוב לנו שאסור לנו להכניס חיות מחמד לדירה. בהגיון הזה, גם דגים אסור לגדל פה. כשהבאנו את החתול מנהל החברה שמנהלת את הבניין אמר שהוא יתעלם מהחתול. עכשיו, כשמנהל הדירות ראה, אני לא יודע איך נתחמק מזה.


כמובן שהיו מיד כמה הצעות מה לעשות לו כמו לעשות לו פולסא דנורא, להפיל עליו בטעות משהו מהחלון, להזמין אותו אלינו ולתת לו את התרופה של החתול ועוד הצעות רבות. בסוף החלטנו לחכות. אנחנו נהיה פה רק שנתיים, וזה מספיק זמן כדי לעכב אותו (או באמת לעשות לו פולסא דנורא ולקוות שזה עובד). בינתיים אין לנו מושג מה לעשות. נחכה ונראה. אחרי הכל זו ארה”ב, קצת כסף עושה את העבודה.


חוץ מזה, הלימודים מתחילים עוד מעט. אני רק צריך לדעת איפה כל כיתה ואני מסודר. אני מקווה שהשיעורים יהיו מעניינים השנה, או שלא הולך להיות טוב. אני שונא שיעורים משעממים.


מחר אני מבטיח לכם פוסט התנתקות אלא אם יעיפו אותנו מהבית עד אז. חוץ מזה, אני עכשיו הולך להביא דגים, אני רוצה עוד חיות מחמד.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “אמריקאי לא מגרש חתול יהודי”

  1. יאאאא אתה באמת גר באמריקה!!באיזה עיר?!

    שיהיה בהצלחה עם בעל הבית והחתול..אני בעד החתול!!!יש איזה סרט שאני ישים על החלון שיראו שאני בעד החתול של נדב..?!חחחח אני משועממת!!

    מחכים לך בארץ..תחזור מהר..חיבוק +נשיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה