פריזבי

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


ובכן, היום הייתי בבית הספר. לא היה משהו מיוחד: לוקחים מערכת שעות וספרים והולכים הביתה. אבל בארה”ב, כמו בארה”ב, אין כזה דבר “פשוט”. הכל צריך להיות מסובך. כרגיל.


הגעתי לקפיטריה בשעה 14:40, בדיוק כמו שהם אמרו לי. פגשתי שם את הטורקי שסיפרתי לכם עליו (מזמן) והוא התחיל כרגיל לספר לי סיפורי טורקיה וגאווה אמריקאית (קנו לו דברים). כשיצא החוצה הכרוז הוא הכריז “14:33”. בשעה רבע לשלוש הם מכניסים את האנשים של שתיים וחצי. אמנם זה מסודר, אבל איטי, מאוד.


לבסוף הגיע גם תורי להכנס. בשעה חמישה לשלוש נכנסתי לקפיטריה, לקחתי איזה כרטיס, חתמתי איפהשהו והלכתי לקבל אישור לזה שהבאתי כל מיני טפסים. האישה שקיבלה את פניי בחתימה על הכרטיסים היתה לא אחרת מאשר גברת הספרים, זאת שגבתה ממני עשרים דולר על זה שיורד גשם בעולם (אחרי הכל, אמריקה). היא כמובן לא יכלה לתת מיד את השירות הנדרש, אלא היתה צריכה למלא טפסים. תחי השיטה האמריקאית.


הגעתי לחדר הספרים בשעה שלוש ונעמדתי בתור. התור התקדם לאיטו ורק אחרי רבע שעה נזכרה מאבטחת שמנה לקחת ממני את הכרטיס בשביל שהיא תוכל למצוא את הספרים שלי. לאחר עוד רבע שעה סוף סוף קראו בשם שלי (ואמרו אותו יפה) ולקחתי את הספרים.


כשחזרתי הביתה פתחתי את הספרים. הספר הראשון הוא מתמטיקה. הספר מלא בדברים שלמדתי כבר ולכן לא נראה לי שתהיה לי בעיה גדולה. כמו כן יש לי גם מורה טוב, ואני עם מורים טובים מסתדר מצויין.


הספר השני הוא “הרפתקאות בספרות אנגלית”. יש שם כל מיני אסונות שלצערי אני אאלץ ללמוד. האמריקאים האלה חייבים את שייקספיר, למרות שהאיש מת לפני המון זמן. כמו כן הגיע לאנגלית גם ספרון קטן עם כל מיני דברים בדקדוק. מרתק.


בספרדית הגיעו חוברת וספר. אני לא יודע לקרוא שם כלום. זה די דומה לערבית. אני יודע לקרוא, אבל אני לא מבין כלום. נקווה שיהיה בסדר.


בביולוגיה הגיע ספר ענק. למזלי כתוב עליו כבר “Damage Noted” ולכן לא יאשימו אותי בזה שגם לספר הזה יש נזק מים. מפגרים.


לשיעור מדעי המחשב אין ספר. זה אומר שעובדים עם מחשב. יאי!


בחנ”ג חשבתי שאני מתחיל עם כדורסל, אבל טעיתי. כדורסל הוא רק המקצוע השני לסימסטר. המקצוע הראשון הוא פריזבי. כן, אתם קוראים נכון, בשיעור חנ”ג לומדים פריזבי. מבחן: זרוק ותפוס 10 פעמים. הדברים הולכים ונעשים מצחיקים כל שנה.


וזהו להיום. מחר פוסט דומה לזה של ההתנתקות, כי אני חייב עוד אחד, וגם כי מחר אין שום דבר מעניין.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

5 מחשבות על “פריזבי”

  1. היי אמריקקי מה קורה? גמני אמריקקי .. לפחות בשלוש החודשים האחרונים..
    גם לי יהיה בצפר. forest hills high school..
    יש שם בוכרים וישראלים וכושים ועוד הרבה חרע כניראה.
    יש לי פגישה שם ב 6 לספט.. ד"א תוסיף אותי לאיסיקיו
    218231211 או למסנג’ר vivar@zahav.net.il
    השם שלי זה tie my shoe
    באיסיקיו אז דבר איתי אני רוצה לדבר עם ישראלים באמריקה.. רוצה לדעת איך זה..

  2. יאאא…. אתה באמת גר באמריקה?….
    תגיד זה באמת כמו בסרטי הנעורים האמריקאיים המפגרים?

    סליחה מראש שלא הגבתי לפוסט….הצבע של הבלוג שלך מקשה מאוד על הקריאה בו..
    במיוחד עם השעה 7 בבוקר ולא ישנתי יומיים….

    1. הצבע מקשה? דווקא די קל לי לקרוא בו.
      וחלקית. החיים פה לא כולם כמו סרטי הנעורים המפגרים שלהם.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה