בס”ד

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


ובכן אנשים, הג’ט לאג עוד לא עבר, אבל הוא בהחלט לא השפיע עלי מאוד. ישנתי אתמול תשע שעות, הישג שלא יכולתי להתפאר בו בארץ. ביום של הנחיתה בארץ הלכתי לישון ב-12 בלילה. התעוררתי בבוקר, היה המון אור וחשבתי שהנה, כבר שמונה בבוקר. תוכנית הבוקר של ערוץ 2 והשעון החביב בכניסה לבית של סבא וסבתא שלי שינו קצת את דעתי. המחוג הקטן הספיק לעשות סיבוב של 195 מעלות, והגדול של 180. לכל מי שאין לו מושג בחילוק וזוויות, השעה היתה שש וחצי. כמובן שבאותו יום נרדמתי בצהריים ויום למחרת קמתי בחמש בבוקר. לא תאמינו מה עושים בתוכניות הבוקר האלה בשביל למשוך זמן.


ועכשיו, המשך לשני הדברים שהבטחתי בפוסט הקודם. למה מסובבי הברגים בכבישים ייכחדו בקרוב ומה הקשר של “Stand back” למשפט האמריקאי. נתחיל קודם עם הסיפור המשמח.


ובכן, אני חושב שכולנו יודעים מי מסובב ברגים באוויר. אם אתם אמריקאים שיודעים עברית ואתם פעם ראשונה בישראל (ואז אתם שקרנים, אמריקאים יודעים רק שפה אחת), האנשים האלה הם ערסים, מין סוג של אדם, די דומה לכם מלבד העובדה שהוא יודע רק עברית. הערסים, כידוע, לובשים משום מה ג’ינס צמוד. כנראה כדי להבליט את שרירי הרגליים שלהם או משהו. לפי מחקרים שנעשו בעולם, גברים שלובשים ג’ינס צמוד עלולים לאבד את הפוריות בגלל חימום האיברים החיצוניים של הגבר (שנמצאים מחוץ לגוף בגלל סיבה לא ברורה). הנה לכם סיבה למה הם ייכחדו. מצד שני, זה עלול להשפיע על מצב האייקיו בארץ. הוא עלול לעלות. שניה, זה בעצם טוב. אוקיי, שמישהו יארגן להם ג’ינסים מאוד צמודים עם מפזרי חום באיזורים הנכונים.


ועכשיו, הסיפור על “Stand back!”, שהוא יותר סיפור על הצביעות האמריקאית. כידוע לכל מי שאי פעם טס לארץ המפגרים, ביקורת הגבולות מאוד איטית. כל מי שמעל גיל 14 צריך לתת טביעת אצבעות ולהצטלם כדי לראות שהוא לא פושע מסוכן. כל בודקי הדרכונים הם בעלי עור לבן כהה או צהוב כהה וכולם עובדים במחלקת “בטחון לאומי” של ארה”ב. שיהיה. הסיפור הוא שכשאמא שלי נתנה טביעות אצבעות, אני והאחים שלי ניסינו להתקרב קצת. האיש צרח עלינו להתרחק, כנראה הוא פחד שנסתכל במחשב הסופר סודי שלו. הצביעות מגיעה כאשר לאחר הבדיקה הוא אמר בטון נעים ומתחשב “ברוכים הבאים”. הצביעות האמריקאית עוברת כל גבול. אפילו למקסיקו היא מגיעה.


לאחר סיפור האמריקאים הצבועים, הגיע הזמן לעבור לסיפורי אמריקאים טפשים כמו שכולנו אוהבים. הנה אחד מעצבן במיוחד:


בס”ד לכל מי שלא יודע, זה ראשי תיבות ל”בית ספר דפוק” (זה גם משהו של דוסים שהיה כתוב לי על המבחנים בערבית), הכנה לסיפור. לפני כמה ימים הגיע אלי מכתב מבית הספר שמספר על המקצועות שרשמו אותי אליהם לשנה הבאה. מלבד העובדה שהם התעלמו מחצי מהמקצועות שרשמתי ושמו אותי שוב בכדורסל, הם שמו אותי גם ב-IAT (או Intermediate Algebra-Trigonometry), אחרי שהמורה המליצה עלי ל-AAT (אותו דבר רק עם Advanced) וקיבלתי 103 בציון הסופי בגיאומטריה. ממש מעצבן. אמא שלי הולכת לצעוק עליהם קצת. היא כבר מומחית בזה. למען האמת, מאז שהגענו לפה ההורים שלי הצליחו להזיז כמה דברים בתוכנית הלימודים של האנגלית פה. עם קצת איומים הכל הולך פה.


ולסיום, קצת נחמדות. חברת האינטרנט שלי החליטה שהיא מכפילה את מהירות הגלישה ומורידה את המחיר בחמישה דולר. עכשיו צריך לראות בכמה היא מכפילה וכמה צריך לשלם בשביל להוריד את החמישה דולר האלה.


אין משפט אמריקאי. אני עייף גם ככה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 13 לבס”ד
  • יש לי מסרק בתחת
    13/08/2005 ב6:17

    זאת עובדה שהאמריקאים מפגרים 11 אחוז מהילדים בתיכונים לא יודעים למצוא את ארצות הברית על המפה…

    הגב
    • nadavs
      13/08/2005 ב6:25

      ה-89% הנותרים לא יודעים למצוא את המדינה שבה הם חיים.
      nadavs

      הגב
      • יש לי מסרק בתחת
        13/08/2005 ב6:36

        לא … לפחות 80 אחוז מהנותרים לא יודעי למצוא את המפה

        הגב
        • nadavs
          13/08/2005 ב7:04

          יש בזה משהו. זה מחייב ידיעת קרוא וכתוב.
          nadavs

          הגב
  • uncle_sam
    13/08/2005 ב6:18

    ? welcome home
    בבדיקה שלי כשהגעתי לפה היה דוס אחד אז הוא לא שאל שאלות … ודיבר איתנו עיברית … אחוות יהודים ! אני שונא שדות תעופה אמרקאים …

    הגב
    • nadavs
      13/08/2005 ב6:26

      הוא אמר Welcome back.
      אצלינו במטוס היתה אחוות קנדים. מזל שהם ירדו בקנדה.
      nadavs

      הגב
  • danielle_r
    14/08/2005 ב2:00

    היי [=
    קודם כל אני מצטערת שאני לא מגיבה בקשר לפוסט.. בקיצור הגעתי לבלוג לך במקרה קראתי בו עכשיו כמעט הכל מהחודש הראשון עד לאיזה חודש מאי והבלוג שלך מעניין ונורא נהנתי לקרוא בו! אז זהו חח ואני מצטערת שזה לא קשור לפוסט.. בהביי 3>

    הגב
    • nadavs
      14/08/2005 ב2:20

      תודה רבה על המחמאות. 🙂
      nadavs

      הגב
  • #
    14/08/2005 ב2:21

    איפה יותר שווה לגור בארץ או בארה"ב?

    הגב
    • Jay.
      14/08/2005 ב4:48

      בזימבבווה.

      תשאל שאלות רטוריות את המורה שלך.

      הגב
  • Jay.
    14/08/2005 ב4:49

    תראה, זה עדיף על מה שקרה לי.
    חשבו שאני מחבל כשבאתי לפה.
    וחוץ מזה, פה זה ככה – ברגע שאמריקאי שומע את המילים –
    may i speak to your supervisor
    הם יעשו הכל בשבילך.

    הגב
    • nadavs
      14/08/2005 ב7:48

      גם lawyer זו מילת מפתח.
      nadavs

      הגב
  • עדידוש
    15/08/2005 ב17:14

    אל תדאג יהיה בסדר בסוף אתה תחזור הביתה כמו כלונו

    הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.