ג’ט לאג בעומר

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


קודם כל עלי להתנצל. כתבתי רק פוסט אחד במשך הארבעה שבועות שבהם ביקרתי בארץ הקודש ומגיע לי להיענש. כל מי שקם ורוצה להרביץ לי, שירגע. יש לי ג’ט לאג וזה משגע אותי. העיניים כואבות לי כבר 24 שעות. זה כנראה מהמטוס. אני לא יכול נפשית לסבול את העובדה שכתוב לי על המסך “זמן ליעד – 12:00”. למרות שזה מאוד מדוייק, זה מדכא. לשמוע רעש מונוטוני ולמות מקור והתייבשות לא נמצאים ברשימת התחביבים שלי. יוגבלו הטיסות לחמש שעות. צריך טלפורט. דחוף.


ההגעה לשדה התעופה נוחה מאוד. עולים על רכבת ויורדים בתחנת נתב”ג. המצחיק הוא ההתלהבות שהיתה למעורבים בפרוייקט בנובמבר. “יש רכבת בשדה התעופה!”, “ממש כמו בחו”ל!”. בוקר טוב! באירופה זה כבר קיים עשרות שנים ואתם מתלהבים מתחנת רכבת בת תשעה חודשים? ארץ נהדרת.


אנשי הימין הכתומים, הפסדתם. הסיכוי שההתנתקות תתבטל שווה לסיכוי שאני אגיע לגיל 170. אפשרי, אבל בהחלט לא הייתי סומך על זה. בזמן שהייתי בארץ הספקתם לעשות שתי הפגנות לא מוצלחות ועכשיו היתה לכם אחת לא רעה. אבל איחרתם. עוד שלושה ימים זה מתחיל. לשם שינוי תכירו במדינה שלכם. אתם רוצים מדינה יהודית? מדינה צריכה חוקים וצריכה שילכו אחריהם. יש חוק, תפעלו לפיו. שיהיה פינוי מוצלח שם בדרום.


פניה לרכבת ישראל – חוץ מההתלהבות מתחנת נתב”ג הבאמת מושקעת, כדאי להסתכל על הרכבת. אני נסעתי לי יום אחד מתחנת נתניה לתחנת חיפה מרכז. התברר שיום שישי הוא לא יום אחד, אלא יום של הרבה. לא היה מקום לשבת. זה אומר גם שלא היה מזגן, כי זו כמובן לא היתה רכבת קומותיים. בקיצור, עמדתי שעה ברכבת תוך כדי חימום שרירי כפות הרגליים העייפים. נעים זה לא היה.


ולסיום, נהג ישראלי יקר, זה שאתה עוקף בכביש לא אומר שהוא שלך. זה אומר שעקפת מכונית אחת, אחת מבין רבות הקיימות בארץ. אם עוקפים אותך חזרה, אין צורך להוציא יד מהחלון ולעשות תנועות של הברגה של ברגים דמיוניים. פה בארה”ב טוחנים את המוח עם “אל תעצבן את הנהגים האחרים” (ואם כבר מדברים על נהיגה, יש מונה חדש). בארץ מבקשים יפה שתשמור על הכללים. התוצאות צורחות מטבלאות הסטטיסטיקה. ד”א: יש לי הוכחה שכל המבריגים בכבישים ייכחדו, אבל נשמור את זה לפוסט אחר.


אני יודע שזה היה פוסט די קצר יחסית לקודם, אבל פשוט כואב לי הראש והמקלדת זזה למעלה ולמטה. מחר יהיה יותר טוב, אני מבטיח.


משפט אמריקאי: “Stand back!”. נספר לכם מחר. לילה טוב.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

13 מחשבות על “ג’ט לאג בעומר”

  1. אתה מצחיק אותי תמיד.
    "תנועות של הברגה" בזמן שקראתי את המשפט הזה נמצאתי על הרצפה מחזיקה את הבטן שלא תיפול :]

    המשך כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה