שודרגתי

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


זהו זה. המחשב שלי שודרג. המייעץ משחקים של ווינדוס אומר לי וואו. הוא גם אומר שהמערכת שלי היא ב-15% הטובות ביותר. כמות הראם שלי עלתה לג’יגה שלם (או 1024 מגה בייט) וכרטיס המסך שלי הפך ל-NVIDIA GeForce 6800. נראה את הרולר קוסטר טייקון מסרב לזה עכשיו.


בעקבות השדרוג אני נאלץ להפרד מכמעט 250 דולר. לא נורא. זה שווה את זה, וחוץ מזה ישארו לי עוד מאה. פחות משנה ואני מכסה את הנזק.


היום גם התעוררתי בשבע וחצי בבוקר. המפגע נוצר בעקבות תחרות ג’ודו שצריך להישקל בשבילה. נסענו קצת יותר משעה לאירוויין, מי שהיה צריך להישקל נשקל, וכל התהליך לקח לא יותר מעשר דקות. שעה נסיעה בשביל עשר דקות. לאחר החזרה נכנסנו לאיזה קניון שבו היצר הנשי לקנות דברים מיותרים התגבר פתאום. לאחר מכן היה לי מבחן קטן בניווט בעיר, נכשלתי במבחן.


אני חייב להודות בפניכם קוראים יקרים. נגמרים לי החומרים לכתיבה. המדינה הזאת לא מספקת חומרים לכתיבה. לצאת עם חברים אי אפשר, כי אחד בסיאטל ואחד בפראג. ללכת לבריכה אי אפשר, כי הבריכה היחידה בכל העיר לוקחת 2 דולר לשעה ליום. ללכת לים אי אפשר, כי זה די רחוק וצריך הסכמה של כולם וגם ממש לא בא לי להישרף. ללכת לקניון זה משהו שיכול לגרום לי להיות אלים. אני שונא קניונים, במיוחד כשמתחילים ללכת לכל מיני חנויות מוזרות. מה נשאר? לבהות במחשב כל היום ולשחק רולר קוסטר טייקון. אה כן, אפשר גם לעשות צורות בקובייה ההונגרית.


עוד משהו מעניין שאפשר לעשות כשמשעמם הוא לחפש דברים מעניינים ב-Google Earth. חפשו שם Beverly Hills High School, לכו מהבצפר בכיוון השביל הראשי וספרו ארבעה בתים. הרביעי זה איפה שאני גר. זה שנראה כאילו יש לו מרפסת. אפשר לראות את פסל החירות, הבית הלבן ועוד כמה דברים מעניינים (לא בהכרח בארה”ב). אפשר גם לראות את הארץ! מצאתי את הבית שלי שם.


משעמם לי באופן מפחיד. עזרו לי. הפוסט ייפסק כאן מפאת חוסר עניין לכותב ומפאת חוסר חומר לכתיבה. עמכם הסליחה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “שודרגתי”

  1. אוי. זה די עצוב.

    למרות שיותר עצוב כשיש לך את כל אלה ואתה עדיין נתקע בבית מול המחשב. =
    LOL, אם אתה ממש רוצה הרפתקה. תאסוף הרבה כסף, וסע לבקר את החבר שלך שגר בסיאטל.
    זה עולה המון וזה גם די מסוכן וזה, אבל לפחות לא יהיה לך משעמם.

    1. הטיסות פנים לא ממש יקרות. אני אוכל להסתדר. חוץ מזה, אני טס לארץ עוד כמה ימים.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה