נדב בארץ השדרוגים

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


עקב האיטיות של המחשב בטעינת משחקים כמו רולר קוסטר שלוש, הוחלט במועצה לטיפול במחשב הכוללת אותי ואת המחשב לשאול בפורום שיש בו אנשים שמבינים משהו בשטויות האלה מה צריך לעשות עם המחשב. התוצאה היתה חד משמעית – קנה למחשב זכרון וכרטיס מסך או שאין לך מה לחפש פה. אני והמחשב לא נתנגד למילים של אנשים שמבינים, והוחלט להרחיב לו את הזכרון לג’יגה בייט ואת כרטיס המסך לשפר למשהו קצת יותר טוב. אי לכך ובהתאם לזאת ייקנו כרטיס מסך ושני סטיקים של RAM. המחשב יעבור שדרוג כבר בימים הקרובים ואם הוא לא יפעל קצת יותר טוב הוא יחטוף מכות.


אם כבר מדברים על RAM, התברר שאני משתמש בתשעים אחוז ממה שיש לי, בערך 230 מגה בייט. זה די מפחיד. נראה לי שהיום אני אעשה סריקה עם אד אוור בשביל לראות אם יש משהו שמפריע למפגר הקטן לעבוד כמו שצריך.


היום בצהריים הלכנו לחנות כלשהי בשביל לקנות הפינבול המיוחל. התברר שבגלל ירידת מחירים דרמטית ובלתי מוסברת (או שפשוט זה היה באיכות חרא) כל הפינבולים נמכרו, ובגלל שלחנות כבר לא היה שווה להחזיק כאלה, הם לא השיגו חדשים. הלכנו לחנות אחרת, ויצאנו משם רק עם משחק נחמד ששואל שאלות ואתם עונים לו בקשר למה שאתם חושבים עליו. הוא די מדוייק, למרות שלפעמים הוא מפספס קצת. יש גירסה דומה שלו פה. רוצים לדעת מה לי יצא מכל זה? כלום. נמאס לי. את הכסף על המתנה מהתעודה אני מבזבז על הזכרון והכרטיס מסך. יש גבול.


היום חל שוב יום הבלבול האמריקאי. מליוני אמריקאים שכתבו את התאריך 7/7 לא ידעו אם הם כתבו קודם את החודש או היום. גם את זה הם מסבכים הקרציות האלה. הם בטח השתגעו ב-5/5.


הפיגוע בלונדון היום היה די מעצבן ומפחיד. הם יכולים בכזאת קלות להגיע שם לכל תחנה, ופה בכלל. האבטחה שם שווה לאבטחה בקניונים פה. אולי יש כמה שוטרים סמויים, אבל לא יותר מזה. אין על ישראל בדברים האלה. בגלל זה אחד מענפי הייצוא העיקריים שלנו הוא מערכות בטחוניות. נקווה שלפחות האירופאים הנפוחים ילמדו קצת מה יש בישראל. הנה, לאט לאט המוסלמים המשוגעים קונים לעצמם יותר ויותר שנאה בעניינים האלה. אנחנו מתקרבים למהפיכה.


עוד שבוע נותר עד לטיסתי לארץ ועוד שמונה ימים עד לנחיתה. מי ייתן והנחיתות הפעם ישמרו על המטוס ישר ולא יפילו מזוודות. אמן.


אין לי כוח להמשיך עכשיו. יש דברים שיכולים לגרום לך להפסיק פתאום את הרצון לכתוב, ואחד מהם קרה לא מזמן.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

2 מחשבות על “נדב בארץ השדרוגים”

  1. ronny from md

    tagid mashu
    ze rak po o shegam ezlehem lo magalim et kol hadvarim kmo kartis zikaron yesh ba mahshev
    gam ani zarih liknot kartis masah
    giliti shehahi tov ole 130 $
    ve od davar ata ode efo tiesh
    hu hazar la arez ???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה