שתיים עשרה

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


זהו זה. אני והרולר קוסטר טייקון ברוגז. הוא טען את המשחק במשך חצי שעה רק בשביל שאני אשחק עשר דקות, כי זה היה בלתי נסבל. הוא חטף סגירה ואני החלטתי, אני קונה זיכרון חדש למחשב. הוא שוכח המון ובכלל, נראה של שג’יגה בייט של RAM אמור לעזור לו להפעיל את המשחק יותר טוב. נראה, אולי גם נקנה לו כרטיס גרפי חדש שיהיה לו כיף (אבל בעיקר לי). מעניין אם כל זה אפשרי בתקציב של קצת יותר ממאתיים דולר.


בעקבות החרם על המשחק שיימשך עד קניית הזכרון, אין לי במה לשחק. נראה לי שכדאי להתחיל להתאמן על פינבול למחשב לפני שאני אקנה פינבול אמיתי (מחר!). סוליטייר אני לא אוהב ממש וכל השאר סתם מעצבנים. והכי מפחיד – תראו על מה אני כותב פה. סוליטייר. משעמם פה ברמות כ”כ גבוהות שאני ממש מקווה לקנות את הפינבול מחר. אהה כן, אני גם רעב.


יש לי יותר מ-12 כניסות לפוסט! אמנם ברגע שאני אפרסם את הפוסט הזה (155 במספר) המספר ירד לבערך 11.97, אבל אני בטוח שאני אשיג לפחות שמונה כניסות עד פרסום הפוסט הבא. ואז… צריך עוד 12 כדי לשמור על היחס.


סיפור האייפוד ממשיך. היום גיליתי למרבה המזל שבעל האייפוד בבית שלי יכול לטעון את האייפוד גם במחשב הנייד של ההורים שלי וגם להעביר משם שירים. השירים שם לא נהיו יותר טובים, וכעת האייפוד הזה מכיל יותר שירים של אנשים עם אובר-פיגמנטציה (כושים, כושים!). אני לא מבין איך אנשים מסוגלים לשמוע את זה. זה פשוט נורא.


מזל טוב ללונדון על אירוח האולימפיאדה. גדי סוקניק היה חייב כמובן לחמם את האווירה (הוא הרי צעק קודם באולפן ולא רצה להרוס) ושאל את השדרנית הלונדונית באיזור “הייתם שמחים כי ניצחתם או כי הצרפתים הפסידו?”. ואחרי זה מתפלאים ששונאים אותנו.


בוש החליק מאופנוע ונכנס שרוט וחבול לפגישת ה-G8. אני חושב שאין צורך להרחיב בעניין, במיוחד כשמדובר באיש היחיד בעולם שהצליח ליפול מסגוויי.


אם כבר מדברים על סגוויי, עדיין לא מאוחר לקנות לי אחד ולקבל מנוי פרו למאתיים שנה. אפשר גם לקנות כרטיס לשניים לסיקס פלאגס ולקבל מנוי פרו לשנתיים וחצי. איך שבא לכם.


האייסיקיו שלי מעצבן אותי. אני לא מצליח להוסיף אנשים לרשימה. המעצבן הקטן נותן לי תירוץ “133”. זה כבר לא משפיע עלי התירוצים האלה. הוא כבר משתמש בהם כמה ימים רצופים!


כאן נסיים את הפוסט לפני שאני בולע בטעות את המקלדת. כמות האוויר ששאבתי פה בחצי שעה האחרונה יכולה למלא כדור פורח ענקי. אמריקה, את שלך קיבלת. כתוב לך בתעודה 10 בשעמום. אפשר להתחיל להתפרע קצת. רק בבקשה, בלי ציפורים שחושבות שהן טלפון. תודה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

4 מחשבות על “שתיים עשרה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה