מלחמת העולמות

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


ראיתי את הסרט מלחמת העולמות. זה סרט מעולה. היתה פלישה של חייזרים, האמריקאים משתגעים, הם עושים משהו לגיבור הראשי ואז הוא גם עושה להם משהו. אין לי מושג מה. בדיוק בקטע הזה שלפוחית השתן שלי אמרה לי “יש לך בדיוק דקה להגיע לשירותים”, ומי אני שאתנגד לה. ככה פספסתי את הקטע הכי מותח בסרט. תחי השלפוחית.


חוץ ממקרה השלפוחית, הסרט היה מאוד יפה ומותח. אם אתם אוהבים את הסוג הזה של סרטים, לכו לראות. אליכם זה מגיע רק בשביעי ליולי, בעוד לכאן זה הגיע לפני יומיים. טוב נו, כאן אין כתוביות.


ועכשיו לנושא חשוב לא פחות: כפתורי הולכי הרגל. כולכם וודאי מכירים את הכפתור הזה של ההולכי רגל, זה שאף פעם לא בטוחים אם הוא עובד. ובכן רבותי, יש לי תגלית. יש לפחות רמזור אחד בעולם שבו הוא כן עובד.


בעודי הולך לי לכיוון בית הספר של אחיי הצעירים, הייתי צריך לעבור רמזור. מכיוון שראיתי שללחיצה שלי אין שום משמעות (וגם יש אנשים אחרים שלוחצים), ברמזור האחרון לא טרחתי ללחוץ. שמתי לב שפתאום התכנות של הרמזור השתנה, והוא נותן זכות קדימה שמאלה (הפניה שמאלה בצומת פה זה גם נושא בפני עצמו). פתאום גם הצד השני קיבל ירוק ואני נשארתי כמו מטומטם על צד אחד. לאחר שלחצתי על הכפתור הצלחתי לעבור. מעכשיו זכרו, לחצו על הכפתור או שלא תעברו!


כפי שאתם אמורים לדעת (אם קראתם את הפוסט האחרון), מחר אני נוסע לטיול באגם כלשהו. למרות שהייתי מעדיף לעשות מחר משהו אחר, אני אהיה חייב לנסוע (אלא אם במקרה המכוניות שלנו ושל מי שבא איתנו יתפגרו לבלי שוב). כמו שאמרתי, מחר לא יהיה פוסט. זה מעצבן אותי לא פחות ממה שזה מעצבן אתכם (אם בכלל).


להלן פרטי הטיסה שלי (שתהייה במטוס 737 נוראי): אני ממריא מפה בערך בשעה 12:15 ונוחת בארץ בערך בשעה ארבע וחצי בצהריים (פלוס מינוס). אני חייב למצוא ספרים לטיסה. הזמן הולך ואוזל.


ואם כבר מדברים על בית הספר של אחיי, הנה מקרה שהיה בו היום: גילתה הנהלת בית הספר (או משהו דומה) דבורים בבית הספר. מכיוון שכל האמריקאים אלרגים נפשית לדבורים, נסגר איזור קטן שבו התגלו הדבורים. האיזור לא נסגר בכלוב או קופסה, אלא בסרט משטרתי ונייר שכתוב עליו “!Caution! Bees, Stay out”. אני לא יודע מה איתכם, אבל אני חושב שגם פה הדבורים יכולות לעוף מעל הסרט והן לא מתכוונות להישאר בתחום שלו.


אבל הסיפור הזה הוא כלום לעומת סיפור חסימת הדשא אצלי. ביום בהיר אחד הגעתי לבית הספר (פה) וגיליתי שהדשא חסום. מאוחר יותר גיליתי שגם השביל מאחורי הדשא חסום, ובכלל, אם אני רוצה לעבור את הדשא אני צריך לעבור מתחת לסרט הצהוב או דרך הבניין. הסרט היה כמובן ממוקם בגובה הכי בעייתי: אי אפשר להרים את הרגליים מעליו אבל הוא נמוך מספיק בשביל להפריע למעבר מתחתיו. בסוף הצלחתי לעבור מתחתיו, אבל לא ראיתי שום דבורה. נמאס כבר מהשטויות שלהם. אחד רואה דבורה ומתקשר לכולם בפאניקה.


כמו שאמרתי, מחר רוב הסיכויים שלא יהיה עדכון (אלא אם ייפול עלינו אינטרנט אלחוטי באיזור משום מה). נתראה ביום ראשון!


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 6 למלחמת העולמות
  • בעל הבלוג
    02/07/2005 ב20:21

    משפט אמריקאי:

    JOIN THE ARMY
    TRAVEL THE WORLD
    MEET INTERESTING PEOPLE
    AND KILL THEM

    הפסקת את המנהג אז אני מתחיל להוסיף…

    הגב
    • nadavs
      04/07/2005 ב5:44

      אני מבטיח שמחר יהיה משפט אמריקאי. ארבע ביולי!
      nadavs

      הגב
  • xX~Letter Kills~Xx
    03/07/2005 ב3:08

    אז מה שווה ללכת? :]

    BOB

    הגב
    • nadavs
      04/07/2005 ב5:44

      אחרי החוויה, אני אמנע מלענות.
      nadavs

      הגב
  • אלטלנה
    03/07/2005 ב9:47

    מה? אתה גר בארה"ב? כמה שנים? לשליחות?
    כמה שאלות מעצבנות יש לי..

    הגב
    • nadavs
      04/07/2005 ב5:45

      "מה?" – תפוח אדמה!
      "אתה גר בארה"ב?" – כן!
      "כמה שנים?" – שלוש
      "לשליחות?" – כן!
      עוד שאלות? 🙂
      nadavs

      הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.