מחר תעודות!

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


מחר יגיעו אל תיבת הדואר שלי תעודות סוף שנת הלימודים. הן אמורות להגיע עם רקע מכוער, קשות לקריאה ועם מספרי טלפון חשובים (כמו משרד הנוכחות של הבצפר). אבל למי איכפת מהציונים, איכפת לי מההערות. נקווה שהם יגוונו קצת מעבר ל-Outstanding Academic Achievements. זה די משעמם.


היינו אמורים לנסוע היום למוזיאון של המלך תות אנח עמון (תות הנח המון). זה כמובן מהמוזיאון הבריטי שמאנגליה שגנבו את הכל ממצריים כשהם שלטו בהם. האנגלים האלה היו בכל חור על כדור הארץ ושלטו בו. אמריקה הצפונית, מצרים, ישראל, הודו, אוסטרליה ועוד כמה מקומות ששכחתי. הם די מתחילים להמאס כבר. אה כן, הם גם נוהגים בצד שמאל.


ועכשיו חידה: מה שואלים אמריקאי שנכנס לאופטימטריסט? התשובה הנכונה היא כמובן Oh say can you see? ומי שלא הבין, צריך לקרוא כאן.


האמת שדי אין לי מה לכתוב. קליפורניה ממצה את עצמה נורא מהר, וקליפורניה אמורה להיות אחת המדינות המעניינות ביותר. נשארו תשעה ימים למבצע פרו סיקס פלאגס, אז מהרו ורכשו זוג כרטיסים!


נותרו עוד 15 ימים עד הטיסה שלי לארץ. עכשיו כשאני חושב על זה, אני הולך להיות תקוע 17 שעות בתוך מטוס. נמאס לי, יש לי קלאוסטרופוביה!


וכרגיל, “מלחמת” ישרא-בלוג – תפוז. לאחר שדיווחתי על התיקו אתמול, ברצוני להתחרט. ישרא-בלוג ניצחו בלי ספק. לתפוז חסרים בערך שמונים אלף דברים שיש בישרא-בלוג. לתפוז יש גם מלא באגים שכולם מתלוננים עליהם. 2-1 לישרא-בלוג.


תפוז גם חושבים שהם “מרכז הבלוגספירה הישראלית” ובגלל זה הם שמו בלוגים מישרא-בלוג בבלוגים המומלצים שלהם. מי שחושב שהם באמת מתכוונים לזה וזה לא מהלך שיווקי, שיקום ויצביע.


אם כבר מדברים על הטיסה לארץ, אני מפחד. מאוד מפחד. אלה שחוסמים כבישים היום יכולים לחסום לי את שדה התעופה עוד שבועיים. ואני לא צוחק. זה מפחיד.


תם הפוסט. הקהל משוחרר.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

לא רואים את האתר/התגובות כמו שצריך בסלולר? נסו את הלינק הזה

התגובות של 4 למחר תעודות!
  • ילדת שנטי
    30/06/2005 ב14:41

    ח הכל יהיה בסדר
    שתה איזה טאקילה 1, 2 ,3 4 אתה בטח כבר בארץ .. לא?
    ילדת שנטי 🙂

    הגב
    • nadavs
      30/06/2005 ב22:05

      לא, אני עוד לא בארץ.
      nadavs

      הגב
  • rei
    02/07/2005 ב14:53

    חחחחחחחח

    הגב
  • בעל הבלוג
    04/07/2005 ב8:18

    1000 אותיות לא יספיקו… אחי הצחקת אותי! והקישור הגאוני הזה הלך ישר לפיבוריטים שלי.
    אגב ראיתי בTV שיש שם כושים שהגיעו להפגין כי הם טוענים שמסתירים מהציבור שתות הנח המון (הוא היה עצלן) היה כושי…
    תשאל בשמי את האהבלים אם פרעה הכושי היה גזען כלפי יהודים?

    אגב היית כבר בששת הדגלים לא?
    ופניה לציבור הניו יורקי: יש באפשרותי לשים יד על 100 זוגות כרטיסים להקרנת בכורה של סרט ביום רביעי! זה מחולק חינם לציבור ע"י Vllage Voice ואני מקמבן! שלחו אימייל.
    נדב סליחה על הבמה הגנובה.

    הגב

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.