עוד שבועיים ושלושה ימים!

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


עוד שבעה עשר ימים אני אעלה על מטוס בואינג 767 מעצבן וחסר מקום לרגליים שייקח אותי אל ארץ הקודש. במהלך הטיסה אני אשתה מלא קולה ומים ואקרא לי בנחת ספרים. אני אשתדל גם לישון, למרות שמנגנון השינה שלי מסרב לעבוד במטוסים.


ואם כבר מדברים על הטיסה לארץ, חסר לי מונה לספור לאחור. כתוב שם שאני מחפש משהו לספור אליו. כמובן שבגלל שזה תקוע למטה ואפילו אלה שמחפשים את הקאונטר (בגלל שאין ספורט יותר טוב) לא רואים את הבקשה. כן אנשים, תראו לאן הדרדר העולם. על כן אני מבקש – עזרו לי למצוא משהו לספור אליו, למען עולם טוב יותר (וכדי להפיג את השעמום שלי).


מחר מתחיל הסאמר סקול. אחרי שד”ר רמזי (המטורפת, זוכרים?) רשמה חצי כיתה לסאמר סקול והתלוננה על הקרבה של ההתחלה שלו לסוף הלימודים, אני שמח שאני לא צריך להיות אצלה. היא לא נראית לי סימפטית במיוחד בבוקר ביולי, כשחם בחוץ והיא היתה צריך לגעור בפרסים.


התעודה שלי עוד לא הגיעה, ויש לי חשש כבד שרק מחר מגישים המורים העצלנים את הציונים למחשב, ומשם זה שלושה ימים עד שהם יגיעו אלינו. אפילו את תעודת סוף השנה הם שולחים בדואר אלה.


וסיפורים טריים מהיום:


הלכתי להסתפר היום (ולא, אין לי תמונות!). בפעם הקודמת שהסתפרתי הספרית אמרה לי שמה שהיא עשתה זה מספר שלוש. אמרתי לספר מספר שלוש, אבל לא תיארתי לעצמי כמה שהיא טפשה. הוא התחיל להוריד לי כמעט את כל השער ולמזלי הוא עצר בסוף. עכשיו יש לי שער קצר שעדיין לוקח לו מלא זמן להתייבש. אל תטעו לחשוב שזה ישאר ככה הרבה, השיער שלי צומח בקצב של מטר לדקה בערך. עוד חודש-חודשיים הוא יחזור למצבו הרגיל. וחוץ מזה, מה שיש עכשיו לא ממש מפריע לי. להיפך.


הדבר השני שעשיתי היום הוא צפייה בפארק היורה 2. מכל הסרט הזה יש מסקנה אחת: אסור להתערב בחיים של בעלי חיים. אם יש דינוזאורים על אי, תשאירו אותם על האי הזה. אל תתערבו בכל דבר.


עכשיו כשאני חושב על זה, יש דרך שבה אתם יכולים לראות אותי. תזמינו לי כרטיס לסיקס פלאגס. אני אתן לכם כמה תמונות שאתם רוצים (בערך שתיים). רוצו מהר לקנות, כי יש מבצע עד סוף יוני של חצי מחיר!


ולסיום הפוסט הזה, בדיחה. וכן, הבדיחה הגיונית מאוד.


יום אחד בטיסת פנים בארה”ב היה עודף משקל. הטייס הגזען החליט להפטר מכל הנוסעים הכושים. הוא אמר לנוסעים “נוציא אתכם לפי האיי-בי-סי. מי שקראתי בשמו צריך לקפוץ”. הטייס אומר “African-American”. אף אחד לא זז. “Black people”. אף אחד לא זז. “Colorful people”. עדיין אף אחד לא זז.


ילד כושי שהיה במטוס אומר לאבא שלו “אבא, אנחנו מתאימים לכל התיאורים האלה! למה לא קפצנו?”, והאבא משיב לו “Today, my son, we are Niggers”.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

4 מחשבות על “עוד שבועיים ושלושה ימים!”

  1. LOL
    בדיחה לרוחי ^^

    יאללה כבר ,תביא תמונה שניראה אותך.

    אגב, נסעתי אתמול בברלי הילס לצערי (אוח, נסיעה
    ליד בל אייר וכל החרא הזה מה זה גרמה לי לחשוב שההורים שלי עשו טעויות כלכליות בחיים) בכל מקרה,
    אני תוהה איך לעזאזל אתה יכול לגור שם?!
    יש שם רק בתים יאפים בטירוף!

    כל כך רציתי לשרוף את הכל שם.

    בכל מקרה, תהנה בארץ.
    אה וכן, כדי לשעשע את עצמך במטוס, תנעל את עצמך בשירותים לאיזה כמה שעות – כתצא, יהיה שם תור ענקי!
    זה יהיה כיף ^^

    1. תעבור ליד הבצפר של בוורלי הילס ותראה איזה בתים יש שם. אולי גם תוכל לראות את הבית שלי, זה עם המרפסת.
      nadavs

  2. יוווווווווווווווווו אתה גר בארה"ב =)
    אני בלונדון =) חעחע אני מקנאה בךךךך
    אני לא טסה לארץ החופש…
    אני טסה לסינגפור+שוויץ+הולנד אבל לא לישראל אוףףףףףףף =((((
    טוב יאללה אחלב בלוג ביוששש

    1. הדבר היחיד שאפשר לקנא בו הוא יוקר המחיה. בלונדון הוא בטח גבוה מאוד עם המטבע היקר שלהם.
      nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה