תה טיבטי לפול גטי

לילה טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


יום די מעניין היה היום. ביקור במוזיאון, השגה של רולר קוסטר טייקון סואקד וצפייה בשידורים חוזרים של אסתי המכוערת. מה מעניינים הם ימי החופש הגדול בארה”ב. זה עוד כלום, אנחנו ישראלים שיוצאים מהבית לפעמים. כל שאר האמריקאים תקועים בבית או בכבישים. על נסיעה למקומות כמו סיקס פלאגס (צריך להיות שם שוב!), נוט’ס ברי פארם או דיסנילנד אין מה לדבר. יהיו שם מליון אנשים באמצע השבוע. על כן החלטנו אנחנו לנסוע למקומות קצת שונים, ואם לא, להתקע בבית.


ובעקבות ההחלטה המדהימה לנסוע למקומות קצת פחות עמוסים, החלטנו לנסוע למרכז גטי על שם פול גטי (Paul Getty). למי שלא מתמצא באומנות ובאנשים משעממים, פול היה איש עשיר מדי שהיה לו אוסף של כל מיני יצירות אמנות ושטויות דומות. הוא כנראה חשב שאם יש לו כסף זו סיבה טובה לעשות רכבת שמגיעה עד הבית שלו, חניה של שבע קומות ודמי חנייה של שבעה דולר לכל היום. לפחות הכניסה למוזיאון בחינם.


לאחר שנסענו ברכבת ונכנסנו למוזיאון, הצטרפנו לקבוצה מודרכת. מהר מאוד (בחמש דקות הראשונות) התברר שאי אפשר לסבול את המדריכה שהתחילה להסביר לנו על כל עלה בדשא, והלכנו לסיור משלנו במוזיאון. אני יכול לסכם לכם כבר עכשיו, אם אתם לא בקטע של להסתכל שעות על תמונות, אל תכנסו לשם. הנסיעה ברכבת לא שווה את זה (והיא גם נורא איטית ועושה כאב ראש).


הדבר השני שקרה היום הוא השגתי (בדרך הפחות חוקית אך מאוד מקובלת) של המשחק רולר קוסטר טייקון 3: סואקד. למי שלא מכיר את סדרת משחקי רולר קוסטר טייקון (וילך לעמוד עכשיו בפינה), המטרה במשחק היא לבנות לונה פארק, על כל מה שמשתמע מכך. מהמתקנים ועד צבע הפרחים ליד השביל. החבילת הרחבה שהשגתי היום מוסיפה אפשרויות מים למשחק, והיא בסך הכל נחמדה ביותר. אמנם לא שווה שלושים דולר (גנבים! תוספת שעולה כמו המשחק!), אך בהחלט יהיה שווה עשרים דולר או טיפה יותר. אם אתם אוהבים את הסדרה, השיגו לכם עותק. אם אתם לא מכירים את הסדרה, השיגו עותק של המקורי ושל זה ולכו לפינה להתבייש. נקווה שלפחות סים סיטי אתם מכירים!


הדבר המעניין השלישי שקרה היום הוא ללא ספק הפרק של אסתי המכוערת. הפרק ששודר היום הוא הפרק שבו נרצחת מיכל קצב. תראו לאיזו דרגת שעמום הגעתי, אני כותב פה על תוכניות טלויזיה בשידור חוזר! אין פלא. משעמם פה. ואם רציתם לבוא אלי, אל תעשו את זה ביום שישי. יש פה שישי עם מיכל, שישי בגאון וריח מנטה. לפי דעתי תוכניות שיגרמו לכל אדם שפוי לאבד כמה נקודות IQ ואת הרצון לחיות. על הערוץ הישראלי והבחירות הנוראיות שלהם, בפוסט אחר.


וכעת ל”מלחמת” ישרא-בלוג – תפוז. אני גאה להכריז לבינתיים על ישרא-בלוג כמנצחים. המהלך של תפוז הצליח להעביר אליו כמה פקצות מישרא-בלוג ולהפוך את המקום הזה לטיפה יותר טוב. חוץ מזה, חלק מהבלוגים של תפוז מעוצבים יתר על המידה, מה שגורם להם להיראות כמו “אפקט האנטי-וירוס”: המחשב מתאמץ חצי שעה ובסוף מוציא הודעה שאומרת שהאנטי וירוס עודכן. 2-1 לישרא-בלוג, וזה נראה די סופי.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

3 מחשבות על “תה טיבטי לפול גטי”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה