רעידת אדמה

ערב טוב לכולם (בוקר טוב לישראלים)!


אוקיי. אני סיימתי עם קליפורניה. היה נחמד. כמו שאפשר לראות בעמוד החביב הזה, שלוש רעידות אדמה חזקות פקדו את האיזור בשבוע האחרון בלבד. אחת היתה בצפון ולא איכפת לי ממנה, הצהובה הבינונית היתה ביום המקסיקני, רבע שעה לפני שיצאתי מהמכונית. הכחולה שנמצאת בפינה השמאלית העליונה של הצהוב הבינוני היה היום, באמצע מבחן. זה היה מאה ק”מ מפה, אבל הורגש יפה מאוד. לא היה פינוי בגלל שזה היה חלש מאוד באיזור שלי, אבל אם זה היה קצת יותר קרוב היינו מתפנים. הרעידה הזאת קיבלה ציון של 4.9 בסולם ריכטר. בקצב הזה תהיה עוד אחת ביום שבת. לא מספיק שהיתה כבר אחת ביום שבת, היא גם העירה אותי. חסר להם הפעם. אפשר לנסות לעשות אחת ביום שני בשיעור האחרון. נצא יותר מוקדם.


מלבד הרעידת אדמה, היו עוד כמה שטויות של בצפר:


בשיעור אנגלית היו מצגות. שתיים היו מפגרות, אבל החבר הישראלי שלי התחיל טוב וגם קיבל -A על העבודה. מחר הוא ימשיך. אני רשמית מציג ביום שני. חוץ מזה לא היה כלום.


בשיעור שחייה היינו צריכים לעשות היפוך לאחור. זה אסון. האף שלי מסרב להוציא אוויר בעומק כזה והמים נכנסים בכיף פנימה. נקווה שילך טוב במבחן ביום רביעי.


בשיעור היסטוריה סיימנו את הפרק האחרון לפיינל. היתה התרגשות גדולה. היתה גם הגרלה מי יקרא את הפסקה האחרונה. בכלל, הם נהיו פנאטים לגמרי. שתי ישראליות הזמינו אותי ועוד מישהו ללמוד איתם לפיינל. זה מאוד נחמד מצידן. אני אשאר בבית. המהפכה הסינית יכולה לחכות.


בשיעור מתמטיקה עשינו את המבחן הכי מיותר. בשבילי לפחות. כבר אמרתי לכם שרק שלוש נקודות יכולות לצאת לי ממנו. כשראיתי שמגיע סוף השיעור חיכיתי שמישהו יסיים כדי להגיש אחריו, אני לא אוהב להיות ראשון. להפתעתי (או שלא להפתעתי), אף אחד לא קם מהכיסא שלו. כולם ישבו מרוכזים ונראו כאילו הם עוד לא סיימו את המבחן בכלל, כשאני בדקתי אותו כבר פעמיים. בלית ברירה הגשתי אותו. רק דקה אחרי הם התחילו להגיש אותו. אמריקה, איפה שהטמטום גולש גם להפסקה.


בשיעור בריאות היה מבחן. לאחר חמש דקות של מבחן הזיזו לי את השולחן, כולם גילו שהזיזו להם את השולחן, הם התלהבו מזה, עשו דקה של בדיחות וחזרו למבחן. הוא היה קל נורא. זכרתי את כל איברי הרבייה (רק שעדיין לא ברור לי למה פי הטבעת נמצא שם). נדע ביום שני את הציון, עם המסיבה. ביום שני אני גם אדע אם אני עוזב את המורה המטורפת לתמיד. בבקשה שיצא חיובי. בבקשה.


ועוד משהו שקשור לרעידת אדמה. אתמול ראיתי טלויזיה באיזה ערוץ אמריקאי כלשהו. לאחר הרעידת אדמה הגדולה בצפון קליפורניה, הוציאו מן הסתם אזהרת צונמי מכיוון שזה היה בים. בערוץ חדשות שאלו “אם לא היה צונמי, למה עשו את האזהרה ממילא?”. זו באמת שאלה טובה. מעניין אם אפשר גם לשאול “למה לא היתה אזהרה באינדונזיה?”. אולי זה לא חוקי פה.


זהו להיום. מחר סוף סוף יום שישי, ואז מתחיל שבוע הפיינלס. השעון הסופר לאחור כבר מראה שש, ואני כבר די מותש. מתקרבים לסוף שנת הלימודים, עשרה חודשים שלי בארה”ב וארבעה חודשים לבלוג. כמה דברים דחוסים ביחד!


אין משפט אמריקאי עד שלא מתקנים פה את האדמה.


יום טוב.


שלכם,


nadavs

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזרה למעלה